Nissan Leaf

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik edup pravi:Se bom enkrat sam zapeljal v KP in polnil, samo brez otrok, ker do nadaljnega so proti avanturski vožnji z Leafom
frown-1.gif
.

Če se spomnim, sem te za tako avanturo proti KP in Celovcu z družino, že opozoril
wink-1.gif
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik edup pravi:
Ja vidiš taki podatki kot so (sem slišal, mislim, baje...) mi ne koristijo. Zadeve morajo biti preverjene in nedvoumne. Ne vem če se temu da lahko polnim z 6 kW reče privilegij, to je bolj nuja, katere bi moral imeti vsak EV. Upam, da bo Nissan naredil nadgradnjo z možnostjo polnjenja z 3f in bi imel avto poln v 1 uri. To bi pa bil privilegij in bi lahko elektromobilnost popolnoma zaživela.
Se bom enkrat sam zapeljal v KP in polnil, samo brez otrok, ker do nadaljnega so proti avanturski vožnji z Leafom
frown-1.gif
.

Ena velika pomankljivost Leaf-a je da nima 3-faznega polnilca,
polnjenje s 22kW ob neki trgovini ali gostilni
še skoraj opazil ne bi da si moral kaj čakati

Ali je v Kopru 22kW polnilnica ?

Če v avtomobilu nimaš že serijsko za preverjanje na daljavo stanje polnjenja,
bi jaz naredil neko napravo ki pošlje po en SMS,
ko je akumiulator 20% 40% 60% 80% in 100% napolnjen.

Zame je pogoj za nakup električnega vozila vgrajen 22kW polnilec.
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
To pa ne drži. Kot sva takrat govorila je bi problem v polnilcu in ne v polnilnem toku. Leaf ima tovarniško omejen polnilec na 10 A, jaz pa imam polnilec, ki ga lahko nastavim na vsak amper posebej. Toliko kot nastavim toliko polni, če le infrastruktura to omogoča.
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Citat:
Uporabnik edup pravi:
Ja vidiš taki podatki kot so (sem slišal, mislim, baje...) mi ne koristijo. Zadeve morajo biti preverjene in nedvoumne. Ne vem če se temu da lahko polnim z 6 kW reče privilegij, to je bolj nuja, katere bi moral imeti vsak EV. Upam, da bo Nissan naredil nadgradnjo z možnostjo polnjenja z 3f in bi imel avto poln v 1 uri. To bi pa bil privilegij in bi lahko elektromobilnost popolnoma zaživela.
Se bom enkrat sam zapeljal v KP in polnil, samo brez otrok, ker do nadaljnega so proti avanturski vožnji z Leafom
frown-1.gif
.

Ena velika pomankljivost Leaf-a je da nima 3-faznega polnilca,
polnjenje s 22kW ob neki trgovini ali gostilni
še skoraj opazil ne bi da si moral kaj čakati

Ali je v Kopru 22kW polnilnica ?

Če v avtomobilu nimaš že serijsko za preverjanje na daljavo stanje polnjenja,
bi jaz naredil neko napravo ki pošlje po en SMS,
ko je akumiulator 20% 40% 60% 80% in 100% napolnjen.

Zame je pogoj za nakup električnega vozila vgrajen 22kW polnilec.
Zakaj ga ne kupiš? Veliko je pametovalcev malo dejstvenikov.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Nope, nisva govorila niti o polnilnem toku, niti o polnilcu. Jaz sem opozarjal, da ne za daljše vožnje (bilo je govora o Celovcu in Kopru) riskirat in voziti s seboj družino, vsaj za prvič, ker še ne veš, ali se bo izšlo z dosegom ali ne.
Za polnilec sem ti pa takrat jaz ponudil svojega, dokler ti še ne bi dobil hitrega.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik edup pravi:
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Citat:
Uporabnik edup pravi:
Ja vidiš taki podatki kot so (sem slišal, mislim, baje...) mi ne koristijo. Zadeve morajo biti preverjene in nedvoumne. Ne vem če se temu da lahko polnim z 6 kW reče privilegij, to je bolj nuja, katere bi moral imeti vsak EV. Upam, da bo Nissan naredil nadgradnjo z možnostjo polnjenja z 3f in bi imel avto poln v 1 uri. To bi pa bil privilegij in bi lahko elektromobilnost popolnoma zaživela.
Se bom enkrat sam zapeljal v KP in polnil, samo brez otrok, ker do nadaljnega so proti avanturski vožnji z Leafom
frown-1.gif
.

