Nižje kazni sprejete

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Od kar berem tvojo paranojo okoli utripajoče zelene, sem bolj pozoren na rumeno. Ni niti najmanjše šanse, da odpelješ v rdečo, če se držiš predpisov, niti pomotoma. Seveda, če se predpisov ne držiš, lahko pojahaš vsako rdečo, brez težav.
Po tej tvoji logiki bi lahko vse ograje z mostov odmontirali in prodali za staro železo, saj če se držiš predpisov nimaš niti najmanjše šanse, da bi zapeljal z mosta v reko. Zakaj potem zaščitna ograja?
zato ker so ljudje ob utripajoči zeleni še bolj pritisnili na plin in še hitreje prileteli skozi križišče, namesto da bi počasi zavirali. nisem pa še slišal, da bi ljudje manj previdno vozili čez mostove, ker imajo ograjo.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Od kar berem tvojo paranojo okoli utripajoče zelene, sem bolj pozoren na rumeno. Ni niti najmanjše šanse, da odpelješ v rdečo, če se držiš predpisov, niti pomotoma. Seveda, če se predpisov ne držiš, lahko pojahaš vsako rdečo, brez težav.
Po tej tvoji logiki bi lahko vse ograje z mostov odmontirali in prodali za staro železo, saj če se držiš predpisov nimaš niti najmanjše šanse, da bi zapeljal z mosta v reko. Zakaj potem zaščitna ograja?
zato ker so ljudje ob utripajoči zeleni še bolj pritisnili na plin in še hitreje prileteli skozi križišče, namesto da bi počasi zavirali. nisem pa še slišal, da bi ljudje manj previdno vozili čez mostove, ker imajo ograjo.
Večina je pri UZ lepo dala nogo z gasa in se lepo ustavila pred rumeno/rdečo. Tisti, ki pa je prej pri UZ pritisnil na plin in priletel v rumeno, pritisne na plin pri rumeni in prileti v rdečo. Je to bolje?
In prej pri stalni zeleni je vsak pač peljal normalno, saj je vedel da bo zelena še dolgo svetila, in bo prišel skozi. Danes ne ve in mnogi pritisnejo na plin pri zeleni dokler je še, da bi skozi prišli skozi še predno se prižge rumena, in priletijo skoz križišče, pri zeleni, pri rumeni ali pa pri rdeči, kakkor nanese, odvisno kdaj se prižgejo.
Postavi se pred križišče in štej, koliko je voženj v rdečo, potem pa to ponovi kje, kjer zelena še utripa, pa boš videl, da je pri semaforjih, kjer zelena še utripa voženj v rdečo vsaj 10x manj kot tam kjer ne.
To pri nas ni ravno varno, je pa donosno, sploh bo pa donosno sedaj ko bodo namontirali senzorje s kamero.


Ampak zanimivo, da imajo nekateri točne podatke celo o hitrosti in pospeških skozi križišča, nimajo pa preštetih voženj v rdečo, Haha ali pa bolj verjetno te podatke čisto zavestno skrivajo z določenim namenom.
 
Nazadnje urejeno:

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.204
45
48
Glede an to, da si naredil tako fino analizo, daj nam postrezi še s TOČNIMI podatki, koliko se jih sedaj pelje skozi katero luč. Glede na tvoj post zgoraj predvidevam, da imaš trditev podkrepljeno s številkami.

PS: Na tvoja kontra vprašanja ne bom odgovarjal, dokler mi ne odgovoriš tako, kot je treba (torej post s številkami in linkom, kjer si jih dobil)

LP
 

Silvio

Pripravnik
11. okt 2007
689
1
16
Citat:
Uporabnik model1a pravi:
. Pa zna bit, da se ti gredo še tablice.

Izredni tehnični, tablice in kazen 400€ do dobrega jurja... nehomologirana naprava ja... sam sem fasal minimalca 400 na pol = 200€ + tehnični...
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
A ni tako, da če narediš prekršek, kjer se "dva" med seboj križata, da moraš dobiti kazen, ki je nižja.

