Nissan Leaf

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
To je poraba po BC, ki jo je izmeril avto sam. Nemogoče bi bilo neprestano meriti in si zapisovati, saj določene polnilne postaje nimajo izpisa koliko kWh ur si napolnil. Meril bi lahko samo na schuco vtičnici na Mennekesu pa ne ker nimam merilca porabe. Če te pa še kaj zanima pa kar vprašaj.
lp
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.553
927
113
Prejšnji teden sem prvič na cesti videl belega Leafa, polepljenega (neke rožce al kaj so ble gor).
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.590
10.810
113
hm, smiselne bi bile samo zelene cone, kjer bi se lahko vozil z vsem počasi do 30km/h ampak samo na elektriko. Pa če bi to bila pot čez mesto bi bil nek prihranek..Neke rumeni pasovi itd je pa mimo sum,sploh vsled ekologije. Ravno ICE avti bi se morali hitro peljati skoz mesto itd, da manj osnažujejo če že.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Kako se boš hitro peljal skozi mesto,če je pa vmes tisoč semaforjev,zastoji,itd...?? Ravno v tem je velika prednost električarjev,da je faktor onesnaženja v primerjavi z ICE bistveno manjši kot pa naprimer pri vožnji po AC. Rumeni pasovi samo ze električarje? To je sicer zanimiva,ampak v vsakem primeru začasna rešitev,saj je možna samo do določenega % električnih avtomobilov glede na vozila z ICE. Takoj ko bi bilo električarjev več na cestah (kar bi bilo sicer nasploh super,tudi glede manjšega onesnaževanja),bi bili tudi rumeni pasovi hitro polni....
 

Zelenec

Pripravnik
Vožnja po rumenih pasovih za EVje ima svoj namen - vzpodbujati nakup ekoloških vozil, kot tudi sicer vzpodbujati uporabo javnega prevoza, ker je prevoz hitrejši.. Moja sestra, ki se dnevno vozi v službo iz Medvod v Center se ravno odloča za nakup EV. Če bi imela še možnost po Celovški voziti po rumenem pasu, bi bil en elektromobil prodan.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
Vožnja po rumenih pasovih za EVje ima svoj namen - vzpodbujati nakup ekoloških vozil, kot tudi sicer vzpodbujati uporabo javnega prevoza, ker je prevoz hitrejši.. Moja sestra, ki se dnevno vozi v službo iz Medvod v Center se ravno odloča za nakup EV. Če bi imela še možnost po Celovški voziti po rumenem pasu, bi bil en elektromobil prodan.

Se 100% strinjam,da bi imela vožnja po rumenih pasovih svoj namen,ki si ga omenil,torej vzpodbuditev nakupa električnih vozil! Ampak da ne bo tvoja sestra razočarana,tudi če bi trenutno dovolili vožnjo po rumenih pasovi,ker treba se je zavedati,da ko se bo večina ljudi vozila na elektriko,bo ukinjena tudi vožnja po rumenih pasovih...
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Sem malo bolj optimist,nisem imel v mislih 20+ let,ampak bolj 2+
wink-1.gif

Mogoče sem se malo nerodno izrazil,z izrazom "večina" sem mislil nad 10 ali 12%. Torej vsak deveti ali deseti avto se bo vozil po rumenih pasovih,plus tega bi procent električarjev iz dneva v dan naraščal...hm,vprašanje kako bi to laufalo?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Verjetno ne bistveno drugače kot prej (pred uvedbo rumenih pasov), ko se je po 'rumenem' pasu peljal vsak drugi avto
wink-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Verjetno ne bistveno drugače kot prej (pred uvedbo rumenih pasov), ko se je po 'rumenem' pasu peljal vsak drugi avto
wink-1.gif

Res je,zadeva bi se počasi izenačila,približno polovica avtomobilov bi se vozila po navadnem pasu,druga polovica pa po rumenem. Vprašanje se pojavi samo,s kašnim namenom potem rumeni pas sploh obstaja (oz.bi obstajal)? Za zmanjšanje gneče verjetno ne (razen še naslednjih nekaj let),ker količina avtomobilov v prometu je (bo) približno konstantna,vprašanje je potem samo,kakšen je % tistih,ki imajo dovoljenje za vožnjo po rumenih pasovih.
Moj predlog bi bil,naj jih odprejo za električarje,potem se bo pa vsako leto videlo,v kakšni meri to vpliva na gnečo. Ko bo % teh avtomobilov velik,bodo verjetno to ukinili. Enako kot tudi subvencije pri nakupu,ki tudi ne bodo večne,ampak samo dokler se zadeva ne razširi...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.027
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:Sem malo bolj optimist,nisem imel v mislih 20+ let,ampak bolj 2+
wink-1.gif
Kak delež voznega parka pa se menja z novimi vozili na leto? Kak delež od tega je EV vozil? Ne prideš kar kmalu na 10%...
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Se zavedam,bo minilo še kar nekaj časa. Po mojem je krivo tudi pomanjkanje ponudbe na našem trgu (razenn Ampere in Priusa plug-in trenutno praktično ne moreš kupiti ničesar priključnega).
Ampak sedaj smo malo že offtopic,predlagam da se vrnemo na temo o Leafu.
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
21.2. 14
Leaf II opravil relacijsko vožnjo Ljubljana-Strunjan brez polnjenja. Poraba energije 18,4 kWh za 132 km za v smeri Strunjana z gretjem na 19 C, za nazaj polnil v Strunjanu 1,6 kWh( polnilnica ni delovala) in v Kopru 17 kWh (skoraj 6 ur), do Ljubljane z grejem na 19 C. Na koncu poti je bilo še 10 % v baterije. V avtu dva odrasla in dva starejša otroka. Skupna dolžina poti 265 km, celotna poraba cca 38 kWh vmesno polnjenje malo manj kot 6 ur. Če bi polnilnice polnile z "oglaševanimi" kW bi potreboval 3 ure za polnjenje (tako pa sem pa spoznal celoten Koper
wink-1.gif
).
Izkušnja in svarilo: Nikoli na raziskovalno vožnjo z električnim avtom, ker sistem polnjenja ni zanesljiv! Še veliko bo potrebno, da bo električni avto sprejemljiv za "normalno" uporabo.
 
Nazadnje urejeno:

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.838
2.117
113
Kot je nekdo prej napisal.. kot da bi se po svetu peljal s 5L kantico in na vsakem vogalu fehtal gorivo
smile-1.gif
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Res podobni občutki, fehtat sicer nisem rabil, je pa mučno čakat, to pa drži.
 

Zelenec

Pripravnik
Edup, predlagam, da za količino energije uporabljaš kWh in za moč kW. Najprej sem pomislil, da si v Strunjanu polnil s 7A.

Pot na Obalo ni ravno normalna uporaba, saj se ne voziš vsak dan dol. Pa če bi npr. eno od slabše obiskanih mariborskih CHAdeMo postaj preselili na Obalo ali pa kar novo postavili, bi tudi relacija LJ-KP-LJ potekala hitro in brez predolgega čakanja. Petrolova postaja v KP ne deluje z 32A?

Zakaj se ti zdi, da sistem ni zanesljiv? Polnjenje lahko rezerviraš pred odhodom, pred potjo pa tudi preveriš izpravnost in moč priključkov. Potem pa glede na informacije načrtuješ aktivnosti med polnjenjem. Z načrtovano pokritostjo AC križa pa težav sploh ne bo.