Nižje kazni sprejete

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik model1a pravi:
maš prav... če bi tudi sintič to prebral, bi si prihranil marsikatero sramoto
smile-1.gif
Če pa ne voziš po omejitvah, če nisi 100% zbran, če za trenutek pogledaš drugam...(ne boš verjel ampak tudi takšni obstajajo) je pa daljši interval z UZ še vedno omogočal, da si varno ustavil pred rdečo, danes pa takšni vozijo v rdečo.
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Ker sva midva dva izmed redkih, ki voziva po predpisih (po syntiæu), pač nimava problemov. Sedaj pa še en podatek, 100 km/h je 27.77 m/s, če torej večina (po synriæu) prekorači hitrost za še enkrat, je to cca 75 metrov prostora za ustavljanje pri 3 sekundni rumeni. Po podatkih na tejle strani http://www.tecajcpp.com/cpp/hitrostzavornapot.php, vozilo porabi za zaustavljanje pri 100 km/h cca 84 metrih, torej bo tak povprečnež resnično odpeljal v rdečo. Nas ostalih par, ki vozimo po predpisih ali vsaj zelo blizu le teh, pa bomo porabili le 28 metrov, kar je več kot dovolj kratka zavorna pot.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Motiš se, ukinitev UZ ima pri vožnjah v rdečo veliko veze. Bla bla bla bla...

Leta 2006 smo tudi v Sloveniji ukinili utripajočo zeleno luč. Dernič je s prijateljem pred leti naredil analizo o upravičenosti te poteze. Analizirala sta več kot 5.000 prometnih nesreč, a dokončnega odgovora, da je nekaj boljše ali slabše, nista mogla podati. "Sem pa bral korektno analizo, ki so jo izdelali Nemci, Avstrijci, Švicarji in Italijani (Avstrijci imajo še vedno štiri sekunde utripajoče luči na koncu zelene in tega ne bodo spreminjali, ker evropska direktiva ni tako rigorozna) in v kateri so z mešanim sistemom dokazali, da pa vendarle je boljše, če ni zelene utripajoče luči. Tako da najbrž moramo verjeti tej veliki študiji, čeprav sam še vedno nisem čisto prepričan ," pravi Dernič.
Skladno s tehničnimi normativi, ki so jih v Nemčiji naredili že v šestdesetih letih in se jih drži večji del Evrope, imamo v Sloveniji dolžino rumene luči na koncu zelene določeno glede na hitrost – pri 70 kilometrih na uro je dolga pet sekund, pri 60 štiri in pri 50 tri sekunde. Glede na širino vozišča in na izračun vmesnih časov, je potem še t. i. vserdeča.

Spet ti predlagam, da svoje ugotovitve, ki nasprotujejo tem študijam, za katere sem prepričan, da so jih naredili pametnejši, bolj izkušeni in strokovno podkovanejši od tebe, sestaviš v obširno študijo in jo predstaviš tem abrveznikom, ter jim dokažeš svojo superiornost.
Bi predlagal Derniču da razišče še vožnje v rdečo, ne samo nesreče, bo potem bolj prepričan.
Khmm kako so pa po evropi raziskovali UZ, če jo nikoli niso imeli?
Sicer pa Qrc taki "neodvisni" strokovnjaki, ki morajo zagovarjat svoje delo in svojega delodajalca. Če se prav spomnim je bil Dernič takrat zraven, ko so UZ ukinili. Žlender je še lani z "argumenti" zagovarjal višje kazni, letos pa je obrnil ploščo, saj so se nekatere kazni znižale. Prometni "strokovnjaki" z darsa in "prometni strokovnjaki" s policije se še po nevemkolikih letih niso uspeli zedinit, ali je omejitev skozi cestninske 40 ali 60, jasno pa da to mora vedet vsak voznik, sicer je lahko kaznovan.

Ampak ni treba bit nevemkakšen strokovnjak, da vidiš koliko je voženj v rdečo pri nas, in koliko jih je v Avstriji, za tiste ki jih je spomon zapustil in se ne spomnijo, koliko jih je bilo pred ukinitvijo UZ. Tudi ni treba bit nevemkako brihten, da razumeš, da je lažje ustavit pred rdečo , če si obveščen 7-10 sek prej, kot pa če si samo 3 sekunde.
 
Nazadnje urejeno:

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
. Nas ostalih par, ki vozimo po predpisih ali vsaj zelo blizu le teh, pa bomo porabili le 28 metrov, kar je več kot dovolj kratka zavorna pot.
Pod predpostavko da je cesta suha, voznik 100% skoncentriran na luč, tako da jo opazi takoj ko se prižge, in takoj zavira, bremze brezhibne,....... pa da ne ne gleda okol, če bo kak otrok priletel na cesto kje s strani, pa ne gleda luštnih punc v minikah, hitrosti ne prekorači,....

