Nižje kazni

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Mislite, da bo res kaj iz tega?

http://24ur.com/novice/slovenija/slovenec-ne-more-placati-trikrat-visje-kazni-kot-nemec.html

Ima pa prav tudi s primerjavo koliko dela ima policist z malimi kaznimi. V Avstriji dobiš taki listek kot da si kupil kilo solate na tržnici (kazen pa je tudi tu nekje visoka)
tongue-1.gif
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
3
38
Nekaj bo s tega, samo vprašanje je kdaj? Važno, da vsaj se razmišlja o tem, da je stanje adijo pamet. Treba bo delat na vzgoji in pranju možgan pri nekaterih, če si eni nebojo dali dopovedat, da niso sami na cesti
smile-1.gif
 

legionar

Fizikalc
13. sep 2010
2.427
5
38
Dokler tema ne zbezlja, kar 100% bo.

ne glede na karkoli bo vedno en procent voznikov problematičen. Vedno.
In te bo težko kako drugače premaknit.

Ostali večji del pa seveda rabi kakor rewr pravi vzgojo in pranje možganov.
Trenutni problem pa je, da se dela vse po vrsti. Po principu postaviš radar,policista na neka "zanko" ala avtocesta v delu, ki ima omejitev 70 a dela so zaključena že teden nazaj, tabele pa še vedno stojijo.
 
Nazadnje urejeno:

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
Naj se že enkrat spravijo na jebene tovornjakarje..to kar oni delajo je višek...danes pri Peračici 2 vzporedno do izhoda do Radovljice, zadaj pa kolona 10-15 avtomobilov....
 

kamela213

Fizikalc
9. mar 2011
1.102
45
48
ah, še vsi so obljubljali ogromno naredili pa nič. Mislim da tut iz tega ne bo nič, bomo pa vidl.
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
3
38
Citat:
Uporabnik rawr pravi:
Nekaj bo s tega, samo vprašanje je kdaj? Važno, da vsaj se razmišlja o tem, da je stanje adijo pamet. Treba bo delat na vzgoji in pranju možgan pri nekaterih, če si nebojo dali dopovedat, da niso sami na cesti
smile-1.gif

In predvsem, da so na cesti in ne na polju, ker še na poligonu in dirkališču maš pravila, ki se jih je treba držat.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
KSz

Ce bi bila kazen 100eur za rdeco luc, bi vozili cez rdeco? Pom pomojem da nic manj kot ce je kazen 400eur ali nevem kolk, Gres se zato da vidis policista in kontrole in bos pazil, torej vecja aktivnost na cesti pabo, kazni pa itak da so previsoke, sej vsaka zenska do sedaj na oblasti emocionalno zaserje stvar do neba.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.645
2.692
113
še v SLO - ampak komaj
Sorry vsem da gre tole zdaj na OFF:

Pa Jado hebemu sunce - a si boš sam hodil v Koper po blago, ki ga prodajate pri vas? Kamioni so zaradi nas potrošnikov na cesti - sprijazni se s tem.

Zdaj pa ON:
Mene bolj skrbi, da je ta akcija z nižanjem kazni bolj pesek v oči in slepilni manever in da ima Gorenak še nekaj drugega v planu. Upam, da se motim.
Sicer se pa strinjam, da so kazni nesorazmerno visoke glede na okolico (A, D itd) in ekonomsko situacijo. Večji problem kot visoke kazni je NEprisotnost policije na cesti - in s tem potem obnašanje voznikov kot razpuščena banda (beri: itak me ne bodo dobili).
Glede vzgoje se pa strinjam (sem že sam večkrat izpostavil) - samo to je projekt, ki bo dal rezultate šele po dolgem času (če bi začeli danes bi prave rezultate videli šele takrat ko bodo današnji 5letniki sedli za volan - torej čez 15 let). In v tem času je treba tudi ustrezno izobraziti represivni organ (policijo) in to predvsem zato, da bodo si spet pridobili spoštovanje.

