Novo pri bobu

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.620
208
63
Kranj
hja, to se mi zdi svinjsko drago 1 minuta in pol 5 €.....kok imaš na tušmobilu?
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.481
755
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Kam si pa klical?... Po ceniku sodec nekam v EU (razen SLO), EFTA, CRO ali BIH ...

20120815-r6k8b91y3iry2bart959qeb7hq.jpg
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Ma daj, ta gostovanja, ki še niso regulirana, so tak nateg, da glava peče

Klic iz VIPnet v CG za njihove naročnike je v I. EURO skupini, ker je sosednja država in stane 4,5K na minuto, isto kot v Slovenijo. Ampak če pa bobovec gostuje, je pa to že kar ostali svet in 3,5€ in 4x dražje kot Slovenija?

EUROPA I (susjedne i najčešæe pozivane zemlje)
Austrija, Crna Gora, Češka Republika, Kosovo, Njemačka, Mađarska, Italija, San Marino, Slovačka, Slovenija, Vatikan, Srbija

EDIT: sem preveril če kako ceno ima Mobitel na Vipnetu

1,15€ v vsa omrežja, slo, EU, VSE, zanimivo glede na to da naj bi Vipnet določal ceno
 
Nazadnje urejeno:

SvetIdej

Majstr
20. dec 2011
4.008
339
83
www.svetidej.com
T-Mobile, VIp in Tele2 v povprečju poberejo okrog 0,50€/min našim operaterjem. Ostalo je dobiček domačega operaterja + DDV.

Se mi zdi da ima Si.mobil in s tem bob pri VIpu še cenejše gostovanje.
 

rollingstones

800. registrirani uporabnik
3. sep 2007
514
0
16
Rožna dolina
Citat:
Uporabnik rollingstones pravi:
Torej, problem se nanaša na šumenje med samimi pogovori.
Stara mati je novi uporabnik storitev BOB in že od prvega dne, ko sem ji zamenjal SIM kartico so težave pri klicanju.
confused-1.gif


Signal je v redu, kliče in sprejema klice normalno, nato pa, ko se vzpostavi povezava pride do šumov, ki so različnih jakosti.

Še enkrat ponavljam moje vprašanje, ker se opisane težave še kar pojavljajo!
smirk-1.gif
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Kot vem imajo prednost na baznih postajah Si.mobilovi uporabniki.Zdaj ne vem, ali to velja tudi za klice a le prenos podatkov. Mogoče se nahaja na območju, kjer je veliko uporabnikov. Bo bolje vedel nekdo od Si.mobilovcev.
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
A telefon si probal zamenjati in poizkusiti z drugim?

To je edino, kar mi trenutno pade na pamet, da bi lahko bilo.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Citat:
Uporabnik rollingstones pravi:
Citat:
Uporabnik rollingstones pravi:
Torej, problem se nanaša na šumenje med samimi pogovori.
Stara mati je novi uporabnik storitev BOB in že od prvega dne, ko sem ji zamenjal SIM kartico so težave pri klicanju.
confused-1.gif


Signal je v redu, kliče in sprejema klice normalno, nato pa, ko se vzpostavi povezava pride do šumov, ki so različnih jakosti.

Še enkrat ponavljam moje vprašanje, ker se opisane težave še kar pojavljajo!
smirk-1.gif

prvič slišim da se dogaja kaj takega,.. prevri če je telefon ok. če je pokliči 090068068 ali pošlji mail na info@bob.si.

b
 

pino

Pripravnik
20. jan 2008
235
21
18
Tud sam sem iz Mobitela prestopil na Bob in in so bile iste težave tako kot opisuje rollingstones. Je skripalo, šumelo, vcasih so se nekje dalec slisali drugi pogovori. Sedaj tegs ni vec. Edino, ko se javim na klic izgine za kako sekundo glas, nekako tako se slisi kot bi preklopilo na drugo bazno postajo. Drgace pa dela BP
 

astet

Pripravnik
4. jan 2012
95
14
8
Ne vem zakaj gre vendar je res. Sedaj imam prvič v življenju možnost, da imam 3G signal doma v hiši in to takšen 3G signal kateri ime od 3 do 5 črtic in kateri deluje po celotni hiši. Super sem si rekel in šel na Petrol in kupil SIM kartico SIMPL Kartico dam v telefon in probam. Internet na telefonu laufa kot nor res super vendar, ko opravim par telefonskih pogovorov glas sogovornika hrešči. Ne ves čas vendar npr. na začetku besede potem pa je konec besede normalen pa zopet npr. tretjo besedo isto. Začetek besede hrešči potem pa čisto na koncu besede se sliši normalno. Še nikoli v življenju nisem kaj takega doživel, ker je zvok vseskozi čist in glasen brez izgubljanja črk med govorjenjem. Tudi ko hrešči hrešči čisto. SIM kartico sem spravil na varno naj počaka še nekaj časa dokler se to ne uredi potem bom pa menjal operaterja do takrat pa ostanem na starem dobrem in sigurnem Mobitelu.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Težav na BOB -u je očitno precej. Poznam tipa kateri že en teden ne more klicati ko je poklical na brezplačno številko so ga preusmerili na plačljivo , ( naročnik namreč ) le tam pa prijave napake pa sploh niso posredovali naprej. Za zainteresirane številka lahko pod privat. Vse bolj se zdi da je BOB, bob ob steno in nič več....
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
ksz

Pri nas je sedaj nastal problem s pregledom porabe pre spleta, ko je bila njihova cifra smo se registrirali po navodilih, sedaj je prenesena in stvar ne dela vec, po tezenju na mailu so rekli da bodo napako posredovalinaprej in zdej ze 3 tedne nobenega odgovora. Ampak kaj cmo, sej glavno da telefonija dela. Porabo bomo pac preko smsov gledal.
 

Alioth

Pripravnik
8. avg 2007
469
7
18
Teži jim naprej. Pobrisati morajo tvoj star profil, zatem se moraš na novo registrirati. Pomoč po mailu pa imajo res
bonk.gif
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.