Tako kot je po takšni logiki tudi na mostu ograja povsem nepotrebna, saj če voziš po predpisih ni šans, da boš zletel v reko.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.514
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
. Nas ostalih par, ki vozimo po predpisih ali vsaj zelo blizu le teh, pa bomo porabili le 28 metrov, kar je več kot dovolj kratka zavorna pot.
Pod predpostavko da je cesta suha, voznik 100% skoncentriran na luč, tako da jo opazi takoj ko se prižge, in takoj zavira, bremze brezhibne,....... pa da ne ne gleda okol, če bo kak otrok priletel na cesto kje s strani, pa ne gleda luštnih punc v minikah, hitrosti ne prekorači,....

Tako kot je po takšni logiki tudi na mostu ograja povsem nepotrebna, saj če voziš po predpisih ni šans, da boš zletel v reko.

A otroku tudi utripa zelena, preden skoci na cesto, tako da imas dovolj casa, da lahko firbcas okoli, pises SMS-e, cvekas preko Twitterja ali MSNja,... , skratka, da nisi zbran za volanom..... UZ je zgolj potuha in probleme s tem imajo taki, ki mislijo, da lahko med voznjo pocnejo vse drugo... in si mislijo... da bodo ze opazili razlog za ustavljanje in zaviranje...
bonk.gif
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.204
45
48
hehe.... ne ne... še malo višje sintič... tam je post, ki ti ne diši in na katerega nisi repliciral.
smile-1.gif


LP
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.204
45
48
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
[
Pod predpostavko da je cesta suha, voznik 100% skoncentriran na luč, tako da jo opazi takoj ko se prižge, in takoj zavira, bremze brezhibne,....... pa da ne ne gleda okol, če bo kak otrok priletel na cesto kje s strani, pa ne gleda luštnih punc v minikah, hitrosti ne prekorači,....

A bejž bejž.... tisi, ki v mokrem goni, pa po verjetnosti še z zavorami katere niso brezhibne je itak de..il... za take prej ali slej darwin poskrbi... In taki res NIMAJO/NIMATE kaj delat na cesti.... Pa ne vem no... pri vožnji po omejitvi lahko komot spremljaš še pešce, drug promet in ne boš verjel.... tudi semafor... Če tebi tega ne uspe, predlagam, da vrneš vozniško, prodaš avto in hodiš peš.

Res maš izjave...

LP
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
. Nas ostalih par, ki vozimo po predpisih ali vsaj zelo blizu le teh, pa bomo porabili le 28 metrov, kar je več kot dovolj kratka zavorna pot.
Pod predpostavko da je cesta suha, voznik 100% skoncentriran na luč, tako da jo opazi takoj ko se prižge, in takoj zavira, bremze brezhibne,....... pa da ne ne gleda okol, če bo kak otrok priletel na cesto kje s strani, pa ne gleda luštnih punc v minikah, hitrosti ne prekorači,....

Tako kot je po takšni logiki tudi na mostu ograja povsem nepotrebna, saj če voziš po predpisih ni šans, da boš zletel v reko.
Samo nekaj mi razloži. Kako to, da VELIKI, celo OGROMNI večini, ustavljanje pred semaforjem ne predstavlja takega mentalnega, logističnega in motoričnega problema, kot tebi in še parim?

Naj te razsvetlim, vse skupaj nima nič, ampak res nič, z utripajočo zeleno, rumeno ali policajem sredi križišča. Gre za objestnost, indolenco in prepričanje, da ste najboljši piloti na svetu, da so predpisi zato, da vas jebejo na suho. Vsako izgovarjanje na UZ, policaje, ki so krivi za smrt debila, ki ga preganjajo in podobne nebuloze so samo debilno in otročje iskanje opravičil za svoje skrajno nevarno in neodgovorno početje.

Kako to, da jaz ne zapeljem v rdečo, da me policaji ne preganjajo, celo ustavijo me strašno redko, tudi če sem v avtu, ki jih menda sila radi ustavljajo, kako to, da sem odkar imamo nagradne točke, dobil samo tri, pa še te so mi potekle. Kako to, kljub temu, da sem delal ogromno kilometrov, tako po Sloveniji, kot tudi po EU in še kje? Verjetno je z mano in meni podobnimi nekaj hudo narobe.
Namesto, da se ves čas prepiraš, trdiš nekaj, kar nima veze z vezo, bo bolje, da probaš drug pristop, zajebi vse policaje in začni voziti zbrano in po predpisi, tko jih boš spravil ob dobiček.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
. Nas ostalih par, ki vozimo po predpisih ali vsaj zelo blizu le teh, pa bomo porabili le 28 metrov, kar je več kot dovolj kratka zavorna pot.
Pod predpostavko da je cesta suha, voznik 100% skoncentriran na luč, tako da jo opazi takoj ko se prižge, in takoj zavira, bremze brezhibne,....... pa da ne ne gleda okol, če bo kak otrok priletel na cesto kje s strani, pa ne gleda luštnih punc v minikah, hitrosti ne prekorači,....

