Novi Passat

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Se bos stegnu do avtopilota?
smile-1.gif


Kar vidim avtomagazin....in slovenski avto 2015 leta jeeeee....passat...ker ima "avtopilota"
aplauz.gif

AM slovenskega avta leta ne izbira sam, zraven je 7 medijev, pri vsakem glasuje več ljudi (pri nas 5). Če bo dostim (in če ga bodo v finale sploh pripeljali glasovi bralcev/obiskovalecv/poslušalcev) všeč potem ja, lahko postane slovenski avto leta. Ampak ima še kup resnih konkurentov ...
 

mdragan

Pripravnik
30. okt 2014
993
6
18
Meni so tiste feltne grozne,kaj takega pa ne....cefurska kola....zadnjavrata obupno oblikovana.....pa zadnje luci....avto sploh ni skladen in za 25.000 ne hvala
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Se strinjam...eden redkih VAGov katerega se ne bi branil
smile-1.gif

Passat CC je skupaj z Lešnikovim klasicnim passatom najvecji mimosun VWja, da opravicimo nasega oblikovalca lahko recemo da je bil tudi golf V podoben mimosun. Zanimivo da ocitno so tudi tehniko takrat zgresili in pravi ljubitelj VWja ne bo nikoli kupil teh vozil kar se pozna tudi na trgu rabljeni.

Nov passat je z dizajnom ob boku ostalih VWje, torej umirjeno konzervativen s pogledom tako na zgodovino kot na prihodnost. Komur se ne zdi naj kupi kio!
grin1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
smile-1.gif


Pri plastiki v notranjosti pa se je bp kosal s katerokoli kio/hyundaiem tistega casa
grin1.gif


Ne bom pozabil tretmaja ki sem ga bil delezen v enem 1.9 TDi ob vzigu in izklopu motorja....ko se je armatura stresla in zaropotala ko pri kakem G2
smile-1.gif

Ni cudno da sedaj najvec G5k vidis na sleperjih kako iz njemacke nadaljujejio svojo pot proti jugu (bosni)...tm bodo direkt iz g2 na g5 prestopil...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Podobna napaka se je zgodila pežoju pri 307. Prva serija s težavami z varjenjem. Se spomnim, da smo morali testnega začasno vrnit, da so ga dodatno pošvasali.
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Ja nemc je nemc ! Zdej pa odvisno kakor za koga in za nekatere je tolk nemc da mislijo,da imajo najbolši stroj,vse ostalo iz azije so pa sama jajca. heheee
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Jaz itak ne taknem avtomobila, če ni vsaj dve leti v proizvodnji. Naj se z beta testiranjem ukvarjajo drugi.

Čeprav tale bi-turbo bo po mojem čista dolgoročna terna za prinašat denar servisom in za padec prodaje VW čez kakih 5 let. Tako, kot pri Audiju na ameriškem trgu, ko so nogometnim mamam prodajali bi-turbo karavane, par let kasneje pa avti non stop na servisih, stranke pa nehale kupovati Audi.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.045
3.563
113
41
Lj
Zato pa so tudi naredili ta polizdelek od e-golfa z borim dosegom dobrih 100km, da ne bi hodil v zelje ostalim njihovim modelom.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Jaz itak ne taknem avtomobila, če ni vsaj dve leti v proizvodnji. Naj se z beta testiranjem ukvarjajo drugi.

Čeprav tale bi-turbo bo po mojem čista dolgoročna terna za prinašat denar servisom in za padec prodaje VW čez kakih 5 let. Tako, kot pri Audiju na ameriškem trgu, ko so nogometnim mamam prodajali bi-turbo karavane, par let kasneje pa avti non stop na servisih, stranke pa nehale kupovati Audi.

In zato jim že štiri leta raste prodaja.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.045
3.563
113
41
Lj
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Jaz itak ne taknem avtomobila, če ni vsaj dve leti v proizvodnji. Naj se z beta testiranjem ukvarjajo drugi.

