60/1 ni noben bavbav. Enakega ima tudi Simobil, nekateri ponudniki pa uvajajo celo tri minutni interval pri določenih ponudbah (IZImobil).
Dejstvo je, da je računica enostavna. Flašo s kapaciteto en liter se lahko napolni tako, da se vanjo zlije 30 porcij po 0,33 dl, lahko pa tudi drugače. V nobenem primeru pa v flašo ne gre več kot liter in tudi iz nje ne steče prav nič več.
Hočem povedati to, da je nerealno pričakovati, da bodo operaterji uvajali same ugodnosti - nižje cene paketov, storitev, cenejše telefone, sekundne intervale, brezplačne storitve, ogromne bundle itd. Če je na voljo določen prihodek je pač treba ponuditi primerno količino storitev/subvencij glede na ta prihodek. Če uporabniki bolj preferirajo bundle, se jim te pačponudi. Magari večje, ampak na račun drugih ugodnosti, ki se posledično spremenijo. Kar seštevat in seštevat pač ne gre. Spremembe v ponudbi pa so predvsem posledica prilagajanja ponudbe pričakovanjem uporabnikov. Vsaka ugodnost ima svojo ceno, če pa večini recimo pomeni več bolj subvencioniran telefon, se tega tudi zagotovi. Se v to vloži več denarja in se ta razlika prihrani drugje.
Uporabnikov noben ne sprašuje. Kakšen pa bi bil odgovor? Mogoče 1 EUR naročnine, 1000 minut, 1 EUR za telefon, seveda odklenjen in najnovejši, pol cenejši roaming itd. Jap, jaz bi tudi kupil novega BMW za 5.000 EUR. Ampak BMW me ne vpraša nič. On postavi ceno za katero presodi, da je primerna ter takšna, da mu zagotavlja kritje stroškov ter določen zaslužek. Odziv uporabnikov se skozi porabo storitev uporablja v ta namen, da se prilagaja ponudba in se prodaja tisto, kar je po oceni večine najbolj pomembno in ima v očeh uporabnika največjo dodano vrednost. Ker pa so med nami razlike so razlike tudi v ponudbah saj nimamo samo enega samega paketa in ponudnika za vso Slovenijo.
Itak pa mnogi kričijo, da so cene pri nas prenizke, krepko pod povprečjem EU (to dejansko drži) in da je na trgu težko preživet ob takšni ravni cen. Torej?
Dejstvo je, da je računica enostavna. Flašo s kapaciteto en liter se lahko napolni tako, da se vanjo zlije 30 porcij po 0,33 dl, lahko pa tudi drugače. V nobenem primeru pa v flašo ne gre več kot liter in tudi iz nje ne steče prav nič več.
Hočem povedati to, da je nerealno pričakovati, da bodo operaterji uvajali same ugodnosti - nižje cene paketov, storitev, cenejše telefone, sekundne intervale, brezplačne storitve, ogromne bundle itd. Če je na voljo določen prihodek je pač treba ponuditi primerno količino storitev/subvencij glede na ta prihodek. Če uporabniki bolj preferirajo bundle, se jim te pačponudi. Magari večje, ampak na račun drugih ugodnosti, ki se posledično spremenijo. Kar seštevat in seštevat pač ne gre. Spremembe v ponudbi pa so predvsem posledica prilagajanja ponudbe pričakovanjem uporabnikov. Vsaka ugodnost ima svojo ceno, če pa večini recimo pomeni več bolj subvencioniran telefon, se tega tudi zagotovi. Se v to vloži več denarja in se ta razlika prihrani drugje.
Uporabnikov noben ne sprašuje. Kakšen pa bi bil odgovor? Mogoče 1 EUR naročnine, 1000 minut, 1 EUR za telefon, seveda odklenjen in najnovejši, pol cenejši roaming itd. Jap, jaz bi tudi kupil novega BMW za 5.000 EUR. Ampak BMW me ne vpraša nič. On postavi ceno za katero presodi, da je primerna ter takšna, da mu zagotavlja kritje stroškov ter določen zaslužek. Odziv uporabnikov se skozi porabo storitev uporablja v ta namen, da se prilagaja ponudba in se prodaja tisto, kar je po oceni večine najbolj pomembno in ima v očeh uporabnika največjo dodano vrednost. Ker pa so med nami razlike so razlike tudi v ponudbah saj nimamo samo enega samega paketa in ponudnika za vso Slovenijo.
Itak pa mnogi kričijo, da so cene pri nas prenizke, krepko pod povprečjem EU (to dejansko drži) in da je na trgu težko preživet ob takšni ravni cen. Torej?