Tako kot je po takšni logiki tudi na mostu ograja povsem nepotrebna, saj če voziš po predpisih ni šans, da boš zletel v reko.
Samo nekaj mi razloži. Kako to, da VELIKI, celo OGROMNI večini, ustavljanje pred semaforjem ne predstavlja takega mentalnega, logističnega in motoričnega problema, kot tebi in še parim? .
Raje mi ti razloži, zakaj je tisti manjini, ki danes pred rdečo ne ustavijo to čisto lepo uspevalo, dokler je zelena še utripala? Tako kot meni naprimer?

Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Naj te razsvetlim, vse skupaj nima nič, ampak res nič, z utripajočo zeleno, rumeno ali policajem sredi križišča. Gre za objestnost, indolenco in prepričanje, da ste najboljši piloti na svetu, da so predpisi zato, da vas jebejo na suho. Vsako izgovarjanje na UZ, policaje, ki so krivi za smrt debila, ki ga preganjajo in podobne nebuloze so samo debilno in otročje iskanje opravičil za svoje skrajno nevarno in neodgovorno početje.
Vožnje v rdečo imajo veliko z UZ, pojdi čez mejo pogledat, koliko jih je tam ob drugačnem režimu. Tisto upravičevanje policajev pa ni drugega kot poskus legalizacije kriminalnih dejanj, ki jih počenjajo. Da policaj mulca povozi na njivi ni v skladu z nobenimi zakoni, ampak jih je policaj grobo kršil.
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Kako to, da jaz ne zapeljem v rdečo, da me policaji ne preganjajo, celo ustavijo me strašno redko, tudi če sem v avtu, ki jih menda sila radi ustavljajo, kako to, da sem odkar imamo nagradne točke, dobil samo tri, pa še te so mi potekle. Kako to, kljub temu, da sem delal ogromno kilometrov, tako po Sloveniji, kot tudi po EU in še kje? Verjetno je z mano in meni podobnimi nekaj hudo narobe.
Namesto, da se ves čas prepiraš, trdiš nekaj, kar nima veze z vezo, bo bolje, da probaš drug pristop, zajebi vse policaje in začni voziti zbrano in po predpisi, tko jih boš spravil ob dobiček.
Ja, mora bit nekaj hudo narobe s tabo, da si pokasiral tri pike, ali si divjak, pijanec, vozil v rdečo, al kaj vem kaj vse si ga sral. In kako si razlagaš, da jaz odkar imamo točke nisem dobil še nobene?
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Raje mi ti razloži, zakaj je tisti manjini, ki danes pred rdečo ne ustavijo to čisto lepo uspevalo, dokler je zelena še utripala? Tako kot meni naprimer?
Za to imaš seveda kup empiričnih podatkov, s katerimi boš to trditev podkrepil, s tem ne mislim, da naj grem pred semafor stat, tega ne bom storil, sigurno ne. Hočem znanstvene, pravilno zajete in obdelane podatke. Ne pozabi še na vse ostale dejavnike, ki na tako vožnjo vplivajo.

Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Vožnje v rdečo imajo veliko z UZ, pojdi čez mejo pogledat, koliko jih je tam ob drugačnem režimu. Tisto upravičevanje policajev pa ni drugega kot poskus legalizacije kriminalnih dejanj, ki jih počenjajo. Da policaj mulca povozi na njivi ni v skladu z nobenimi zakoni, ampak jih je policaj grobo kršil.
Prav zaradi tega seveda ne bom hodil, iz mojih dolgoletnih izkušenj z vožnjo po Evropi ti lahko zagotovim, enako kot tudi mnogo raziskav, da je to pogojeno s povsem drugimi dejavniki in še najmanj z UZ.

Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Ja, mora bit nekaj hudo narobe s tabo, da si pokasiral tri pike, ali si divjak, pijanec, vozil v rdečo, al kaj vem kaj vse si ga sral. In kako si razlagaš, da jaz odkar imamo točke nisem dobil še nobene?
Za 3 pike je dovolj 10 (al pa 20 km/h nimam pojma) prehitra vožnja. Ja, to sem storil, priznal in plačal. Sigurno pa nisem iz tega delal teatra. Če bi bil divjak ali celo pijanec, bi menda dobil več nagradnih točk.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Raje mi ti razloži, zakaj je tisti manjini, ki danes pred rdečo ne ustavijo to čisto lepo uspevalo, dokler je zelena še utripala? Tako kot meni naprimer?
Za to imaš seveda kup empiričnih podatkov, s katerimi boš to trditev podkrepil, s tem ne mislim, da naj grem pred semafor stat, tega ne bom storil, sigurno ne. Hočem znanstvene, pravilno zajete in obdelane podatke. Ne pozabi še na vse ostale dejavnike, ki na tako vožnjo vplivajo.

Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Vožnje v rdečo imajo veliko z UZ, pojdi čez mejo pogledat, koliko jih je tam ob drugačnem režimu. Tisto upravičevanje policajev pa ni drugega kot poskus legalizacije kriminalnih dejanj, ki jih počenjajo. Da policaj mulca povozi na njivi ni v skladu z nobenimi zakoni, ampak jih je policaj grobo kršil.
Prav zaradi tega seveda ne bom hodil, iz mojih dolgoletnih izkušenj z vožnjo po Evropi ti lahko zagotovim, enako kot tudi mnogo raziskav, da je to pogojeno s povsem drugimi dejavniki in še najmanj z UZ.

Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Ja, mora bit nekaj hudo narobe s tabo, da si pokasiral tri pike, ali si divjak, pijanec, vozil v rdečo, al kaj vem kaj vse si ga sral. In kako si razlagaš, da jaz odkar imamo točke nisem dobil še nobene?
Za 3 pike je dovolj 10 (al pa 20 km/h nimam pojma) prehitra vožnja. Ja, to sem storil, priznal in plačal. Sigurno pa nisem iz tega delal teatra. Če bi bil divjak ali celo pijanec, bi menda dobil več nagradnih točk.
Najbolj znanstvena metoda je ta, da greš pred semafor stat in štet. Pa potem primerjat številke. Če ne boš šel, potem lahko verjameš meni, ki sem šel. če ne verjameš pač ne verjameš, to ne bo spremenilo dejstva, da je voženj v rdečo brez UZ več kot pri UZ.
Lahko pa tud verjameš čisto uradnim obrazložitvam, zakaj so režim spremenili. Pred desetletji, ko so uvedli UZ so spremembo objasnili tako, da bo pri UZ manj voženj v rdečo, pred parimi leti pa so spremembo pojasnili tako, da bo to v skladu z dunajsko konvencijo iz leta 1968.

A zadnji stavek velja tudi zame? (imam še 0 točk)
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Kako si to izvedel? Na istem semaforju ali vsaj v istem mestu in na približno enako obremenjeni cesti? Samo tako in edino tako bi tvoja trditev kolikor toliko držala. Če si primerjal karkoli drugega, si stal brez veze.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Kako si to izvedel? Na istem semaforju ali vsaj v istem mestu in na približno enako obremenjeni cesti? Samo tako in edino tako bi tvoja trditev kolikor toliko držala. Če si primerjal karkoli drugega, si stal brez veze.
1. na istem (večih) semaforjih pred ukinivijo UZ in potem
2. Na podobnem semaforju pri nas in v tujini.
3. Z osebnimi izkušnjami

Ampak če ne verjameš ugotovitvam, si lahko prihraniš čas s komentarji da
1. ni bilo merjeno v istem času
2. ni bilo merjeno na istem kraju in istem križišču
3. jaz nisem merilo na katerem bi posploševali...
Potem lahko še rečeš da je vzorec premajhen....ampak vse to ne spremeni število voženj v rdečo, je le zatiskanje oči pred resnico.

Ampak zakaj huduča so ob ukinitvi UZ policaji toliko opozarjali na večjo previdnost v križiščih, če so mislili da bo ukinitev UZ prinesla večjo varnost????
 

ngc2392

Guru
4. okt 2007
2.177
512
113
kranj
Ko naenkrat (ali že dlje časa) opažaš, da se (skoraj) VSI vozijo nasproti na tvojem voznem pasu, kaj narediš?
a: verjetno hitro pomisliš, da si naredil nekaj narobe
b: prosto po sintiču začneš goniti največjo možno teorijo zarote, kako da se lahko VSI vozijo nasproti njemu?
c: chuck norris je preoblečen v sintiča in svet se vrti okoli njega

Mislim, da nisem dovolj pameten, da bi odgovoril na ta težka vprašanja...:( ampak verjetno, čeprav komaj, bi izbral a.
 
Nazadnje urejeno:

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Ampak zakaj huduča so ob ukinitvi UZ policaji toliko opozarjali na večjo previdnost v križiščih, če so mislili da bo ukinitev UZ prinesla večjo varnost????
Zaradi spremembe režima.