nov električni avto,nasveti za nakup

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
A da si si prej lastil EV vozila je pogoj, da oceniš kako se pelje po AC, po ovinkih, kakšni so sedeži, plastika in če kaj škripa ali ne?
Tega pa niti nisem želel komentirati, ampak je bilo zajeto v tistem "Žensko...".

Torej vsi smo videli kakšne kriterije ima pri ocenjevanju, kateri pa žal nimajo veliko veze s kvaliteto EV vozila.
Pri EVjih so se karte pomešale na novo, stare/renome znamke so pa zgleda, zaenkrat, popušile in premagala jih je "računalniška firma"...
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: ales85

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
Karte se se le v toliko premešale na novo, da ne vemo, kdo od njih zna narediti toliko kvaliteten avto, da ga je za kupiti, ker na račun zelo drage baterije ogromno šparajo pri ostalih materialih in potem kupiš predraga in precenjena EV jajca. Še vedno pa lahko oceniš "kako se pelje po AC, po ovinkih, kakšni so sedeži, plastika in če kaj škripa ali ne?"
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Kako si se pa ti mojster spoznal na EV, preden si prvega nabavil? Si torej nabavil na slepo, ali kako si ocenil, kaj je ok in kaj ne?

Ker tale tvoja nebuloza se bere kot "prva služba, zaželene delovne izkušnje".
Saj sem že napisal, pa dajmo še enkrat :)

- prvo sem nabavil klasičneg hibrida in ugotovil zelo hitro da to ni to.
- nabavil plug in hibrida, ker druge opcije pač takrat ni bilo, tega sem imel celo nekaj let
- potem ioniqa, in ugotovil, da za moje "potrebe", pride v poštev samo tesla...

EV kupci zdaj, preskočijo ta "learning curve" in se takoj zapičijo v MG4, ID3, citroen jajca, ipd...pol pa jok in stok kak zanič je EV.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in Bakki33

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Karte se se le v toliko premešale na novo, da ne vemo, kdo od njih zna narediti toliko kvaliteten avto, da ga je za kupiti, ker na račun zelo drage baterije ogromno šparajo pri ostalih materialih in potem kupiš predraga in precenjena EV jajca. Še vedno pa lahko oceniš "kako se pelje po AC, po ovinkih, kakšni so sedeži, plastika in če kaj škripa ali ne?"
Pri EV je najbolj pomemben del elektromotor in baterija, vse ostalo je trenutno sekundarnega pomena, ker bo uporabnika samo bolela glava, če se bo odločil na podlagi sedežev in škripanja.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
Pri EV je najbolj pomemben del elektromotor in baterija, vse ostalo je trenutno sekundarnega pomena, ker bo uporabnika samo bolela glava, če se bo odločil na podlagi sedežev in škripanja.
Na koncu bodo to imeli praktično vsi enako in bo razlika predvsem v kvaliteti izdelave ostalega dela vozila. In škripanje za ta zlatarski denar je preprosto nedopustno!
:poreden:
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Pri EV je najbolj pomemben del elektromotor in baterija, vse ostalo je trenutno sekundarnega pomena, ker bo uporabnika samo bolela glava, če se bo odločil na podlagi sedežev in škripanja.
Kako dobro, da imamo tebe, ki nam poves kaksni so kriteriji, ki so edini pomembni.

In kako dobro, da si preizkusil vse ostale modele in tocno ves, da je vse drugo jajc.

Ne pravim, da Tesla ni vsaj malo spredaj. Ampak da je vse ostalo ni za nobeno rabo pa enostavno ne more biti res.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jest5 in NekdoK

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Zato pa ali zdaj rabljenega preizkusenega, ali novo teslo ali pa pocakat par let da vidimo kvaliteto teh “novih”.
Ce pa ne, pa imeti v mislih moznost da kupis nova jajca
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.966
6.584
113
Se en video o mg4


Vprašanje, ti resno pogledaš vsa ta jajca in potem dobiš občutek, da nekaj več veš? Sem video startala. Pol ure?! Sem skakala po par minut naprej in je vsakic filal avto in razglabljal kaj lahko za jesti kupi in malica ta cas. Enkrat je imel na voljo eno pocasno polnilnico in je rekel: saj dobr, itak moram še na wc, pa tak. A si tu pobral ta izgovor?

Potem kliknam se malo naprej in pri 21:30 se končno pelje clovek... Gledala 1min, ce sploh in to je tudi ves čas, ki ga bom namenila tem posnetkom. Mater, to je že drugič v tej temi, ko se resno sprašujem, v cem je fora. Domneva, da itak ne bom gledala (ta je sicer precej dobra)? da ne razumem angleško? Da posiljatelj ne? Res ne vem... Recem zelena, kar se ne negira, ce se lepo izrazim. Potem lima nek video za gledat, ki bo kao dokazal obratno, ker to je YouTube. Kot vemo, steber vsega znanja, intelekta in kredibilnosti, in potem tisti model tam reče... zelena.

