Novi Passat

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ko bo v gosstilni na računu 20 dag mesa, pečenje in postrežba znam tudi tja meso prinesti, Dokler pa bo na računu pisalo dunajc pa malo težje.

Ne vozim napooblaščene.

kamor hodim jaz jest pise lepo koliko dag ima riba. ste me pa spomnili nov nacin varcevanja, ravno veliki servis imam za narest pa bom kavcicu na izansko lepo stare najlonke prinesel, da jih postuka namesto glavnega jermena.
cheer.gif


altermodeoff, za nekatere bi bilo bolje, da kupijo avto primeren njihovim prihodkom. se bolje, da se vozijo s kolesom. pa ne leti na hanzija
smile-1.gif
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Zakaj se rezervnih delov ne prinesete na servis in jih sami vgradite, ali sami zamenjate olje kar tam? Res mi ni jasen ta odnos.
A v gostilno tudi prinesete svoj krompir in zrezek in recete naj vam ga specejo?
confused-1.gif

O kakšnem odnosu govoriš? Poglej logično, vsaka stvar ima svoje ceno in seveda tudi neke "meje". Eno je normalna marža/pribitek, drugo pa je že oderuštvo. Ne razumem zakaj bi bilo narobe če prinesem s seboj svoje olje (npr. v moj osebni avto gre skoraj 9L) in samo iz tega naslova privarčujem več kot 150€ (v mojem primeru). Misliš da ni dovolj da grem tja, plačam ostali material ter delo? Kar se pa tiče gostilne, lahko komot grem tja in si naročim kavo in zraven pojem svojo čokolado ali sendvič in imamo vsi nekaj od tega.
Točno tako in to z oljem na pooblaščenih servisih je res oderuštvo. Če bi ga servis obračunal po ceni kot jo dobi končni kupec v trgovini, ali pa ajde ene 10% gor, potem ne bi nihče jamral. Itak servis dobi v sodih olje še precej ceneje kot je 5-litrška kantica v štacuni z rezervnimi deli, tako da bi že pri MPC ceni imeli verjetno nekaj 10% RVC-ja.
Da pa končni potrošnik dobi 5 litrov olja v Leclercu za 30 €, na servisu pa enakega obračunajo po 80 €, je pa zame kraja. Pa poleg tega ga gre recimo še v avto nižjega srednjega razreda zgolj ene 3,5 litra, po taki ceni. Pa itak si potem servis vzame še normalne servisne ure za zamenjavo, kar je sicer normalno in nič spornega.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
kamor hodim jaz jest pise lepo koliko dag ima riba. ste me pa spomnili nov nacin varcevanja, ravno veliki servis imam za narest pa bom kavcicu na izansko lepo stare najlonke prinesel, da jih postuka namesto glavnega jermena.
cheer.gif
Predvidevam, da je razlika, če noter vgradiš stare najlonke ali nov jermen. Med ENAKIM oljem, ki ga kupiš v trgovini in tistim, ki ga računajo oni pa ni razlike, torej ne vem zakaj bi podpiral njihovo 300% maržo?
Sej ko greš nov avto kupit, ga verjetno kupiš tudi v tistem salonu, kjer je cena avta med najcenejšimi ponujenimi? No, pa če je mogoče razlike par % navzgor in imaš s to avtohišo oz. servisom dobre izkušnje, si pripravljen tudi požret malo dražjo nabavno ceno.
Verjetno pa ne bi kupil Fiata v tebi najljubši avtohiši za 200% dražje kot je pa cena enakega avta v ostalih avtohišah?
sprasujem se.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.760
15.813
113
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Zakaj se rezervnih delov ne prinesete na servis in jih sami vgradite, ali sami zamenjate olje kar tam? Res mi ni jasen ta odnos.
A v gostilno tudi prinesete svoj krompir in zrezek in recete naj vam ga specejo?
confused-1.gif

O kakšnem odnosu govoriš? Poglej logično, vsaka stvar ima svoje ceno in seveda tudi neke "meje". Eno je normalna marža/pribitek, drugo pa je že oderuštvo. Ne razumem zakaj bi bilo narobe če prinesem s seboj svoje olje (npr. v moj osebni avto gre skoraj 9L) in samo iz tega naslova privarčujem več kot 150€ (v mojem primeru). Misliš da ni dovolj da grem tja, plačam ostali material ter delo? Kar se pa tiče gostilne, lahko komot grem tja in si naročim kavo in zraven pojem svojo čokolado ali sendvič in imamo vsi nekaj od tega.
Točno tako in to z oljem na pooblaščenih servisih je res oderuštvo. Če bi ga servis obračunal po ceni kot jo dobi končni kupec v trgovini, ali pa ajde ene 10% gor, potem ne bi nihče jamral. Itak servis dobi v sodih olje še precej ceneje kot je 5-litrška kantica v štacuni z rezervnimi deli, tako da bi že pri MPC ceni imeli verjetno nekaj 10% RVC-ja.
Da pa končni potrošnik dobi 5 litrov olja v Leclercu za 30 €, na servisu pa enakega obračunajo po 80 €, je pa zame kraja. Pa poleg tega ga gre recimo še v avto nižjega srednjega razreda zgolj ene 3,5 litra, po taki ceni. Pa itak si potem servis vzame še normalne servisne ure za zamenjavo, kar je sicer normalno in nič spornega.

VAG & Autofun: +1
467716-post_slo.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.512
10.732
113
da je šel na šentiljsko avto pogledat, pa da se bo zdaj hvalil pred kolegi da je vidl passata vživo. Epsko.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.760
15.813
113
Kaj to ima kot novo oz. še nerabljeno vozilo še vedno vgrajene tiste vmesnike v amortizerje oz. vzmeti ali je to že po fedaultu tak traktor? Razmak med gumo in blatnikom je tak, kot da je avto delan za off-road
smile-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Dejansko ga je možno dobiti s podvozjem za slabše ceste (cca. 15mm višji od navadnega) ampak na teh slikah so pomoje še v transport konfiguraciji.
smile-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.760
15.813
113
Zanimivo. Pa so se ukvarjali zgolj z višino ali tudi kaj s trdoto? Sem pa prej imel v mislih ravno to "transport konfiguracijo" ja.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Mislim da z obojim... ter na podvozju je še neka dodatna zaščita za motor oz. menjalnik.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Ponavadi imaš pri VAG grupi paket:
- podvozje za slabe ceste -> +15mm, trše vzmetenje [večinoma samo zadaj]
- športno podvozje -> -15mm, trše vzmetenje
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.265
1.894
113
Meni so gume kot take zanimive...17 col pa 55 višina (nekako mi ne gre skupaj
grin1.gif
).
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Ponavadi imaš pri VAG grupi paket:
- podvozje za slabe ceste -> +15mm, trše vzmetenje [večinoma samo zadaj]
- športno podvozje -> -15mm, trše vzmetenje

to ima VAG grupa že leta, schlechtweg ausruestung
avstrijci dosti jemljejo to pri novih, sploh tisti, ki so v višje ležečih lokacijah doma
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.690
6.714
113
pri taščici
Sumim da je dimenzija gum pogojena z nosilnostjo avta. Ne morejo na avto ki ima ndm 2+toni nataknit neke 14 colske kot pred 20 leti.
Kot vidim na 14 colske se niso napisali nosilnost okoli 100, ampak okoli 80.
In če avto zahteva nosilnost gume 100, potem ne moreš dati 14 colske na njega.