Nissan Qashqai 4WD

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
Pa je takšna poraba z vklopljenem 4x4 , ali samo prednji pogon? A ni tisti vrtljivi gumb zato, da lahko voziš samo na prednji pogon, da je občutno manjša poraba?
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Auto mode in 2wd mode je ista stvar v večini primerov glede porabe, auto mode deluje tako da deluje v 2wd in samo v primeru zdrsa vklopi sklopko na zadnji osi. Torej v normalnih razmerah z normalno vožnjo se sklopka NIKOLI ne bo vklopila in torej voziš v 2WD, poraba pa bo tudi taka.

Kar poznam lastnikov raznih kaškajev, ikstrejlov in tudi sx4 je poraba enaka v opisanem normalnem režimu vožnje.

Skratka 2wd mode je samo marketinški nateg, nima nekega pomena saj tehnično deluje auto mode povsem enako s tem da zagotavlja še dodatno varnost če bi prišlo do potrebe po vklopu.
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.366
159
63
37
Jah ni glih marketinški nateg. Je le par jurjev cenejši. Našedva sta pol leta nazaj kupila 2WD, ker pravega terenca že imamo. Se jima je bolj šlo za višino sedežev.
tongue-1.gif


Kar me preseneča na tanovem, je poraba. Sicer je res "tašvohen" dizel, ampak poraba na relaciji pade tudi na 4,3l.
shocked-1.gif
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.533
1.133
113
dci raztura z nizko porabo, sedaj se je baje dosti naredilo tudi na zanesljivosti. Sodelavec ima novega dci 1.6 v novem Scenicu in stvar baje res malo vzame za takšno moč - 130KM.

Kdor se razume na renoje naj prosim kaj pove še o tem. Kaj je zadaj za 1.6 dci? Ali je to isti blok motorja kot 1.5 dci? Ojnični ležaji - a jih že znajo delat?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Citat:
Uporabnik FuriousG pravi:
Jah ni glih marketinški nateg. Je le par jurjev cenejši. Našedva sta pol leta nazaj kupila 2WD, ker pravega terenca že imamo. Se jima je bolj šlo za višino sedežev.
tongue-1.gif


Kar me preseneča na tanovem, je poraba. Sicer je res "tašvohen" dizel, ampak poraba na relaciji pade tudi na 4,3l.
shocked-1.gif

Govoril sem o 2WD mode na 4WD vozilih. Za penziče so SUV samo z 2WD čisto ok!
evil.gif
 

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik FuriousG pravi:
Jah ni glih marketinški nateg. Je le par jurjev cenejši. Našedva sta pol leta nazaj kupila 2WD, ker pravega terenca že imamo. Se jima je bolj šlo za višino sedežev.
tongue-1.gif


Kar me preseneča na tanovem, je poraba. Sicer je res "tašvohen" dizel, ampak poraba na relaciji pade tudi na 4,3l.
shocked-1.gif

Govoril sem o 2WD mode na 4WD vozilih. Za penziče so SUV samo z 2WD čisto ok!
evil.gif



Zakaj misliš, da je za nekatere 2WD ok, a ni 4x4 bolj varna vožnja, še posebej za "penziče"??
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Za penziče so te avti primerni zato ker so narjeni tako da vstopaš višje (ni potrebno preveč obremenejvat hrbtenico in kolke) in sediš višje (boljša preglednost). Glede 4WD je vprašanje kakšne so osebne preference, samo zaradi varnosti kupit 4wd je bedarija v tem segmentu (recimo če že potem je bolje kupit limuzino ali pa cliota ker ima precej boljši handling od nekega SUVa).
 

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
Ampak, men se še vedno vseeno zdi, da je 4x4 sama vožnja po zasneženem in spolskem asfaltu , da ne rečem, po terenu, bolj varna od 2 pogonca, kar se tiče pa same vidljivosti, mi je pa zelo sumljiva nova Kia Sportage, ta se mi pa zdi, da rikverc nimaš kaj videt ven, ali se mi samo zdi, probal pa še nisem, zato ne trdim tega.
Pa še to, če že kupim tak avto, ki ima izgled terenca, naj ima potem še 4x4 pogon.Ker taka visoka kišta, pa samo 2WD, ne vem, no?
sprasujem se.gif
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Auto mode in 2wd mode je ista stvar v večini primerov glede porabe, auto mode deluje tako da deluje v 2wd in samo v primeru zdrsa vklopi sklopko na zadnji osi. Torej v normalnih razmerah z normalno vožnjo se sklopka NIKOLI ne bo vklopila in torej voziš v 2WD, poraba pa bo tudi taka.

