nov električni avto,nasveti za nakup

sad

Guru
24. avg 2007
21.999
10.710
113
Naceloma grem v eno stran 125km, kjer lahko dodam kakih 10kw, mogoce 20kw. In nato nazaj 125km.
Kje je torej problem? To še z jajci z manjšo baterijo narediš. 20kWh je ravno nekje za 100km pozimi. Torej, če štartaš z 80% baterijo, dofilaš 20kWh, ne bi smel imeti nobenih težav, da potem prideš do doma in lepo čez noč spet prideš na 80%.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.999
10.710
113
Jaz sanjam 130 po nasih AC. Ko bo ta sen realnost, bomo lahko se kako rekli o dosegu. Ga pomerili celo...
Probaj ponoči ali pa zgodaj zjutraj ali pozno zvečer vozit po AC, pa boš videla, da se da brez težav. Tudi konkretno čez. Res pa je, da se sem in tja še vedno najde kakšen jajčar na prehitevalcu, ki ga moraš čakat, da se blagovolji spravit na vozni pas.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.263
7.664
113
pri taščici
Baterija ima 8 let garancoje in 160kkm.
Koliko prvih lastnikov bo imelo tako dolgo avto?

Enyaq
Večja baterija se ne pomeni avtomatsko vecjega dosega.
Kaj ti nuca 50km vecji doseg na 1000km poti kjer moras 3x filat.
Tistega z malo baterijo s 150kw, tistega z veliko (in 20% vecjo porabo) s 100kw.
Ne pomeni to da navijam za Teslo, ampak da je pametno na tehtnico dati vec atributov in tem atributom dati tudi osebno oceno/težo
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.930
805
113
www.jernej.org
Tako je. In domnevam tudi, da ima Tesla vseeno nizjo porabo kot Skoda, tako da se mogoce baterija ravno pogliha.
Ne dovolj, da bi lahko 60kWh baterija kompenzirala razliko do 80kWh.

Imaš približen real range na ev-database...

 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.930
805
113
www.jernej.org
Pa tudi pri polnjenju enyak z večjo baterijo premaga Y z malo baterijo (čeprav ni velike razlike)...

Enyak:
Charge Time (45->360 km)28 min
Charge Speed670 km/h

Model Y:
Charge Time (37->300 km) *24 min
Charge Speed *650 km/h
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
15.142
7.589
113
Probaj ponoči ali pa zgodaj zjutraj ali pozno zvečer vozit po AC, pa boš videla, da se da brez težav. Tudi konkretno čez. Res pa je, da se sem in tja še vedno najde kakšen jajčar na prehitevalcu, ki ga moraš čakat, da se blagovolji spravit na vozni pas.

Se pardoniram - ni omenil, da bodo to nocne voznje. Razumela sem, da ga teh 250km skrbi cez dan. Priznam, kake so AC ponoci pri nas, niti ne vem. Ce sem zamudila spodobno uro za domov iti, je sigurno bolje, ce prespim.

In ne, dopusti 1x letno niso važni, tak kot v podobnih debatah ne hipoteticne vsakodnevne sluzbene poti 1000km brez postankov, govorimo o vsakdanu in njegov, kot pravi je, 250km cez dan po nasih AC. Kar v praksi sigurni pomeni kar nekaj km do avtoceste in potem ko pride dol, spet kar nekaj lokalnih km do cilja (ker nima ne doma, in verjetno tudi ne službe ob AC). In potem obratno. Potem pa zastoji na AC zaradi guzve/nesrec, ko te google usmeri dol iz nje zaradi hitrejsega potovanja. Lahko on naredi 250km na dan, sem ga pa zato vprasala, ce ima na voljo kaki app, ki trenutno spremlja vožnje in še kako osnovno statistiko. Voznja po omejitvah 130 po AC v praksi dostikrat pomeni povprecno pod 100 za celo pot.

zal v statistiki nimam niti ene poti s povprečno 130km/h. Nisem veliko na AC, ampak ocitno ko sem, enostavno pot ne razvije take povprecne hitrosti. Niti ne na odsekih, ko sem se na AC udtavila in je bil vsaj en konec poti dejansko odtezan na AC hitrosti. Mrbit danes, ce bom imela cas, pogledam, ce se da na odseke pot razdelit, da najdem enega s 130km/h povprecno, pa povem...
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.511
1.943
113
Povprecje 130 je zelo visoko. Jaz sem zdaj na Pag peljal "nonstop 200"....pa je nakoncu prikaz povprecne 137! Ampak kdor pravi da so slo AC max 100 enostavno ne zna vozit. Jaz po LJ krogu vsak dan ob raznih urah, konot gres do 170 ce bi bilo treba. Lj-Kr bi slo 200, Lj-Mb takisto. Seveda če se ti da reskirat. Ampak teorije da NE GRE pač ne kupim. Ne znate/šparate/imate impotentne.
 