Čeprav tale bi-turbo bo po mojem čista dolgoročna terna za prinašat denar servisom in za padec prodaje VW čez kakih 5 let. Tako, kot pri Audiju na ameriškem trgu, ko so nogometnim mamam prodajali bi-turbo karavane, par let kasneje pa avti non stop na servisih, stranke pa nehale kupovati Audi.

In zato jim že štiri leta raste prodaja.

Samo ne v US:
VW has misjudged the US market, where it is underperforming its rivals and still has a market share of just 2.6 percent. The company's goal of becoming the world's biggest automaker by 2018 is at risk.

Vir: http://www.spiegel.de/internat...n-a-938102.html

Američani imajo več keša, ampak še vedno kupujejo bolj z glavo kot Evropejci. Boga dve letna garancija in švoh osnovna oprema in motorji tam ne palijo. Jim moraš ponuditi nekaj več kot pa samo šasijo na štirih kolesih.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Pravilen naslov za to vprašanje bo Martin Winterkorn, Volkswagen AG, Berliner Ring 2, 38440 Wolfsburg.

Kakšna je garancija je odvisno od zahtev trga. In naša v resnici ni slabša kot v ZDA, je pa drugačna. Kar poglej si.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Evropejci, če karikiram pokupimo in smo zadovoljni z vsem Das Wagen šrotom. Samo da lahko kupimo. Američani zahtevajo več, ker je Das Wagen samo eden izmed mnogih, niti ne najbolj zaželen in dober...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Evropejci, če karikiram pokupimo in smo zadovoljni z vsem Das Wagen šrotom. Samo da lahko kupimo. Američani zahtevajo več, ker je Das Wagen samo eden izmed mnogih, niti ne najbolj zaželen in dober...
To žal ne bo držalo. Kvaliteta materialov recimo pri Passatu je v EU višja, ravno tako še precej drugega. Zato se jim recimo Passi čez lužo precej slabo prodaja. So ga pa za US trg pocenili, da so bili konkurenčni, a so spregledali, da je kvaliteta ena od stvari, ki prodajajo. Po drugi strani pa sedaj Golf 7 čez lužo podira rekorde, ker je bolj "evropski".
In to ni samo v zadnjem času. Se živo spomnim US vojaka, ki je bil v Avianu in je po zaključku vlekel svojo Jetto V5 domov. Je rekel, da so njihove šrot v primerjavi s to evropsko. To je bilo slabih 15 let nazaj.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.045
3.563
113
41
Lj
Mogoče so bile prejšnje Jette res kvalitetnejše, ampak za trenutno serijo piše pod assembly:
Puebla, Mexico
Nizhny Novgorod, Russia (GAZ, since 2013)
Aurangabad, India (Volkswagen India)
Chengdu, China (FAW-VW)
Pekan, Malaysia (DRB-HICOM)

Vir: https://en.wikipedia.org/wiki/...80.93present.29
 
Nazadnje urejeno:

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ti res misliš da Golfe iz Evrope trogajo čez lužo? Ekonomika ne zdrži tega... Jih pa v Evropo... Le čemu...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Vseeno je, kje jih delajo. Važno je, kaj delajo. In za različne trge jih v isti tovarni lahko delajo različne. Ne le opreme, tudi materiale. Kar je mtl napisal.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Načeloma se strinjam. Nahrbtoma pa vidimonsa so vozila za USA trg mnogo bolje opremljena kot za EU serijska oprema in doplačilna), Kalifornija ima eno izmed najrigoroznejših okolevarstenih zahtev glede izpuhov... Pa so avti vseeno ceejši.
Res da so udobnejši (mehkejše vzmetenje, etc) samo sem prepričan da slabšo kvaliteto ameri hitro 'nagradijo'.
Torej verjetno EU kupci subvencioniramo amerom poceni evropska vozila. Pa predno pametiš; zadnje čase sem zelo v stikih s 'consumer' segmentom preko luže, ki je zadnji, odočilni člen v verigi... In ta člen odloča kaj se bo dobro prodajalo/kupovalo...