Same pomembne snežinke. Ti najbrž nisi iz časov, ko ni bilo mobitela in mejla. Vse stvari so se ravno tako uredile. Ampak eni mislite, da ste nenadomestljivi.Matr je enim lepo Da se jaz med dopustom ali bolniško ne javim na klic oz. ga vrnem ASAP ter tako ugotovim stopnjo nujnosti kateri primerno se potem odzovem, lahko kar neham delat kar delam. Delo z ljudmi oz. delo v zavarovalništvu je pač malo bolj specifično in ko/če se kakšni od mojih strank zgodi kak škodni dogodek, je velikokrat hitrost odziva ter nadaljna pomoč zelo pomembna. Nekaj povsem drugega so pa klasična sklepanja novih zavarovanj ali pa obnove, to pa vedno lahko počaka ali pa se uredi pred dopustom.
daj glej malo kaj delašSame pomembne snežinke. Ti najbrž nisi iz časov, ko ni bilo mobitela in mejla. Vse stvari so se ravno tako uredile. Ampak eni mislite, da ste nenadomestljivi.
Niti približno ne gre za to da se imam za nenadomestljivega - praktično vsi smo nadomestljivi ampak, če pa jaz ne bom pomagal svoji stranki, ko me najbolj potrebuje, obstaja možnost, da jo izgubim in to mi pač ni v interesu. Ko bi ti vedel koliko ljudi je (konkretno) zmedenih, ko npr. doživijo prometno nesrečo in zaradi te zmede v glavi niso sposobni izvajati situaciji primernega delovanja glede razbitega avtomobile in morebitnih telesnih poškodb potem pa so zelo veseli ter hvaležni, ko jih malo pomiriš in jim poveš kako in kaj naprej. Ljudje so nad zavarovalničarji v veliko primerih zelo razočarani, ker jih nikjer nihče ne pomaga ravno, ko se kaj zgodi in postrebujejo kak nasvet ali dva in posledično menin, da je tako delovanje korak v pravo smer. Aja pa nikar ne misli, da se mi vse to skupaj dopade, bi osebno zelo rad imel dopust pa bolniško v pravem pomenu besede.Same pomembne snežinke. Ti najbrž nisi iz časov, ko ni bilo mobitela in mejla. Vse stvari so se ravno tako uredile. Ampak eni mislite, da ste nenadomestljivi.
Dej ne bluzi. Narediš preusmeritev telefona na sodelavca in ko je on na dopustu obratno. Je pa jeba, ker lahko potem on dobi novo stranko namesto tebe. Lahko se pa še bolj delaš nenadomestljivega.Niti približno ne gre za to da se imam za nenadomestljivega - praktično vsi smo nadomestljivi ampak, če pa jaz ne bom pomagal svoji stranki, ko me najbolj potrebuje, obstaja možnost, da jo izgubim in to mi pač ni v interesu. Ko bi ti vedel koliko ljudi je (konkretno) zmedenih, ko npr. doživijo prometno nesrečo in zaradi te zmede v glavi niso sposobni izvajati situaciji primernega delovanja glede razbitega avtomobile in morebitnih telesnih poškodb potem pa so zelo veseli ter hvaležni, ko jih malo pomiriš in jim poveš kako in kaj naprej. Ljudje so nad zavarovalničarji v veliko primerih zelo razočarani, ker jih nikjer nihče ne pomaga ravno, ko se kaj zgodi in postrebujejo kak nasvet ali dva in posledično menin, da je tako delovanje korak v pravo smer. Aja pa nikar ne misli, da se mi vse to skupaj dopade, bi osebno zelo rad imel dopust pa bolniško v pravem pomenu besede.
Če si one man band, se že z delodajalcem (sabo) dogovoriš. Sicer se delo preusmeri na sodelavce.Matr je enim lepo Da se jaz med dopustom ali bolniško ne javim na klic oz. ga vrnem ASAP ter tako ugotovim stopnjo nujnosti kateri primerno se potem odzovem, lahko kar neham delat kar delam. Delo z ljudmi oz. delo v zavarovalništvu je pač malo bolj specifično in ko/če se kakšni od mojih strank zgodi kak škodni dogodek, je velikokrat hitrost odziva ter nadaljna pomoč zelo pomembna. Nekaj povsem drugega so pa klasična sklepanja novih zavarovanj ali pa obnove, to pa vedno lahko počaka ali pa se uredi pred dopustom.