Ena velika pomankljivost Leaf-a je da nima 3-faznega polnilca,
polnjenje s 22kW ob neki trgovini ali gostilni
še skoraj opazil ne bi da si moral kaj čakati

Ali je v Kopru 22kW polnilnica ?

Če v avtomobilu nimaš že serijsko za preverjanje na daljavo stanje polnjenja,
bi jaz naredil neko napravo ki pošlje po en SMS,
ko je akumiulator 20% 40% 60% 80% in 100% napolnjen.

Zame je pogoj za nakup električnega vozila vgrajen 22kW polnilec.
Zakaj ga ne kupiš? Veliko je pametovalcev malo dejstvenikov.

Čaka na Zoe. Sej ne rečem, zelo dober avto z dobrim dosegom in dobrim polnilcem. Ampak, ga pa ni v Slovenijo in tudi v tujini je z najemom baterije ustrelil popolnoma mimo in se posledično slabo prodaja.
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Ja sedaj imam hitri polnilec, in kaj če infrastruktura to ne omogoča? Takrtat sem bil omejen na tovarniški polnilec, kar je za normalno uporabo skoraj nemogoče, sedaj pa imam polnilec za vsak A posebaj.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Sej nič ne oporekam načinu polnjenja. Pravim samo, da ko greš z popolnoma električnim avtomobilom prvič v neznano, da ne jemlješ celotne družine s seboj
wink-1.gif
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik edup pravi:
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Citat:
Uporabnik edup pravi:
Ja vidiš taki podatki kot so (sem slišal, mislim, baje...) mi ne koristijo. Zadeve morajo biti preverjene in nedvoumne. Ne vem če se temu da lahko polnim z 6 kW reče privilegij, to je bolj nuja, katere bi moral imeti vsak EV. Upam, da bo Nissan naredil nadgradnjo z možnostjo polnjenja z 3f in bi imel avto poln v 1 uri. To bi pa bil privilegij in bi lahko elektromobilnost popolnoma zaživela.
Se bom enkrat sam zapeljal v KP in polnil, samo brez otrok, ker do nadaljnega so proti avanturski vožnji z Leafom
frown-1.gif
.

Ena velika pomankljivost Leaf-a je da nima 3-faznega polnilca,
polnjenje s 22kW ob neki trgovini ali gostilni
še skoraj opazil ne bi da si moral kaj čakati

Ali je v Kopru 22kW polnilnica ?

Če v avtomobilu nimaš že serijsko za preverjanje na daljavo stanje polnjenja,
bi jaz naredil neko napravo ki pošlje po en SMS,
ko je akumiulator 20% 40% 60% 80% in 100% napolnjen.

Zame je pogoj za nakup električnega vozila vgrajen 22kW polnilec.
Zakaj ga ne kupiš? Veliko je pametovalcev malo dejstvenikov.

Čaka na Zoe. Sej ne rečem, zelo dober avto z dobrim dosegom in dobrim polnilcem. Ampak, ga pa ni v Slovenijo in tudi v tujini je z najemom baterije ustrelil popolnoma mimo in se posledično slabo prodaja.

Ne čakam na ZOE.

Če ne bo na tržišču meni primernega vozila s 22kW polnilcem, potem ga sploh ne bom kupil,
lahko je to tudi Leaf naslednje generacije, če bo imel 22kW polnilec na vozilu
malo je proizvajalcev ki ponujajo 22kW polnilec na vozilu
čeprav si uporabniki to želimo

Ali v Sloveniji vozi kakšen ZOE ?
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Zato pa imamo forume in razne opise polnilnih postaj. Še več,klicali smo v hotel in so mi zagotovili 16 A, kar pa mislim da se receptorki tudi sanjalo ni kaj govori. S seboj sem imel vse pripomočke in sem bil zaveden s strani informatorjev. Ali bi lahko naredil kaj več?
 