In če je bilo za jammer 800 za nehomologirano zadevo pa 400 si potem dobil nižjio kazen.
Sedaj pa bo 120 ali 400 in boš dobil 120?
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Dr_S pravi:
A ni tako, da če narediš prekršek, kjer se "dva" med seboj križata, da moraš dobiti kazen, ki je nižja.

In če je bilo za jammer 800 za nehomologirano zadevo pa 400 si potem dobil nižjio kazen.
Sedaj pa bo 120 ali 400 in boš dobil 120?
Ja seveda, js kadar peljem pijan se nikoli ne privežem, ker potem dobim samo nižjo kazen za pas
hysterical-1.gif
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
ksz...
Glede utripajoče zelene luči se moram strinjati s sintičem. Ne, nimam nobene verodostojne raziskave, samo osebna (subjektivna) opažanja.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik gretzky pravi:
ksz...
Glede utripajoče zelene luči se moram strinjati s sintičem. Ne, nimam nobene verodostojne raziskave, samo osebna (subjektivna) opažanja.
Ja saj pravim, kdor ne verjame tej ali oni strani naj se postavi pred semafor in določen čas šteje vožnje v rdečo, potem naj pa isto ponovi na kakem semaforju, kjer zelena utripa. Pa bo sam videl razliko.

Ampak ste pa čudni, najprej jamrate, kolk folk množično vozi v rdečo, ko vam razložim vzroke za to, bi pa najraje svoje besede nazaj vzeli in zanikali da kdo pelje v rdečo. Do naslednjič.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.204
45
48
Citat:
Uporabnik synthman pravi:

Ja seveda, js kadar peljem pijan se nikoli ne privežem, ker potem dobim samo nižjo kazen za pas
hysterical-1.gif

Zdej... a si ti tes tolk čez les al kaj? Ti omenjaš dva popolnoma različna prekrška storjena istočasno, ki se ne navezujeta eden na drugega... Torej to , kar ti vedno delaš - se voziš nalit in nisi pripet (pa še čez kako rdečo pičiš, ker ti je "zmanjkalo" časa, da bi se lahko ustavil
stupid-1.gif
).

Tukaj pa je govora oz. je bil post o tem ali ti dajo nižjo kazen, ker te ne morejo izmeriti, ker si oviral/motil signal. Torej se prekrška navezujeta eden na drugega.

Zdej če te niso mogl zmerit, najbrž dobiš samo kazen za "motilca" + tehnični, kot je bilo omenjeno. Drugo je, če bi te zmeril, pa bi pri pregledu ugotovil, da maš še motilca zmontiranega v avtu. Tam me pa zanima, kakšna bi bila praksa.

LP
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Od kar berem tvojo paranojo okoli utripajoče zelene, sem bolj pozoren na rumeno. Ni niti najmanjše šanse, da odpelješ v rdečo, če se držiš predpisov, niti pomotoma. Seveda, če se predpisov ne držiš, lahko pojahaš vsako rdečo, brez težav.
Po tej tvoji logiki bi lahko vse ograje z mostov odmontirali in prodali za staro železo, saj če se držiš predpisov nimaš niti najmanjše šanse, da bi zapeljal z mosta v reko. Zakaj potem zaščitna ograja?

Ti si živ primer da je treba kondome uporabljat....
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.941
6.017
113
Najprej uber zvišaš, nato znižaš za 15% in izpadeš heroj.
Only in Sloveniastan !
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
Citat:
Uporabnik synthman pravi:

Ampak zanimivo, da imajo nekateri točne podatke celo o hitrosti in pospeških skozi križišča, nimajo pa preštetih voženj v rdečo, Haha ali pa bolj verjetno te podatke čisto zavestno skrivajo z določenim namenom.

sklepam pa, da za razliko od mene ti imaš objektivne podatke o tem, kolikšen delež ljudi več zdaj vozi skozi rdečo. čše bolje pa bi bilo, če bi napisal, s kakšno hitrostjo ter kliko sekund po začektu rdečega intervala vozijo.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:

Ampak zanimivo, da imajo nekateri točne podatke celo o hitrosti in pospeških skozi križišča, nimajo pa preštetih voženj v rdečo, Haha ali pa bolj verjetno te podatke čisto zavestno skrivajo z določenim namenom.

sklepam pa, da za razliko od mene ti imaš objektivne podatke o tem, kolikšen delež ljudi več zdaj vozi skozi rdečo. čše bolje pa bi bilo, če bi napisal, s kakšno hitrostjo ter kliko sekund po začektu rdečega intervala vozijo.
Število voženj v rdečo se je po ukinitvi UZ najmanj podeseterilo. Ampak ker itak ne verjameš nobenim mojim podatkom, je najboljše da se sam postaviš pred križišče in določen čas šteješ, nato pa isto ponoviš na podobnem križišču tam, kjer zelena še utripa. Pa boš zagotovo sam prišel do enakih podatkov, kot sem prišel jest.
Ampak kot pravim, vedno jamrate, kolk folk množično vozi v rdečo, ko vam povem vzrok za to, bi pa najraje svoje besede nazaj vzeli in zanikali da sploh kdo pelje v rdečo in se izmotavate na vse načine, in ker z argumenti ne morete ovrečt mojih trditev se poslužujete diskreditacij sogovornika, zahtevate nove in nove dokaze, ki jim itak nikoli ne boste verjeli, itd.... namesto da bi se postavili pred križišče tam kjer zelena utripa in tam kjer ne, šteli in se sami prepričali da imam prav. Če vam že spomin peša in se ne spomnite, da smo včasih videli vožnjo v rdečo le izjemoma, danes je pa to pogost pojav.
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Kje pri nas najdeš semafor, na katerem zelena utripa? Primerjavo lahko delaš edino na tem enem križišču, da dobiš realne podatke. Na Celovški sta en za drugim dva semaforja, eden je samo za pešce, drug je v križišču. Kako to, da je število prevoženih rdečih različen in kako bi ti to relevantno primerjal?
Kot bi primerjal umrljivost zaradi raka na dojki pri moških in ženskah. Enostavno nimaš možnosti, da bi svoje trditve podprl z realnimi podatki, ker ni možno.

Sploh mi pa ta tvoja obsedenost z utripajočo zeleno ni jasna, koliko let je, od kar so jo ukinili? Pet, deset? A se v tem času res nisi uspel prilagoditi razmeram? Če je temu tako, predlagam, da vrneš vozniško dovoljenje, prodaš avto in za tebe tako kompleksno in zahtevno opravilo, kot je vožnja (po predpisih, vsaj kolikor toliko) prepustiš sposobnejšim od sebe in nehaš težit z utripajočo zeleno.
 
Nazadnje urejeno:

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Kje pri nas najdeš semafor, na katerem zelena utripa? Primerjavo lahko delaš edino na tem enem križišču, da dobiš realne podatke. Na Celovški sta en za drugim dva semaforja, eden je samo za pešce, drug je v križišču. Kako to, da je število prevoženih rdečih različen in kako bi ti to relevantno primerjal?
Pri nas semaforja, kjer zelena utripa ne boš našel, ga boš pa našel par km severno od meje in par 100km južneje. Dovolj da lahko primerjaš. Primerjavo bi lahko delal tudi na istem križišču pred ukinitvijo UZ in potem, ampak če nočeš sprejet ugotovitev, ki ti ne pašejo boš tudi tu lahko našel 100 razlogov, zakaj rezultati niso primerljivi. In kljub temu ostaja dejstvo, da si včasih videl vožnjo v rdečo le izjemoma, od trenutka ukinitve UZ je pa to reden pojav.
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Sploh mi pa ta tvoja obsedenost z utripajočo zeleno ni jasna, koliko let je, od kar so jo ukinili? Pet, deset? A se v tem času res nisi uspel prilagoditi razmeram? Če je temu tako, predlagam, da vrneš vozniško dovoljenje, prodaš avto in za tebe tako kompleksno in zahtevno opravilo, kot je vožnja (po predpisih, vsaj kolikor toliko) prepustiš sposobnejšim od sebe in nehaš težit z utripajočo zeleno.
Mislim da je 4 leta, kar so ukinili UZ in v tem času se desettisoči niso privadili ustavit v treh sekundah, prej, ko so bili obveščeni 10 sekund pred rdečo, so pa znali ustavit. Tud če jaz nesem izpit nazaj, še vedno ostanejo desettisoči, koi kdaj zapeljejo v rdečo, pred ukinitvijo UZ pa niso nikoli. Ni problem v voznikih ampak v semaforjih, ki jih je oblast spremenila z namenom zmanjšati prometno varnosti (kar jim je uspelo) in na prekrških in nesrečah fajn kasirat (kar jim uspeva in še bolj jim bo).
Pojd v Celovec gledat, koliko jih tam pelje v rdečo, težko boš videl koga. Pri nas jih je ogromno. In po tem ko boš začel nabijat o neki strašni avstrijski prometni kulturi greš lahko isto ponovit še na Balkan kjer zelena še utripa, tudi tam boš težko videl koga, ki pelje v rdečo. Ne vem kakšen izgovor si boš pa za balkance izmislil.
Pa sej tudi pri nas se množično vozi v rdečo šele od trenutka ukinitve UZ dalje, kar je super za tistega, ki kasira od prekrškov in nesreč. In ta isti je semaforski režim tudi spremenil. Naklučje?
Kot zanimivost pa ti povem, da zelena ni utripala od zmeraj. Pred desetletji so jo uvedli ravno zato, da bi zmanjšali število voženj v rdečo.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.204
45
48
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Pojd v Celovec gledat, koliko jih tam pelje v rdečo, težko boš videl koga. Pri nas jih je ogromno. In po tem ko boš začel nabijat o neki strašni avstrijski prometni kulturi greš lahko isto ponovit še na Balkan kjer zelena še utripa, tudi tam boš težko videl koga, ki pelje v rdečo. Ne vem kakšen izgovor si boš pa za balkance izmislil.

Zdej jest res ne vem, kje na balkanu si ti bil (oz. kdaj), ampak kar sem bil jaz po državah bivše juge je vožnja v rdečo skor športni dogodek... Vsaj prvo sekundo ali dve, ko se prižge rdeča....

In avstrice pa balkance boš zelo zelo zelo zelo težko primerjal.... Tako kot da bi primerjal običajnega voznika in tebe
evil.gif
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Postavi se pred križišče in štej, koliko je voženj v rdečo, potem pa to ponovi kje, kjer zelena še utripa, pa boš videl, da je pri semaforjih, kjer zelena še utripa voženj v rdečo vsaj 10x manj kot tam kjer ne.

Bi te prosil, da to končno enkrat dokažeš. Ker vsakič znova ponavljaš isto, pa ne dokažeš. Ko kdo kdo od tebe želi dokaze ali pa številke pa se nekaj sprenevedaš potem pa v tisti temi utihneš in čez nekaj časa v novi temi spet začneš težit od začetka z UZ.
 
Nazadnje urejeno:

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Kolikor vem, večina Evrope nima utripajoče zelene. Predvidevam, da to niso uvedli, ne glede na mnenje syntija, zato, da bi lovili prekrškarje. Kolikor se spomnim, je bilo narejeno kar nekaj študij na to temo, ne pri nas, v EU, ki so dokazale nasprotno od tega, kar prej omenjeni član trdi. Seveda obstaja neka sila mala možnost, da so se vsi ti, večji in manjši strokovnjaki motili, da so raziskave na terenu in na papirju, dale povsem napačne rezultate in ima Synti prav. V tem primeru mu svetujem, da vse svoje raziskave spravi v čitljivo obliko in z njo seznani pristojne organe pri nas in v EU.

Isto velja za vse anomalije v zakonu o cestnem prometu in sorodnih zakonih, recimo lov za prekrškarji, ki povzročajo nepotrebne smrti, vožnja brez vozniškega dovoljenja...