Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Sorry, ampak stvari, ki si jih tule poklikal, v Mazdi sploh ne moreš dobit. Tako da ne pretiravaj.
Edina stvar, ki Passatu resno manjka, je BT že od osnovne opreme naprej.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Osebno ne maram avtov, ki imajo stvari, ki izstopajo navzdol. Mazdin infotainment to je. Samodejni menjalnik tudi.
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
2.0 BiTDI si peljal? Kako se obnese če primerjaš z recimo 3.0 TDI v bratskem A4?
A DSG ne cuka več?Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:...
Avtomatik se po hitrosti, uglajenosti ipd ne more primerjat z DSG ali s kako ZFovo 8.stopenjsko avtomatiko (ki je še za korak boljša od DSG).
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Potem je pa konfogurator zanic... ker vseeno pusti izbrati opcije, ki naj bi ze bile vkljucene v dolocenem paketu opreme...
Tole pa drži kot pribito. Podatki v temle našem konfiguratorju so predej problematični in pogosto vpisani malo z levo roko. Žalostno je da se na te iste podatke zanašajo tudi prodajalci in se ti zna zgodit da ti bodo mirno prodali stvar, ki jo tvoj avto vsebuje že serijsko.
Meni so hoteli prodat tipke za prestavljanje na volanu za 460€, kljub temu da je avto že imel taboljši volan. Po tem ko je prodajalec nekajkrat klical na uvoznika, so zadevo uredili in na koncu sem plačal 70€, če bi bil tiho bi verjetno ostalo pri začetni ceni. Dynamic light assista pa sploh ni bilo v konfiguratorju, pa sem ga vseeno dobil. itd.
Skratka konfigurator jemljite z rezervo, precej bolj zanesljiv je pdf cenik. Katastrofa, da uvoznik kaj takega dopusti.
To ni stvar uvoznika. Poglej url konfiguratorja, pa ti bo jasno, od kod izvira.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Aktivni informacijski zaslon (kar je so digitalni merilniki, high-res LCD)
Mazda nima LED, ima Xenon (vse to pišem na pamet, kolikor se spomnim)
Mazda nima samodejnega zaviranja
Tavelik LCT z multi-touchem
Navi si pocahnal Discover Pro, tu je zaslon veliko večji kot pri mazdi in kvaiteta navija tudi (Google maps ipd). Poklikaj osnovno navigacijo, pa boš vsaj na papiru na nivoju mazde.
Avtomatik se po hitrosti, uglajenosti ipd ne more primerjat z DSG ali s kako ZFovo 8.stopenjsko avtomatiko (ki je še za korak boljša od DSG).
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
KSZ: ali DSG še vedno cuka ob počasnem manevriranju?
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Aktivni informacijski zaslon (kar je so digitalni merilniki, high-res LCD)
Mazda nima LED, ima Xenon (vse to pišem na pamet, kolikor se spomnim)
Mazda nima samodejnega zaviranja
Tavelik LCT z multi-touchem
Navi si pocahnal Discover Pro, tu je zaslon veliko večji kot pri mazdi in kvaiteta navija tudi (Google maps ipd). Poklikaj osnovno navigacijo, pa boš vsaj na papiru na nivoju mazde.
Avtomatik se po hitrosti, uglajenosti ipd ne more primerjat z DSG ali s kako ZFovo 8.stopenjsko avtomatiko (ki je še za korak boljša od DSG).
- Glede aktivnega zaslona... sem ze napisal, da je nekako prisel zraven, ko sem oznacil nekaj drugega ...
- Glede LED luci. Res nima LED luci... ima Xenon in LED dnevne luci
- Mazda IMA samodejno zaviranje... Smart City Brake Support, Smart Brake Support , Radarski tempomat,... Celo sam si to omenil v kratkem testu sestice
....
Eh... saj se mi ne da vec... V glavnem... dostojno opremljen Passat bo tudi pomoje cenovno cez 30 K €...
Glede avtomatika... Res da DSG se nisem vozil... Ampak kolikor sem bral, ga je vecina res pohvalila... Pri DSGju pa sicer pisejo, da je odlicen avtomatski menjalnik... se pa da veliko prebrati tudi o okvarah tega ...
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Aktivni informacijski zaslon (kar je so digitalni merilniki, high-res LCD)
Mazda nima LED, ima Xenon (vse to pišem na pamet, kolikor se spomnim)
Mazda nima samodejnega zaviranja
Tavelik LCT z multi-touchem
Navi si pocahnal Discover Pro, tu je zaslon veliko večji kot pri mazdi in kvaiteta navija tudi (Google maps ipd). Poklikaj osnovno navigacijo, pa boš vsaj na papiru na nivoju mazde.
Avtomatik se po hitrosti, uglajenosti ipd ne more primerjat z DSG ali s kako ZFovo 8.stopenjsko avtomatiko (ki je še za korak boljša od DSG).
- Glede aktivnega zaslona... sem ze napisal, da je nekako prisel zraven, ko sem oznacil nekaj drugega ...
- Glede LED luci. Res nima LED luci... ima Xenon in LED dnevne luci
- Mazda IMA samodejno zaviranje... Smart City Brake Support, Smart Brake Support , Radarski tempomat,... Celo sam si to omenil v kratkem testu sestice
....
Eh... saj se mi ne da vec... V glavnem... dostojno opremljen Passat bo tudi pomoje cenovno cez 30 K €...
Glede avtomatika... Res da DSG se nisem vozil... Ampak kolikor sem bral, ga je vecina res pohvalila... Pri DSGju pa sicer pisejo, da je odlicen avtomatski menjalnik... se pa da veliko prebrati tudi o okvarah tega ...
Ta del z radarskim tampomatom in samodejnim zaviranjem sem zaj..., ja sem že malo pozabil, v ceniku pa nič ne piše.
Je pa radarski tempomat pri šestki (razen če so kaj popravili) zabavna reč, pri prvih par snežinkah neha delat.
Lepo opremlejn in motoriziran passat čez 30? Ja, sevda, Saj sem napisal, da sem naklikal dobrih 30. Ampak zlahka bi preživel tudi v takem za 26.
Sicer pa daleč od tega, da bi preferiral nemce. Znajo naredit crap od avta (in to ne redko). Tudi VW. Preferiram pa avte, ki nimajo izstopajočih nedodelanosti. Je pa takih malo. Sem danes naredi 500 km v enem avtu za 21 jurjev (razreda golfa), pa bi ga, če ne bi bil tako daleč od doma, najraje po 5 urah v graben porinil in tam pustil.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Preživel bi v vsakem. Preživel bi tudi peš.
Bi se pa s kakim avtom za 12 jurjev verjetno udobneje peljal kot s tem danes.
Ko se v kosu voziš 5 ali 8 ur, ti hitro postane jasno dvoje, zakaj so nekateri avti vredni vsakega € ...
Citat:
Uporabnik map pravi:
Ma ste ko otroci. Pa kaj vi rabite vse v avtu. Še televizije, pa tajnice, da vam ga vlečejo?