Novi Passat

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Nekako tako ja. Edino kar bi si še upal kupiti je Accord in Legacy. Mazda se je nalezla preveč stvari od Forda, Nissan je postal (skoraj) Renault, Toyota ima pa tudi kup težav.
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Nekako tako ja. Edino kar bi si še upal kupiti je Accord in Legacy. Mazda se je nalezla preveč stvari od Forda, Nissan je postal (skoraj) Renault, Toyota ima pa tudi kup težav.

Se strinjam glede Lagacyja in Accorda. Dodal bi pa še Lexusa.
Nova generacija Mazd pa tudi nima nič skupnega s Fordom...
 

d3esaly

Fizikalc
1. jun 2008
457
40
28
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Nekako tako ja. Edino kar bi si še upal kupiti je Accord in Legacy. Mazda se je nalezla preveč stvari od Forda, Nissan je postal (skoraj) Renault, Toyota ima pa tudi kup težav.

V letu 2014 so v Sloveniji prodali tri nove Accorde in enega novega Legacya... Predobra kvaliteta?
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Ne. Problem je tečaj jena (in dejstvo da avte še vedno delajo na japonskem). Cenovna politika uvoznika žal ne pomaga kaj dosti, saj se recimo Accordu odrekli. Itak je pa Honda ukinila, ker ta razred vedno bolj prehaja na SUV format. Ampak avto je pa še zmerom dober.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
po moje bolj problem v marketingu, miselnosti ljudi...
a si že videl reklamo za subaruja?
subaru nima porabe 5l niti na papirju;)
novga outbacka pri nas sploh še ni
ok, dizajn je tudi mal razred zase-bil. Novi so že bolj "ljudski"
pa prvi dizli so imel resne težave z gredjo.
pa sosed bo tut mal čudno gledal kaj imaš to za en čuden znak na maski:)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Pri nas mi je uspelo naklikat do 59k.

Ampak saj ni važno, poglejmo iz druge strani: v sobotnem dnevniku je bil test Audija A3. 1,6tdi motor in cena dobrih 28k eur. Potem pa bereš tekst: "hoteli smo povezati mobilni telefon, a ni šlo, ker avto nima bluetootha, hoteli smo nastaviti jakost radija na volanu, a ni šlo, ker avto nima komand na volanu, hoteli smo z tempomatom nastaviti hitros, a seveda ni šlo, ker avto nima tempomata itd...

In tukaj se vidi kako konkurenčen je Passat. Z 2.0tdi motorjem (150ps), srednjo opremo (Comfortline), doplačanim Business paketom (LED, navigacija), Area View kamero in Bluetoothom pride tak avto toliko kot oguljeni A3 z 1,6 motorjem.

In imaš za ta denar ne le tempomat, ampak aktivni tempomat ...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
No, v zadnjem času je besedna zveza 'zanesljiv japonec' postala oksimoron...

No ja, dajmo se tolažit. Vse za boljše počutje.
wink-1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Ne. Problem je tečaj jena (in dejstvo da avte še vedno delajo na japonskem). Cenovna politika uvoznika žal ne pomaga kaj dosti, saj se recimo Accordu odrekli. Itak je pa Honda ukinila, ker ta razred vedno bolj prehaja na SUV format. Ampak avto je pa še zmerom dober.

Jen je padel proti EUR.
Če Lexus lahko veksla Made in Japan avte, da ne omenjam Toyote, potem lahko tudi Honda.
Samo, da so pri Hondi pač izgubili kompas zadnja leta. Očitno se drugje dovolj dobro prodaja, da razen Civica in Jazza nima nič zanimivega za Evropo.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
po moje bolj problem v marketingu, miselnosti ljudi...
a si že videl reklamo za subaruja?
subaru nima porabe 5l niti na papirju;)
novga outbacka pri nas sploh še ni
ok, dizajn je tudi mal razred zase-bil. Novi so že bolj "ljudski"
pa prvi dizli so imel resne težave z gredjo.
pa sosed bo tut mal čudno gledal kaj imaš to za en čuden znak na maski:)