Predvsem pa je treba delati na strpnosti vseh udeležencev v prometu. Pri nas vsi preveč zahtevajo svoje "pravice", na dolžnosti pa pozabijo. Moralo bi pa biti obratno - prvo izpolniti svoje obveznosti in dolžnosti (npr. smerniki, upoštevanje omejitev hitrosti, umik na desni pas na AC) in če bi vsi tako ravnali bi brez težav potem tudi "uveljavljali" svoje pravice.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
"Dokler mora policist izpisati 42 rubrik za 10 ali 20 evrov kazni, potem policist več stane, kot je vreden prekršek, če gledamo z vidika, kaj država dobi nazaj.
Ja sej pravim, gleda izplen, ne pa koliko je kaznovanje doprineslo k prometni varnosti? Briga jih za varnost.

Zakonj bodo spremenili, kazni bodo povišali, razširili bodo področja kaznovanja, izmislili se bodo nove načine kako ljudem iz žepov pobrati še kakšen euro in jih še bolj priviti.

Tisti kazen 10 eur bodo pa znižali na 5 eur in do onemoglosti ponavljali, kako so kazni znižali.
Sej ta film smo že videli, še ta teden je tu en razlagal, da je zadnji zakon kazni znižal, žal pa potem ni vedel povedat katero.

Kako so kazni previsoke pa smo slišali govorit že Kresalko pred 3 leti.

Aja, pa kdo ve, kaj moraš danes zagrešiti da dobiš 10 eur kazni, al živi Vinko še v prejšnjem stoletju?
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.514
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Sorry vsem da gre tole zdaj na OFF:

Pa Jado hebemu sunce - a si boš sam hodil v Koper po blago, ki ga prodajate pri vas? Kamioni so zaradi nas potrošnikov na cesti - sprijazni se s tem.

Zdaj pa ON:.

Ali so kamionarji sedaj zascitena vrsta in lahkompo cesti delajo pizdarije? Zakaj recimo lahko na Italijanskih AC vozijo lepo po desnem pasu in se ne prehitevajo med sebaj... Enrat eden, enkrat drug? Pred casom, ko sem sel iz Benetk, sem opazil da lepo disciplinirano vozijo, ko pa smo prisli cez mejo v Slovenijo, pa takoj zamasek, ker vozijo 5 km vstric... Tisti, ki prehiteva ima mogoce za 10km/h visjo hitrost...
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Sorry vsem da gre tole zdaj na OFF:

Pa Jado hebemu sunce - a si boš sam hodil v Koper po blago, ki ga prodajate pri vas? Kamioni so zaradi nas potrošnikov na cesti - sprijazni se s tem.

Zdaj pa ON:.

Ali so kamionarji sedaj zascitena vrsta in lahkompo cesti delajo pizdarije? Zakaj recimo lahko na Italijanskih AC vozijo lepo po desnem pasu in se ne prehitevajo med sebaj... Enrat eden, enkrat drug? Pred casom, ko sem sel iz Benetk, sem opazil da lepo disciplinirano vozijo, ko pa smo prisli cez mejo v Slovenijo, pa takoj zamasek, ker vozijo 5 km vstric... Tisti, ki prehiteva ima mogoce za 10km/h visjo hitrost...

V ITA so kar precej višje kazni kot pri nas, pa verjetno tudi policaji so bolj aktivni in dajejo kazni, ki so potrebne ne pa neke debilne kazni tako kot pri nas!
 

disc

Guru
4. feb 2011
2.451
576
113
Meni s ezdi uvodnik iz Motorevije precej dobro napisan

Citat:
Preplašeni namesto previdni!

V lanskem letu so slovenske ceste po uradnih podatkih zahtevale 141 smrtnih žrtev – tri več kot v letu 2010. Namesto, da bi bilo žrtev manj, jih je več – in to v letu, ko so začeli veljati novi prometni zakoni, ki so uvedli še bolj drastične kazni za alkoholizirane in drogirane udeležence v prometu, prehitro vožnjo, omogočajo pa tudi izredno hitro zaplembo vozil – da o visokih kaznih za dokaj blage kršitve prometnih pravil sploh ne govorimo. Povrh vsega pa so v mnogih okoljih z novo postavljeno prometno signalizacijo bistveno zmanjšali dovoljeno hitrost, a očitno ne toliko zaradi izboljšanja prometne varnosti kot zaradi lažjega in dražjega kaznovanja, kar pomaga krpati luknjo v marsikaterem občinskem proračunu. Namesto, da bi vse to pripomoglo k večji prometni varnosti in manjšemu številu žrtev v prometnih nesrečah, se je zgodilo prav nasprotno. Vozniki motornih vozil in drugi udeleženci v prometu očitno ob novih predpisih niso postali bolj previdni, temveč predvsem bolj preplašeni, saj se na ceste podajo v nenehnem strahu, kdaj ga bodo polomili in bodo morali zato drago seči v denarnico. Namesto, da bi opazovali dogajanje v prometu, neprestano gledajo na merilnik hitrosti in se tresejo v strahu pred kaznijo.



