Novi mali avto do 15k

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
Imeti radarski tempomat na ročnem menjalniku je pa kot seksanje s kondomom. Saj je fajn, samo ni to to... tak da realno gledano, radarski tempomat pri ročnem menjalniku je uporaben zgolj na prazni avtocesti. Tam se pa pod 40 ne voziš.
Če dela od 30km/h gor je čisto ok. Res pa je, da je v gužvi neuporaben.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.150
4.596
113
ja radarski tempomat je UPORABEN.. zelo.. prijetna vožnja...
verjamem pa da je za mladega šoferja zelo aktualno tudi zaznavanje peščcev, kolesarjev, pa mrtvi koti, pa naleti pri manjših hitrostih .. pa še kaj..
Jaz pa nasprotno verjamem, da je to nujno predvsem za starejšega šoferja. Mlad vidi precej več. Mene prvih 20 let niso dobili na radar, ker enostavno tako sposobnih policistov, da bi se skrili in jih jaz ne bi videl ter hkrati imeli primeren položaj za meritev, ni bilo. Fizično gre naše telo od 20-tega leta samo še navzdol. Izkušnje nam seveda pomagajo, da to dejstvo malo prevaramo in načeloma dokaj solidno vozimo tudi, če sploh ne vemo, da smo na cesti.
Mladi voznik rabi predvsem samonadzor, da je skoncentriran na cesto in približno v okvirih CPP. Potem je zelo varen. Če se ne more odreči mobitelu, pa je pač stvar drugačna.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in sad

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
Moj znanec je sinu nabavil varen avto brez asistenc (razen AEB) in z ročnim menjalnikom.
Mu je povedal, da naj se najprej to navadi vozit, potem pa naprej.
Da ne bo šlo po poti Amerike, kjer ročnega ne znajo vozit in brez asistenc tudi ne, ker ne more hkrati po TikToku šljakat.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Jaz sem do sedaj imel avtomobile z res osnovnimi asistencami (ABS, ESP, dva sta imela senzor za dež, vsi avt. klimo, vsi tudi klasičen tempomat itd.) in ročnimi menjalniki. Zdaj imam avto, ki ima (skoraj) vse. In priznam, da se na cesti poleniš. Ne spremljaš več toliko dogajanja, bolj prepustiš avtomobilu, da dela namesto tebe. Kar seveda ni nič narobe, če delaš veliko km in ti je čas v avtu vstran vržen in nujno zlo. In seveda, da asistenčni sistemi delajo, kot morajo.

Tako da tukaj dam sad prav, da je za mladega voznika bolj pomembno, da se nauči voziti BREZ vseh pomagal, potem pa naprej... Smo pa tukaj že izven teme...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.150
4.596
113
Nas niso starši mučili, da se moramo najprej s konjsko vprego voziti po cesti, potem pa pride avto na vrsto :).
Moji otroci so pač vozili vozilo, ki je imelo tisto, kar je imelo. Ne vidim nič slabega, če si kdo lahko privošči več. Mlajši človek je prilagodljiv in bo lahko preklopil tudi iz boljšega na slabše, če mu le v glavi vse štima. Ročni menjalnik je mogoče res malo problem, če ni nikoli imel dovolj vaje. Ampak tudi to se po potrebi lahko nauči.
Ne verjamem pa, da leta 2021 avto omogoči "butastemu", da preživi. Nismo še tam.
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
540
304
63
Sicer v topicu spet mešamo različne teme.
Avto za gospo ynos, pa baby kajote ...

sad Gargy Tudi jaz menim, da je za začetnika fajn, če se nauči voziti avto brez asistenc. Ampak hkrati pa gresta tehnologija in regulativa naprej. Ko sem bil sam začetnik so bile nekje podobne debate glede ABS-a. Vsi so menili, da je sistem odličen, a da naj se začetnik nauči voziti brez, da bo lahko bolje obvladal fiziko vozila. Kmalu je postal obvezen, danes (če odštejemo polnoletne kante) avta brez ne moreš več kupiti. Enaka zgodba se je nekaj let kasneje ponovila z ESP-jem, pred tem s tretjo zavorno lučjo.
Trenutno živimo v svetu, kjer je na voljo cel kup varnostnih sistemov in tudi regulativa se tej tehniki zelo hitro prilagaja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

darwin

Majstr
17. avg 2007
540
304
63
Vidim, da Pepe razmišlja v podobni smeri.

Če imaš možnost, da otroku privoščiš nekaj varnostne dodatne opreme, ga s tem nikakor ne boš oškodoval za nič, ker naslednjega avta, si otrok brez teh asistenc niti ne bo več mogel kupiti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

kajote

Fizikalc
11. dec 2007
368
162
43
Vidim, da Pepe razmišlja v podobni smeri.