Subaru je nišna znamka. Glavna poanta je boxer motor in simetrični štirikolesni pogon. S svojimi velikimi prednostmi in velikimi slabostmi. Slabost je seveda visoka poraba goriva ob stalnem štirikolesnem pogonu.
Torej to ni avto za rajo, ampak za nekoga, ki ve, zakaj tako vozilo želi imeti. Pač zaradi svojih prednosti mora biti pripravljen požreti slabosti.
Slabost za Slovenijo je tudi to, da ima samo en uradni servis. Kar verjetno za kake drvarje niti ni problem. Če traktorje za spravilo lesa šraufajo sami, bodo pa še Subija.
Kar pa je seveda problem za crossover vozila, kot je Subi XV. Slednjega praviloma ne kupujejo drvarji, čeprav ima vse odlike Subaru pogona. In ti ne-drvarji, ne servisirajo vozila doma, ampak želijo imeti servis nekje blizu. Pa nadomestni avto za čas servisa in podobno. Pa smo tam, da samo avto ni vse in da se proizvajalci matrajo tudi s čim drugim, recimo z poprodajo. In če tega ni, prodaje ni.
 

lithium

Pripravnik
18. avg 2007
588
8
18
Sem pred kratkim kupil novo mazdo6. Primerjal in testiral zadnjo generacijo mazde 6 in passata (oba limuzina).
V mazdi6 je bil že užitek v vožnji večji. Pa še petletno garancijo ima (3 tovarniška + 2 jamstva z enakim kritjem).
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.004
10.754
113
kod Džej-Zija
Subaru ima dva pooblaščena prodajalca, Kržiča na Vrhniki in Koletnika v Mariboru. Oba nudita pooblaščen servis, potem imaš pa še vsaj Interservice v Ljubljani in Štern v Kranju za servis, pa verjetno bi se še kakšen našel. Je pa res, da ga ni v vsaki vasi, kot je npr za Renault.

O marketingu in idiotski cenovni politiki nekdanjega največjega prodajalca, Interservice, pa ne bi niti začel.
crazy1.gif
 

d3esaly

Fizikalc
1. jun 2008
457
40
28
Torej se vprašajmo kateri avto je konkurenčen in ima dobre poprodajne aktivnosti. Renault Laguna, CItroen C5, Skoda Superb, Mazda 6? Ali noben od teh v primeru, da bi hotel loaded verzijo.

Ko sem jaz kupoval passata je jeziček na tehtnico dal DSG menjalnik pa imam loaded passata prejšnje generacije... Če ti je pogoj avtomatski menjalnik sem ugotovil, da nimam preveč izbire. Audi in BMW sta cenovno preveč odstopala.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Boljše kupiti hibrida kot DSG, cenovno in zanesljivostno sigurno boljše, je pa res da bi se tu Toyota morala zbuditi in ponuditi kaj več kot 1.8 v Aurisu in kaj manj kot 300h v Lexusu.

Čez lužo imaš Toyota Camry 2.5 hibrid za $26.800, Passata 2.0 TDI DSG pa za $29.000.
 

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.449
2.165
113
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Nekako tako ja. Edino kar bi si še upal kupiti je Accord in Legacy. Mazda se je nalezla preveč stvari od Forda, Nissan je postal (skoraj) Renault, Toyota ima pa tudi kup težav.

K smo glih v debati. Kaj hudiča naj bi bilo tako narobe z Renaulti, da se jih v vsako temo vlači kot pojem pokvarljivosti.
Kolkor gledam avtovleke na naših avtocestah so večinoma ibervagni naloženi, navadna ½jajca¨ se pa sama peljejo.
 

rotvajler

Pripravnik
7. mar 2011
173
20
18
Hanzi, ne bo držalo.... to je tvoje (sicer laično) mnenje...
pojem kvarljivosti je vse od l. 2005 dalje 2.0 tdi... od l. 2001 do 2003 pa 1.9 dci...
so pa lastniki vw "ponosni" na svojo znamko zavoljo starih dobrih vw "ala" golf 2 dizel, itd... pa čeprav bo revež bankrotiral z vzdrževanjem avta, važno da je vw...