Nad številom žrtev prometnih nesreč v lanskem letu bi se morali najprej zamisliti poslanci prejšnjega sklica Državnega zbora, ki so sprejeli nove prometne zakone, ki očitno niso izpolnili temeljnega poslanstva, s katerim so jih pospremili na pot: večjo prometno varnostjo. Še bolj pa bi se morali zamisliti pripravljalci zakona, ki so s svojo strokovno podkovanostjo utemeljevali, da je to edini način za zmanjšanje števila žrtev v prometnih nesrečah. Dejstva kažejo, da so močno brcnili v temo. Bo prav zanimivo videti, s čim vse bodo utemeljevali neizpodbitne številke o žrtvah prometnih nesreč, prepričan pa sem, da ne bodo priznali svojih napak. Tako kot jih ne priznajo niti načrtovalci slovenskih cest, ki marsikdaj eksperimentirajo s prepričanjem, da se morajo vozniki in drugi udeleženci v prometu prilagoditi njihovim rešitvam, pa naj bodo še tako neposrečene – da ne uporabim kakšnega hujšega izraza. Številne zelo raznolike zasnove krožnih križišč najbolje kažejo samovoljo načrtovalcev in tistih, ki omogočajo izvedbo njihovih načrtov.



Konec lanskega leta je agencija za varnost prometa, v kateri se je utopil tudi nekdanji republiški svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu, pripravila praznovanje 40-letnice prometne preventive v Sloveniji. To je bila tudi priložnost za obuditev spominov, kako krvave so bile slovenske ceste v sedemdesetih in osemdesetih letih prejšnjega stoletja, ko se je število smrtnih žrtev v letu povzpelo tudi čez številko 700 – pa je bilo manj vozil in manj prometa. S tega zornega kota je lansko število mrtvih na slovenskih cestah vsekakor majhno. A bi bilo napačno vse zasluge za zmanjšanje žrtev na cestah pripisati samo vlogi države in njenih organov ter izboljšanju cest, temveč je treba upoštevati tudi bistveno izboljšanje varnostne zasnove vozil in vse širšo uporabo varnostnih naprav: nekatere (ABS, ESC) so že postale obvezni del serijske opreme, za nekatere druge sem prepričan, da se bodo zaradi svoje učinkovitosti tudi uveljavile v večini avtomobilov. Prav tako pa ne gre spregledati, da so pomemben delež pri vzpostavljanju večje prometne varnosti imele tudi organizacije civilne družbe – med njimi tudi vloge Avto-moto zveze Slovenije, pa čeprav bi to nekateri še kako radi storili.


France Kmetič, glavni in odgovorni urednik Motorevije

http://www.motorevija.si/l2.asp?L1_ID=32
 

ferdo

Guru
3. sep 2007
10.671
3.944
113
Ljubljana
hmpg.net
Sam mislim, da bi Gorenjak moral narediti takle plan:
1. Vsota denarja iz kazni bi morala biti višja za 8,7 % kot v letu 2011
2. Kazni se bodo znižale (drastično).
3. Polovička se ukine

Ker potem bi bilo izrečenih več kazni (kar ne bi bilo težko, glede na stanje v prometu). Po nekem času bi večina ljudi pogruntala, da jih bodo dobili, če bodo naredili prekršek, ne pa kot sedaj, ko vsi javkajo, ko dejansko vozijo prehitro in stacionarni radar deajnasko dela, kaka krivica se jim godi:)
 