Katere bi znale biti take?V določenih dejavnostih zna biti implementacija zakona predraga in neracionalna.
O, še en, ki točno ve kakšne so moje opcije kljub temu, da ni ne v mojem poslu, ne v mojemu podjetju na podlagi česar bi lahko objektivno ocenil možnosti prelaganja dela na sodelavce, d bestČe si one man band, se že z delodajalcem (sabo) dogovoriš. Sicer se delo preusmeri na sodelavce.
Vsi vemo, samo ti ne. Zamisli se.O, še en, ki točno ve kakšne so moje opcije kljub temu, da ni ne v mojem poslu, ne v mojemu podjetju na podlagi česar bi lahko objektivno ocenil možnosti prelaganja dela na sodelavce, d best
Tukaj imaš težavo v organizaciji dela. Vedno mora biti v podjetju nekdo, ki je seznanjen s tvojim delom in ga lahko pokriva.Jah...stvari niso odvisne le od mene, ampak tudi od kupa drugih ljudi (dobavitelji, kupci, ostali partnerji)...od tujine, do naših dobaviteljev itd..če me povozi avtobus, bi pač vzeli koga zunanjega, ki bi preiskal moje zadeve, ker ga v naši "fabriki" pač ni. NIhče ni nenadomestljiv
Saj ga nimaš na rezervi. On dela svoje delo, ampak je seznanjen z delom sodelavca, da vskoči, če je potrebno.2. predvsem podporne dejavnosti v firmah običajno nimajo dvojnega pokrivanja, ker je neracionalno. ljudje so predragi, da bi ga imeli na rezervo.
ko "ne"nadomestljivi odide, se najde nadomestilo, običajno je dražje, vsaj tako pravijo tuje raziskave.
ni ljudi....idi gledat na borzo, sem že pisal. Sicer pa ima matična skupina raje $$$, kot več zaposlenihTukaj imaš težavo v organizaciji dela. Vedno mora biti v podjetju nekdo, ki je seznanjen s tvojim delom in ga lahko pokriva.
No, vsaj resna podjetja, ki se zavedajo vrednosti (in počitka) zaposlenih in pomembnost nadomestljivosti za proces dela, imajo tako organizirano. Ker sicer kaj se zgodi: te jutri avto povozi in bo podjetje krepnilo oz. šlo za nekaj tednov v hibernacijo, da bo zunanji spravil skupaj stvari.
Vsi ja. Tako kot ti veš, da je temu tako kot pišeš kljub temu, da niti približno ne poznaš vseh okoliščin mojega dela, ki so pripeljale do moje odločitve, da tako delam.Vsi vemo, samo ti ne. Zamisli se.
Ni ljudi za ta denar. So šli ven, za več.ni ljudi....idi gledat na borzo, sem že pisal. Sicer pa ima matična skupina raje $$$, kot več zaposlenih
Naj ugibam:Vsi ja. Tako kot ti veš, da je temu tako kot pišeš kljub temu, da niti približno ne poznaš vseh okoliščin mojega dela, ki so pripeljale do moje odločitve, da tako delam.
Skratka, ti trdiš, da si zavarovalničar, ampak v resnici se prodajaš kot nadomestna mati. Mati pa je, priznam, samo ena.če pa jaz ne bom pomagal svoji stranki, ko me najbolj potrebuje, obstaja možnost, da jo izgubim in to mi pač ni v interesu. Ko bi ti vedel koliko ljudi je (konkretno) zmedenih, ko npr. doživijo prometno nesrečo in zaradi te zmede v glavi niso sposobni izvajati situaciji primernega delovanja glede razbitega avtomobile in morebitnih telesnih poškodb potem pa so zelo veseli ter hvaležni, ko jih malo pomiriš in jim poveš kako in kaj naprej.