  • Haha
Reactions: Najbolji

sad

Guru
24. avg 2007
21.999
10.710
113
Prosim pokaži nam, kako gre ob 8.00 zjutraj med delovnikom 200 med Slovenskimi Konjicami in Mariborom. Ali pa recimo od Trojan do Ljubljane.
Hvala.
PS: Razen, če je zate to fuLLA kul, da stisneš do 200 in potem zaviraš na polno čez 1 sekundo. Pa še tega ne gre v zgornjih urah na teh lokacijah.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.999
10.710
113
Se pardoniram - ni omenil, da bodo to nocne voznje. Razumela sem, da ga teh 250km skrbi cez dan. Priznam, kake so AC ponoci pri nas, niti ne vem. Ce sem zamudila spodobno uro za domov iti, je sigurno bolje, ce prespim.
Ne rabiš ponoči. Recimo po 18.00 uri se avtocesta (razen, če so kakšni prazniki) že dovolj sprosti, da lahko voziš tudi konkretno nad omejitvijo. Kar je kasneje, pa še toliko bolj prazna.
Pa pred 7.00 zjutraj tudi ni take panike, da se ne bi dalo odsekov prevozit nad omejitvijo, čeprav takrat se počasi že začenja gneča. Okrog 6.00 pa lahko kar lepo letiš, kot omenjeno le sem in tja moraš počakati kakšnega jajčarja na prehitevalnem pasu, ki misli, da je sam na AC.
Pa nekak se mi zdi, da je tudi Provid takrat manj na cesti, lahko pa le imam tako srečo, da še nisem naletel na njih.
Aja, pa pred 6.00 in po 18.00 (se mi zdi, da takrat preneha veljati prepoved prehitevanja za tovorna vozila) znajo biti tudi šleparji problem, ker se prehitevajo s tistim 1km/h razlike. :(

Sicer pa za EVjaše je to itak SF, tak da brez veze sploh debatirati o tem. :evil: :valjamse:
 

Robert

Guru
21. jul 2007
2.689
527
113
Tolmin
A imamo tukaj koga, ki si lasti Dongfeng Box-a?
Po spletu se bere kar nekaj težav s tem avtomobilom, od tega, da noče polnit na nekaterih polnilnicah, do težav z baterijo.
Znanec razmišlja o nabavi, pa bi rad še kaj izkušenj s prve roke.
Jaz ga imam cca. 3 tedne oziroma 1500km.
Ker ga uporabljam največ za pot v službo (cca.100km/dan) ga polnim doma na 16A. Dvakrat sem ga polnil na DC polnilnicah in je bilo vse ok.
Edino kar me moti so presvetli zasloni ponoči sploh manjši pri volanu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Jabe

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.263
7.664
113
pri taščici
Tisti ki misli da bo z EV postavljal hoyrostne rekorde na tisoc km razdaljah se preklemansko moti.
EV pri dvesto verjetno porabi 4x vec kot pri 100 in pri 150 2x vec kot pri 100.
Zato boste na 1000km oddaljeni cilj verjetno prisli vsi v okviru ene ure.
Edino dizel pa zna priti 2 ure pred vami.(Ce boste vwcino casa na nemaki AC brez limita, ker druje dvomim da ue veliko alterasev ki upate 200 peljati dlje casa.
Zdaj se samo vprašajte kako pogosto delate kkm+ dnevne tranzite?
Jaz sem ga z EV največ 960, Z dizlom pa dvomim da preko 700
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
15.142
7.589
113
OK, sem malo pobrskala:

Torej če sortiram po max hitrosti letos:

Po maximalni povprečni:

Po maximalni porabi na vožnjo (daleč pred kakršnokoli AC je vožnja v hrib):

Zavoljo debate - poraba pri 208:
Torej s 37% še za 140km pri takmlme --> 378km s 100% baterijo

Pri 130 pozimi pri dobri nuli:
Torej s 47% še 188km pri takmlme --> 400km s 100% baterijo

Baterije ni nikdar 100%, na voljo imaš recimo od 10-80, torej 70%. Pri zimskih 130 povprečne torej za 280km.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.501
1.507
113
Pa tudi pri polnjenju enyak z večjo baterijo premaga Y z malo baterijo (čeprav ni velike razlike)...

Enyak:
Charge Time (45->360 km)28 min
Charge Speed670 km/h

Model Y:
Charge Time (37->300 km) *24 min
Charge Speed *650 km/h

Kolikor vidim, je enyak z veliko baterijo cenovno enak Tesli z vecjo baterijo. Zraven tega avta ne bom v celoti kesiral, ampak je plan eko kredit, kjer je tesla EDINA, ki ne spreminja cene, ce ne vzames njihovega pregresno dragega financiranja. Enjaw je 51k, ce kesiras ali vzames drugo financiranje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan