nov električni avto,nasveti za nakup

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.193
6.747
113
Plačal je SE. Plačuje omrežnino ...
Skratka, FURS je, kolikor so meni razložili, OK, da se obračuna po tržni ceni EE:

Imas na papirju, rada bi prebrala. Jaz osebno mnenja fursa nimam, nasla sem ga le tu:

V italic so dali:
Treba je poudariti, da lahko delodajalec neobdavčeno povrne delavcu zgolj dejanski strošek, ki je nastal delavcu in ne pavšalno izračunan strošek. V primeru ko zaposleni službeni električni avto polni doma, pri čemer ima doma sončno elektrarno mu delodajalec ne more neobdavčeno povrniti stroška električne energije, ki bi nastal, če bi delavec avto polnil pri ponudniku na trgu, ampak mu lahko povrne zgolj dejanske stroške, ki jih delavec tudi izkazuje z računom za električno energijo. Če delavcu stroški polnjena električnega avtomobila ne nastanejo mu delodajalec stroškov ne more povrniti oziroma, če so stroški polnjena doma bistveno nižji, kot bi bili če bi avto polnil pri enem izmed ponudnikov mu delodajalec lahko povrne stroške, kot jih delojemalec dejansko ima in jih izkazuje z računom. Povračilo stroškov v višini stroška, ki bi nastali če bi delojemalec avto polnil pri ponudniku na trgu bi pomenilo dodaten zaslužek delavca.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.475
4.246
113
Ej panika res.
Če sem do sedaj plačeval bistveno večjo cestnino, bom pa jo še sedaj.
Je pa res, da na eni strani mečejo veliki denar v subvencije, na drugi strani pa jebejo folk z drobtinami.

Sicer pa naj bi na Bavarskem sprejeli zakon, da boš spet lahko zastonj parkiral, do 3 ure v mestih na javnih parkiriščih.

Ampak mi še zadeve z posebnimi registerskimi oznakami nismo rešili, ker kak pa naj Zoki redar ve kateri avto je električni in kateri ni.
Je že malo preveč ponudbe, da bi bilo samoumevno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.068
7.011
113
Zokiju ni v interesu EV, to je jasno…bodo pa mogoce ostala mesra uvedla bolj prijazno parkiranje
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.247
1.225
113
To ja.
Samo potem je to lahko dolgoročni izgovor, za še več avtomobilizacije.
Na koncu še več cestišč in parkir placev, pa posledično manj placa za ljudi, stanovanjske stavbe ipd, ..., American style.
Ista nevarnost so Robo Taxiji.
Urbanizem mora delati na de-stimulaciji individualnega neučinkovitega prevoza in na maksimalizaciji prostora v mestih za prebivanje ljudi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.475
4.246
113
To ja.
Samo potem je to lahko dolgoročni izgovor, za še več avtomobilizacije.
Na koncu še več cestišč in parkir placev, pa posledično manj placa za ljudi, stanovanjske stavbe ipd, ..., American style.
Ista nevarnost so Robo Taxiji.
Urbanizem mora delati na de-stimulaciji individualnega neučinkovitega prevoza in na maksimalizaciji prostora v mestih za prebivanje ljudi.
To nam bo pa full ratalo.
Ker za kaj takega rabiš vsaj posebne površine za tramvaj ali pa najboljše podzemna železnica.

Ko si iz enega konca na drug konec mesta v 15 minutah z avtom pa 1uro minimalno.

No probaj kam priti v Rimu z avtom.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Ko imaš enkrat zmanjšane/odstranjene avtomobile, je precej lažje laufar nadzemni javni prevoz. Seveda je pa za to pogoj UČINKOVIT javni prevoz.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Imas na papirju, rada bi prebrala. Jaz osebno mnenja fursa nimam, nasla sem ga le tu:

V italic so dali:
Treba je poudariti, da lahko delodajalec neobdavčeno povrne delavcu zgolj dejanski strošek, ki je nastal delavcu in ne pavšalno izračunan strošek. V primeru ko zaposleni službeni električni avto polni doma, pri čemer ima doma sončno elektrarno mu delodajalec ne more neobdavčeno povrniti stroška električne energije, ki bi nastal, če bi delavec avto polnil pri ponudniku na trgu, ampak mu lahko povrne zgolj dejanske stroške, ki jih delavec tudi izkazuje z računom za električno energijo. Če delavcu stroški polnjena električnega avtomobila ne nastanejo mu delodajalec stroškov ne more povrniti oziroma, če so stroški polnjena doma bistveno nižji, kot bi bili če bi avto polnil pri enem izmed ponudnikov mu delodajalec lahko povrne stroške, kot jih delojemalec dejansko ima in jih izkazuje z računom. Povračilo stroškov v višini stroška, ki bi nastali če bi delojemalec avto polnil pri ponudniku na trgu bi pomenilo dodaten zaslužek delavca.
Polnjenje pri "ponudniku" je polnjenje na javnih PP, torej 0,35 € na kEh pa tja do 1 € in več. Obračun po domači ceni (prenutno 0,1 €m kasneje verjetno nekje okoli 0,15) je čisto OK.
Ne, nimam mnenja, ker ne delam v naši finančni službi. Vam pa, kaj so oni ugotovili s FURS in davčnimi svetovalci.
Cena kWh pri dobavitelju x porabljeni kWh pa evidenci iz polnilnice / sistema.
Ti pa daj po svoje, če se ti to ne zdi OK.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Bistveno lažje je tako delat, če imaš pisno neko uradno mnenje FURSa, ki to potrjuje.
Malo to zakomplicira ravno nasprotno pisno mnenje FURSa. Dodatno to zakomplicira, če nimaš zadaj računovodske in pravne službe, ki je z davčnimi svetovalci prišla do tega zaključka. Ki je sicer po mojem mnenju več kot pošten, saj je cena za podjetje praktiċno dve tretjini nižja, torej višji dobiček, več davka za državo.
Je pa tako, v tvojem primeru, pokličeš racunovodstvo in rečeš vaš problem, zrihtajte. V primeru manjših podjetij ali s.p.jev se pa zna zadeva zakomplicirati, ker si vsak fursovc po svoje razlaga stvari. A boš izgubljal čas s tožbo?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.068
7.011
113
Tudi ce imas veliko firmo in racunovodstvo lahko furs postopa drugace in moras v tozbo, ce ze o tem…
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Seveda, samo to ni tvoja odgovornost ali problem, ampak od računovodstva/pravne službe. Ti si pač postopal po navodilih in ne boš ti reševal naprej.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.193
6.747
113
Polnjenje pri "ponudniku" je polnjenje na javnih PP, torej 0,35 € na kEh pa tja do 1 € in več. Obračun po domači ceni (prenutno 0,1 €m kasneje verjetno nekje okoli 0,15) je čisto OK.
Ne, nimam mnenja, ker ne delam v naši finančni službi. Vam pa, kaj so oni ugotovili s FURS in davčnimi svetovalci.
Cena kWh pri dobavitelju x porabljeni kWh pa evidenci iz polnilnice / sistema.
Ti pa daj po svoje, če se ti to ne zdi OK.

Sr enkrat odebeljeno izsek:
ki jih delavec tudi izkazuje z računom za električno energijo. Če delavcu stroški polnjena električnega avtomobila ne nastanejo mu delodajalec stroškov ne more povrniti

Jaz racuna za elektriko za polnjenje doma, dokler ne delam manka, ne morem sproducirati. Do takrat mi niso nastali nobeni stroski.

Kaj se pise in kako se pise, je pa irrelevantno, dokler ni inspekcije. Takrat pa jaz kot sp pkacam vse stroške nastale s tem. V najboljsem primeru, mi samo ven vržejo te obračune. Tako kot njemu. Ce pa zraven pride se kazen, je pa jasno zakaj sem jaz bistveno bolj previdna od njega. Placnik le-tega je pa v tem primeru drug.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.475
4.246
113
Je bolj enostavno še en števec zmontirat, po možnosti na firmo, pa naj plačuje elektriko.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.193
6.747
113
Drgac ni, ampak dobro. Recimo, da se mozga...
Niti za tebe ne, ko sta firma in ti loceni entiteti.