Mater vola, ce bi skozi clovestvo imeli take "junake", ki iz vsake malenkosti naredijo dramo armagedonskih razseznosti, si še danes ne bi upali z žlico jesti. Alo, za avto gre... Kaj bo tip "vedel" cez par let, ce ne bo zenske, ki danes to naredi? Ce povzamem.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Pri EV je najbolj pomemben del elektromotor in baterija, vse ostalo je trenutno sekundarnega pomena, ker bo uporabnika samo bolela glava, če se bo odločil na podlagi sedežev in škripanja.
Morda sem jaz čuden, ampak pri 70 jurjev letno bi se jaz rad dobro počutil v vozilu, ne pa samo, da bo velika verjetnost, da me do cilja pripelje.
Recimo imam možnost uporabe nekaj vozil. Z enim grem takoj v Hamburg, ker vem, da bom prišel tja le zelo malo utrujen. Da bi šel z drugim, grem raje z vlakom.

Ampak saj smo že ugotovili, kaj je tebi glavno. Važno, da je ''zastonj''. To je tebi vse, kar je pomembno. Jebe... to, da dihaš zanič zrak, ker ti je par EUR za filter zraka preveč. Važno, da se pelješ ''zastonj''.

Jabe ima neko svojo logiko, ki ni ravno usklajena z mojo. Ampak ni nič narobe z njo, pač ona izbira svoj avto in ga bo plačala. Pa tudi, če ga noče, ker ji odtenek zelene ne paše. Če ji je ta Kitajc všeč, sem že napisal. Go for it. Z veseljem bom bral izkušnje. Upam le, da ni taka, da bo vse oh in sploh, težave se pa ne bo omenjalo.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.966
6.584
113
Če boste od kod dobili kurčenje, bo to od mene. Tudi pri SE sem bila huda, ker sem zafrknila nekaj denarja, pa me nič ne moti, če se jih je nekaj potiho in naglas nevoscljivo smejalo. Nekaj jih je hotelo me prepričati, da je vse OK in normalno in da sem preveč sitna, drugi da so enostavno domisljam, tretji nastevali, kaj vse sem jaz narobe naredila (ja, kupila sem jih, to je bilo narobe). Bilokak odziv pa - zafrknila sem, tok pa tok me je to stalo in me bi nič sram to povedat, sploh pa ne bom lagala ostalim in sebi, da še dobr da sem to nabavila, ker kaj bi šele bilo, če bi kaj drugega in da je feler v bistvu feature in ne bug.

Zdaj bo isto. Če se odločim kupit in mi bo OK bolj kot me bo kaj motilo, ga bom imela, če ne, bom prodala in drugič pazila, da bo naslednji avto imel to, kar me je motilo, bolje rešeno. Ne bo zdaj tukaj neke drame silne.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Z enim grem takoj v Hamburg, ker vem, da bom prišel tja le zelo malo utrujen. Da bi šel z drugim, grem raje z vlakom.

Ne pomeni to da je prvi udoben?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.306
4.124
113
Sicer ni ravno električni.
Ampak pred Štajerski avtodomom je več MG jev kot Renault ov.
IMG-4edb6bdb38adba016bcfd0868963f611-V.jpg
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Sicer ni point debate, ampak MG, Volvo spadata pod kitajce in volvotov vidim veliko na cestah. Enako so jaguar/landrover indijci pa jih je ogromno na cesti. Dejansko so te znamke (tudi mg že) odkar so pod lastništvom azijcev profiltirali in se prodajajo kot nikoli ne.

Glede EVja so pa kitajci z EVji bili 20 let nazaj vsaj 10 let pred EU (pa USA), če nebi bilo tesle bi bili še vedno. Tako da za izbor EVja je kitajc mogoče celo v prednosti, ker so več in daljši čas razvijali te tehnologije kot povprečen EU ali pa USA.

Pa tretja stvar je da je kitajski trg postal najbolj zahteven avtomobilski trg, tako v price/performace kot v luksuzni domeni. Recimo EU proizvajalci kar ponujajo na kitajskem je več ali manj samo še visok razred, le zakaj če je trg eden največjih na svetu? Ker jih kitajska konkurenca enostavno zmelje (po ceni na kvaliteto, povdarek pa je da je kvaliteta vedno bolj cenjena). Dejansko so kitajci to to kar so bili korejci v začetku 90h.

Pod črto za MGjem stoji velik koncern, vsaj na papriju ponujajo mnogo več od garancije in servisnih storitev kot pa tesla. Torej čiso v poslovnem pogledu je ene 100x večja možnost da Tesla s fiktivnim kapitalom propade in ostanejo lastniki s prstom v riti na drevesu, kot pa da propade neka znamka ki jo obvladuje en kitajski gigant ki je celo delno v državni lasti.