Citat:
Uporabnik FuriousG pravi:
Jah ni glih marketinški nateg. Je le par jurjev cenejši. Našedva sta pol leta nazaj kupila 2WD, ker pravega terenca že imamo. Se jima je bolj šlo za višino sedežev.![]()
Kar me preseneča na tanovem, je poraba. Sicer je res "tašvohen" dizel, ampak poraba na relaciji pade tudi na 4,3l.![]()
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik FuriousG pravi:
Jah ni glih marketinški nateg. Je le par jurjev cenejši. Našedva sta pol leta nazaj kupila 2WD, ker pravega terenca že imamo. Se jima je bolj šlo za višino sedežev.![]()
Kar me preseneča na tanovem, je poraba. Sicer je res "tašvohen" dizel, ampak poraba na relaciji pade tudi na 4,3l.![]()
Govoril sem o 2WD mode na 4WD vozilih. Za penziče so SUV samo z 2WD čisto ok!![]()
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Auto mode in 2wd mode je ista stvar v večini primerov glede porabe, auto mode deluje tako da deluje v 2wd in samo v primeru zdrsa vklopi sklopko na zadnji osi. Torej v normalnih razmerah z normalno vožnjo se sklopka NIKOLI ne bo vklopila in torej voziš v 2WD, poraba pa bo tudi taka.
Kar poznam lastnikov raznih kaškajev, ikstrejlov in tudi sx4 je poraba enaka v opisanem normalnem režimu vožnje.
Skratka 2wd mode je samo marketinški nateg, nima nekega pomena saj tehnično deluje auto mode povsem enako s tem da zagotavlja še dodatno varnost če bi prišlo do potrebe po vklopu.
Citat:
Uporabnik map pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Auto mode in 2wd mode je ista stvar v večini primerov glede porabe, auto mode deluje tako da deluje v 2wd in samo v primeru zdrsa vklopi sklopko na zadnji osi. Torej v normalnih razmerah z normalno vožnjo se sklopka NIKOLI ne bo vklopila in torej voziš v 2WD, poraba pa bo tudi taka.
Kar poznam lastnikov raznih kaškajev, ikstrejlov in tudi sx4 je poraba enaka v opisanem normalnem režimu vožnje.
Skratka 2wd mode je samo marketinški nateg, nima nekega pomena saj tehnično deluje auto mode povsem enako s tem da zagotavlja še dodatno varnost če bi prišlo do potrebe po vklopu.
Ni čisto tako.
ponavadi je 2wd mod, da res dela en pogonski par, 4wd delata oba para z zaklenjenim sredinski diferencialom nekje v razmerju 50:50. Auto mode ni enak 2wd modu. V AUTO modu se sicer primarno poganja en kolesni par, vendar se nekje od 1 procenta do 5-7 procentov vedno prenaša na drugi kolesni par in to zaradi tega, da je olje v visko sklopki vedno na delavni temperaturi in lahko hipoma odreagira v situacijah kjer je potreba po 4 kolesnem pogonu. Je pa res, da je razlika v porabi zanemarljiva, prav tako v obrabi gum. IIn odvisno od izvedbe se ta avto mode kr pogosto vklaplja med vožnjo, posebej malo bolj dinamični tudi po suhi cesti.
Recimo primer delovanja 4 motion pri G7 (od cca 45 sekunde naprej)
https://www.youtube.com/watch?v=kXoloy0qZro