Hjo, pa dajmo še enkrat (kratek odgovor v zadnjem odstavku):
S TČ cca 3,5 let. Napram elektrogrelcu, drugače pa od prvega dne, ker so vse ostale variante na vsaki tocki bile drazje (nabavna crna, poraba, obratovalni/vzdrzevalni stroški)
S SE sem trenutno na cca 7k€ minusa še (plačala 11700€). Če se danes zacementira cena za omreznino, energijo in ostale davke, potem cca 6,5 let (startala sem novembra 2021 z malenkost pod 10let). Pa ze zdaj vemo, da se 1.10. spremeni omreznina, kjer bom placevala manj, kot bi brez SE (glede na ČB, še bolj pa, ker ne bom placevala OVEja, ki ga oni brez SE se vedno bodo) in z novim letom cena energije. To je brez avta racunica.
Lahko pa tudi za avto povem potem, ko bom vedela kaka je poraba in koliko me to stane. V nabavni ceni sem pa bistveno na boljsem. Drugace, se bojim, bi bil kaki XC90 ali kaj slicnega tam za 50k€ iz mobile.de, ker je bil moj na vrsti, da izbira, ampak je potem popustil. ni bonitete in gredo komplet stroški na račun s.p.ja, cestnine ni, subvencija je žal bolj ne kot ja (bom zaprosila, ampak se bojim, da bo najbrž zavrnjena), 40% olajšave dobim in posledicno, kaj to naredi mojim prispevkom in dohodnini drugo leto... Je pa zahteval, da se Berlingo popravi, AWD pa kljuko - ker avto kljuko mora imet. Vsak... Pol pa kamor gre bik, naj gre še štrik - dobra 2k€ za Y namesto 3. Njemu sede več placa, meni da se ne usedam tja v poden nekam.
Torej kako želite, da potem poracunam razmerje avtomobilov - kamot vrzem v stroske EVja še popravilo berlingeca, spremenilo ne bo kaj dosti? Ker kot boste ali pa ne boste hoteli priznati, jaz sem ze v nabavni ceni na boljšem, ker EVji so mocno subvencionirani, sem pa mislila, da bom še 12-15k€ na boljšem, ker se mi ni zdelo, da ga bo sploh kaj brigalo, kaj nabavim, če že EVja. Teli so pa res brezveze zgubljeni... Seveda gre v strosek EVja še polnilnica. Še nimam, cakam razpis za subvencijo...
Od tu dalje pa racunanje porabe in aktualnih cen goriva ter neka povprecna poraba s spritmonitorja za XC90, na drugi strani koliko bom placala za strom za filanje EV.
Zeleni prehod je pri nasi bajti, ker se mi dejansko bolj splača, kok je zelen mene boli briga. Razlika je sam v tem, da imam jaz izredno rada številke, pa se je eden res dol vsedel pa računal, ne pa se odločal na podlagi urbanih mitov in bajk ter raznoraznega PR materiala.
Torej odgovor na vprašanje: brez avta cca 6 let, z avtom bistveno hitreje. Sploh slednji ima take vzpodbude, da sam gledam... Žal vec ne morem napovedat, ker ne vem, koliko mi bo hudič rabil niti se nimam bilance, da poračunam razliko v prispevkih in dohodnini.
S TČ cca 3,5 let. Napram elektrogrelcu, drugače pa od prvega dne, ker so vse ostale variante na vsaki tocki bile drazje (nabavna crna, poraba, obratovalni/vzdrzevalni stroški)
S SE sem trenutno na cca 7k€ minusa še (plačala 11700€). Če se danes zacementira cena za omreznino, energijo in ostale davke, potem cca 6,5 let (startala sem novembra 2021 z malenkost pod 10let). Pa ze zdaj vemo, da se 1.10. spremeni omreznina, kjer bom placevala manj, kot bi brez SE (glede na ČB, še bolj pa, ker ne bom placevala OVEja, ki ga oni brez SE se vedno bodo) in z novim letom cena energije. To je brez avta racunica.
Lahko pa tudi za avto povem potem, ko bom vedela kaka je poraba in koliko me to stane. V nabavni ceni sem pa bistveno na boljsem. Drugace, se bojim, bi bil kaki XC90 ali kaj slicnega tam za 50k€ iz mobile.de, ker je bil moj na vrsti, da izbira, ampak je potem popustil. ni bonitete in gredo komplet stroški na račun s.p.ja, cestnine ni, subvencija je žal bolj ne kot ja (bom zaprosila, ampak se bojim, da bo najbrž zavrnjena), 40% olajšave dobim in posledicno, kaj to naredi mojim prispevkom in dohodnini drugo leto... Je pa zahteval, da se Berlingo popravi, AWD pa kljuko - ker avto kljuko mora imet. Vsak... Pol pa kamor gre bik, naj gre še štrik - dobra 2k€ za Y namesto 3. Njemu sede več placa, meni da se ne usedam tja v poden nekam.
Torej kako želite, da potem poracunam razmerje avtomobilov - kamot vrzem v stroske EVja še popravilo berlingeca, spremenilo ne bo kaj dosti? Ker kot boste ali pa ne boste hoteli priznati, jaz sem ze v nabavni ceni na boljšem, ker EVji so mocno subvencionirani, sem pa mislila, da bom še 12-15k€ na boljšem, ker se mi ni zdelo, da ga bo sploh kaj brigalo, kaj nabavim, če že EVja. Teli so pa res brezveze zgubljeni... Seveda gre v strosek EVja še polnilnica. Še nimam, cakam razpis za subvencijo...
Od tu dalje pa racunanje porabe in aktualnih cen goriva ter neka povprecna poraba s spritmonitorja za XC90, na drugi strani koliko bom placala za strom za filanje EV.
Zeleni prehod je pri nasi bajti, ker se mi dejansko bolj splača, kok je zelen mene boli briga. Razlika je sam v tem, da imam jaz izredno rada številke, pa se je eden res dol vsedel pa računal, ne pa se odločal na podlagi urbanih mitov in bajk ter raznoraznega PR materiala.
Torej odgovor na vprašanje: brez avta cca 6 let, z avtom bistveno hitreje. Sploh slednji ima take vzpodbude, da sam gledam... Žal vec ne morem napovedat, ker ne vem, koliko mi bo hudič rabil niti se nimam bilance, da poračunam razliko v prispevkih in dohodnini.