Če imaš možnost, da otroku privoščiš nekaj varnostne dodatne opreme, ga s tem nikakor ne boš oškodoval za nič, ker naslednjega avta, si otrok brez teh asistenc niti ne bo več mogel kupiti.
točno tole... če bo ta avto imela več kot 5,6 let, bo vse to normalno, pa še kup drugega bo zraven.. tako, da mislim, da tole sedaj ni napačno... kljub vsem pomagalom pa je še zadosti situacij pri vožnji, kjer bo še kako lahko vežbala.. - pa da glih ne bi prevelike izkušnje dobila!
(nenazadnje: VW v kratkem samo še avtomatske menjalnike, Toyote skoraj že vse,.. elektroavtomobili pa še en nivo brez menjalnikov več)

da bi pa zdaj začela s konjsko vprego se mi pa ne zdi smiselno...

zato sedaj: kje največ (uporabnih) asistenc za normalni denar - mislim sicer, da je žogica na strani Toyote (Yaris)
 

kajote

Fizikalc
11. dec 2007
368
162
43
Jaz se prekleto dobro zavedam, kaj pomeni fizika v avtomobilu.

mulcu...naj se nauči najprej brez sistemov, da se bo naučil vozit brez te potuhe, potem pa naprej.
In ja, jaz imam vse te sisteme in če bo le možno ne kupim več avta brez tega
očitno tudi nimaš svojega otroka, da ne razumeš mene... jaz tebe sicer poskušam, .. old school.. pa vojska, pa počepi in fiskultura... ampak dokler ti to imaš je vse ok, mulci pa naj trpijo.. oz. se učijo fiziko.. :oops1:
PS: razumem, ne bom več pisal, ne bom se več zanimal.. da boš potolažen

sicer pa tale nissan qasqai novi, ima lepo grafiko, kaj vse nudijo.. no ja.. tole sicer ni 15k avto
qasqai varnostni sistemi

 

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
očitno tudi nimaš svojega otroka, da ne razumeš mene... jaz tebe sicer poskušam, .. old school.. pa vojska, pa počepi in fiskultura... ampak dokler ti to imaš je vse ok, mulci pa naj trpijo.. oz. se učijo fiziko.. :oops1:
Motiš se in ne bereš ustrezno. Imam froce in bodo dobili svojo dozo.
In če bi pravilno bral gre za VAREN avto z AEB. Torej najbolj kritičen varnostni sistem ima. Ne govorim o stari piksni, kjer si bil mrtev pri 40km/h. Govorim o tem radarskem tempomatu, lane assistu in ostalih zadevah. Naj se froc nauči obvladati avto brez tega IN JE SKONCENRIRAN na vožnjo, potem gremo pa naprej.
Jaz to imam zato, ker delam 40.000 na leto. Froc jih bo pa 5.000. Morda. Ostalo pa pod mojim nadzorom v mojem avtu. Z izključenimi temi sistemi. Ko bo dovolj izkušenj, bomo šli pa na te sisteme.
PS: Pa ne vsiljujem tega kot edino resnico. Tisti, ki imate otroke ste dovolj stari, da se sami odločite in tudi sprejmete odgovornost za to. Lahko je za nekoga bolje, da ima vse asistence.
 
  • Všeč mi je
Reactions: gimi

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.705
-484
113
145 km SZ od Opatije
So za nakup hibridnih vozil na razpolago subvencije in krediti? V kakšni vrednosti?

Za hibridna vozila je na voljo le ugoden kredit.
Ugoden kredit lahko pridobite za nakup osebnih avtomobilov, motornih koles, koles z motorjem in koles (pedelec, e-bike ipd.) na električni pogon ali pogon, ki je kombinacija elektro motorja in motorja z notranjim izgorevanjem, pri katerih znašajo emisije CO2 v kombiniranem načinu vožnje, po podatkih proizvajalca, največ 85 g CO2/ km. Vlogo morate oddati na javni poziv 65OB20.

tule

A je Yaris PHEV?
 

kajote

Fizikalc
11. dec 2007
368
162
43
Noro kake cene.....
ja so res,.. vendar se bencinski modeli začnejo pri 14k€... tole je cena za hibrida z vso možno asistenco (poraba nekje 3,3L/100km - tovarniško), preskok v ceni je za motor (36l tank bencina, cca 1000km dosega)
ko v poštev vzameš, da lahko eko kredit z 1,3% obr mero koristiš, drugače pa klasičen potrošniški kredit na banki me 6-8% EOM, ta računica precej ugodnejše zveni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: CLIO15