disc

Guru
4. feb 2011
2.451
576
113
Jes mislim, da je veliko"maneverskega" prostora še drugje, ne samo pri preveliki hitrosti. Sam poglejte vožnjo skozi rdečo luč, neprižiganje smernikov... Da ne govorim o redu, ki bi ga bilo treba narediti s taksisti. Oni majo pa res zgleda čist druge CPP-je. Obračat čez dvojno neprekinjeno, je pri njih vsakdan, kukr opažam.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik disc pravi:
.....Še bolj pa bi se morali zamisliti pripravljalci zakona, ki so s svojo strokovno podkovanostjo utemeljevali, da je to edini način za zmanjšanje števila žrtev v prometnih nesrečah. Dejstva kažejo, da so močno brcnili v temo. Bo prav zanimivo videti, s čim vse bodo utemeljevali neizpodbitne številke o žrtvah prometnih nesreč, prepričan pa sem, da ne bodo priznali svojih napak. ..
Še bolj bi se nad svojo inteligenco morali zamisliti tisti, ki ste verjeli, da je bil zakon napisan zaradi želje po večji prometni varnosti in ne zaradi polnjenja proračunov, in višanja represije in kratenja svoboščin občanov.

Pripravljalci zakona nimajo kaj priznavati svojih napak. Svoje delo so opravili odlično in tako, kot jim je bilo naročeno, namreč povečati izplen države.
Zaradi zakona je državni in mestni proračuni povečal prilive, pokojninski, zdravstveni in socialni računi pa so zmanjšali stroške.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Policajev je premalo, pa še manjšajo število zaposlenih. V petih letih so me ustavili enkrat ("čer, kaj alkohola?", "Ne.", "Srečno vožnjo"), pa naredim z avtom 20kkm in z motorjem 10kkm letno. Me ni 'strah' prehitre vožnje, ker vem, da je 0,1% možnosti radarja.

Lažje je nekoga umirit, če mu daš 10 krat po 50€ kazni v mesecu ali dveh, kot pa 500(250 polovicka) enkrat na 3 leta.
 

kocka

Pripravnik
18. sep 2007
446
12
18
Zgleda da Vinko Gorenak bere ta forum in je vzel za sveto tvoje ideje o previsokih kaznih. Zdaj boš končno prišel na tvoj račun.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik Lateral pravi:
Policajev je premalo, pa še manjšajo število zaposlenih. V petih letih so me ustavili enkrat ("čer, kaj alkohola?", "Ne.", "Srečno vožnjo"), pa naredim z avtom 20kkm in z motorjem 10kkm letno. Me ni 'strah' prehitre vožnje, ker vem, da je 0,1% možnosti radarja.

Lažje je nekoga umirit, če mu daš 10 krat po 50€ kazni v mesecu ali dveh, kot pa 500(250 polovicka) enkrat na 3 leta.

467716-post_slo.gif


Mene že kakšnih 7-8 let niso ustavili, hvala bogu
smile-1.gif
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Citat:
Uporabnik Lateral pravi:
Policajev je premalo, pa še manjšajo število zaposlenih. V petih letih so me ustavili enkrat ("čer, kaj alkohola?", "Ne.", "Srečno vožnjo"), pa naredim z avtom 20kkm in z motorjem 10kkm letno. Me ni 'strah' prehitre vožnje, ker vem, da je 0,1% možnosti radarja.

Lažje je nekoga umirit, če mu daš 10 krat po 50€ kazni v mesecu ali dveh, kot pa 500(250 polovicka) enkrat na 3 leta.
467716-post_slo.gif


Kot pa opažam, je 90% folka strah, da jim za slučajno manj pomembno napako poberejo tisto enomesečno minimalno plačo. Zato folk vozi dvajset na uro prepočasi. Za vsak slučaj. Ker jim ni jasno do kod velja omejitev in koliko sploh je. Hitrost in alkohol ubijata.
Zagoni pa se 90% treznih.!?WTF
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik kocka pravi:
Zgleda da Vinko Gorenak bere ta forum in je vzel za sveto tvoje ideje o previsokih kaznih. Zdaj boš končno prišel na tvoj račun.
Ah ne si domišljat. Tele izjave so namenjene samo višanju ugleda nove vlade, da folk misli no pa bo nova vlada popravila stare traparije (isto smo slišali Kresalko pred 3.mi leti).
Nič od teh znižanj kazni o katerih danes govori pa ne bo uresničil. Boš videl, da se bo priliv v proračun še povečal.