To je zgleda stalna praksa pri njih.Citat:
Uporabnik disco pravi:
Ker niso spremenili naslova, pošta pa kljub preusmeritvi, včasih kakšno pošto "izgubi", jaz teh računov nisem dobil. Ko sem prejel opomin sem klical in so mi rekli naj se obrnem na izterjave, kamor sem klical vsaj 50x v 10ih dneh in sem bil vedno tretji v čakalni vrsti.
Citat:
Uporabnik disco pravi:
Druga zgodba je pa ta, da sem februarja vzel orto u nulo in sem opazil, da so mi obračunavali par dni prenos podatkov po redni ceni. Pogodbo sem sklenil 13., kjer sem tudi dobil 100mb prenosa podatkov. Potem pa vidim, da so mi od 15. do 21. obračunavali, potem pa več ne. Ko kličem na simobil, mi po vseh mukah in razlagi, ter čakanju, da so se posvetovali, povejo, da naj račun vseeno plačam, da ne bo kaj narobe, oni pa bodo to preverili. Meni se zdi to malo hecno, tako da računa res ne mislim plačat, če je bila napaka na njihovi strani. In seveda spet, nisem dobil nobene povratne informacije.
Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
Mogoce so ti racunali vstopnino na Simobil Live! Portal? live.simobil.si ?? 0,083 € ??
18.02. 15:37 Prenos podatkov INTERNET.SIMOBIL.SI SVNSM 829,67KB 0,2767
18.02. 18:42 Prenos podatkov INTERNET.SIMOBIL.SI SVNSM 441,45KB 0,1500
19.02. 08:54 Prenos podatkov INTERNET.SIMOBIL.SI SVNSM 1,17KB 0,0000
Ti povej.Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
odideš na prodajno mesto, poveš spremembe, jih dokažeš, dealer/shop podatke popravi in je rešeno,...
kje je tu problem?