Kar poznam lastnikov raznih kaškajev, ikstrejlov in tudi sx4 je poraba enaka v opisanem normalnem režimu vožnje.

Skratka 2wd mode je samo marketinški nateg, nima nekega pomena saj tehnično deluje auto mode povsem enako s tem da zagotavlja še dodatno varnost če bi prišlo do potrebe po vklopu.

Ni čisto tako.

ponavadi je 2wd mod, da res dela en pogonski par, 4wd delata oba para z zaklenjenim sredinski diferencialom nekje v razmerju 50:50. Auto mode ni enak 2wd modu. V AUTO modu se sicer primarno poganja en kolesni par, vendar se nekje od 1 procenta do 5-7 procentov vedno prenaša na drugi kolesni par in to zaradi tega, da je olje v visko sklopki vedno na delavni temperaturi in lahko hipoma odreagira v situacijah kjer je potreba po 4 kolesnem pogonu. Je pa res, da je razlika v porabi zanemarljiva, prav tako v obrabi gum. IIn odvisno od izvedbe se ta avto mode kr pogosto vklaplja med vožnjo, posebej malo bolj dinamični tudi po suhi cesti.

Recimo primer delovanja 4 motion pri G7 (od cca 45 sekunde naprej)

https://www.youtube.com/watch?v=kXoloy0qZro
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Citat:
Uporabnik map pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Auto mode in 2wd mode je ista stvar v večini primerov glede porabe, auto mode deluje tako da deluje v 2wd in samo v primeru zdrsa vklopi sklopko na zadnji osi. Torej v normalnih razmerah z normalno vožnjo se sklopka NIKOLI ne bo vklopila in torej voziš v 2WD, poraba pa bo tudi taka.

Kar poznam lastnikov raznih kaškajev, ikstrejlov in tudi sx4 je poraba enaka v opisanem normalnem režimu vožnje.

Skratka 2wd mode je samo marketinški nateg, nima nekega pomena saj tehnično deluje auto mode povsem enako s tem da zagotavlja še dodatno varnost če bi prišlo do potrebe po vklopu.

Ni čisto tako.

ponavadi je 2wd mod, da res dela en pogonski par, 4wd delata oba para z zaklenjenim sredinski diferencialom nekje v razmerju 50:50. Auto mode ni enak 2wd modu. V AUTO modu se sicer primarno poganja en kolesni par, vendar se nekje od 1 procenta do 5-7 procentov vedno prenaša na drugi kolesni par in to zaradi tega, da je olje v visko sklopki vedno na delavni temperaturi in lahko hipoma odreagira v situacijah kjer je potreba po 4 kolesnem pogonu. Je pa res, da je razlika v porabi zanemarljiva, prav tako v obrabi gum. IIn odvisno od izvedbe se ta avto mode kr pogosto vklaplja med vožnjo, posebej malo bolj dinamični tudi po suhi cesti.

Recimo primer delovanja 4 motion pri G7 (od cca 45 sekunde naprej)

https://www.youtube.com/watch?v=kXoloy0qZro

4 motion je dokaj napreden in hiter pogon namenjen stalnemu delovanju, pri xtrailu in posledično pri kaškaju (pa dusterju) je pogon precej zastarel kar se tiče dinamike. Lahko da pošilja tudi del navora nazaj oz. predvsem se kuri "energija" na lamelah ampak pri 2WD mode-ju je enako, kolikor vem ni fizičnega odklopa ampak samo elektronika pač NE vklaplja zadnjega pogona.
 
2. okt 2007
3.803
2.283
113

Nima podobnega sistema tudi Szuki pri SX4 in SX4 Cross, kjer je na voljo 2WD, Auto in 4WD Lock?
Tam bi naj preklop bil zelo hiter , sem sam stestiral na snegu in se dejansko ne opazi, da se hočejo najprej prve v prazno zavrtet.

Lp,
B