Zelenec

Pripravnik
Podarjenemu konju se ne gleda v zobe, pravijo. Ker sistem polnilnic zaenkrat še brezplačno uporabljamo, je težje terjati odgovornost za pravilnost podatkov na spletnih portalih. Ko bo stvar plačljiva in boš pogodbeno sodeloval s svojim ponudnikom, boš lahko zahteval odškodnino v takih primerih od pogodbenega partnerja. Šele takrat bodo vsi vpleteni zainteresirani za natančno navajanje moči, dostopnosti, odpiralnih časov, načina rezervacije...

Napak je na polni.si še ogromno. Žalostno se mi zdi, da jih moramo uporabniki popravljati in ob tem doživljati stres. V petek npr. pridem na PP v Izlakah. T.i. javno dostopna PP se izkaže kot dostopna zgolj poslovnim obiskovalcem ETIja, pa čeprav se izredno redko zgodi, da pride kak poslovni partner z EVjem.

Ko napako opazimo, lahko opozorimo nanjo ostale uporabnike s komentarjem ob opisu postaje. Pa tudi tu si polni.si ne prisluži medalje za ažurnost, saj traja tudi po en teden, da nekaj besed komentarja uspejo zmoderirati in objaviti.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Enako je s PP HSE na Viču. To je standardna Etrelova polnilna postaja, celo informacijo za vklop preko SMS-a ima, ki pa ne deluje. Potem pa vprašaš na recepeciji, v čem je problem, pa ti povejo, da je namenjena le službenemu C-Zero-u.
Ampak, na elektro-crpalke.si pa je na seznamu javnih polnilnih postaj.

Eto, tale: http://www.elektro-crpalke.si/1/Polnilna-mesta/PregledCrpalke.aspx?ID=46
 
Nazadnje urejeno:

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
Podarjenemu konju se ne gleda v zobe, pravijo. Ker sistem polnilnic zaenkrat še brezplačno uporabljamo, je težje terjati odgovornost za pravilnost podatkov na spletnih portalih. Ko bo stvar plačljiva in boš pogodbeno sodeloval s svojim ponudnikom, boš lahko zahteval odškodnino v takih primerih od pogodbenega partnerja. Šele takrat bodo vsi vpleteni zainteresirani za natančno navajanje moči, dostopnosti, odpiralnih časov, načina rezervacije...

Napak je na polni.si še ogromno. Žalostno se mi zdi, da jih moramo uporabniki popravljati in ob tem doživljati stres. V petek npr. pridem na PP v Izlakah. T.i. javno dostopna PP se izkaže kot dostopna zgolj poslovnim obiskovalcem ETIja, pa čeprav se izredno redko zgodi, da pride kak poslovni partner z EVjem.

Ko napako opazimo, lahko opozorimo nanjo ostale uporabnike s komentarjem ob opisu postaje. Pa tudi tu si polni.si ne prisluži medalje za ažurnost, saj traja tudi po en teden, da nekaj besed komentarja uspejo zmoderirati in objaviti.
O.K. Res imaš energijo podarjeno, samo če se bodo take stvari dogajale to nobenemu ne koristi in zato sem napisal da je to zaenkrat nezanesljivo. Raje bi plačal in potem veš kaj te čaka, tako pa je lotarija.
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Sej nič ne oporekam načinu polnjenja. Pravim samo, da ko greš z popolnoma električnim avtomobilom prvič v neznano, da ne jemlješ celotne družine s seboj
wink-1.gif
Hmm, kaj naj drugič pustim družino doma in se sam odpravim polnit na morje? Zaradi takih stvari pravim, da še dolgo električni avti ne bojo zaživeli. Jaz sem naše člane že prej opozoril na možne komplikacije in so to vzeli kot neko avanturo. Pač izšlo se je po najsabšem možnem scenariju. Ko pa se sedaj pogovarjamo za nazaj, smo pa Koper spoznali v celoti, ker ga drugače verjetno ne bi.
hysterical-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Tako je. Brezplačne polnilne postaje so loterija in nikoli ne smeš pričakovati, da te bo polnilna postaja čakala na voljo. Lahko je že zasedena, nedelujoča, zasedena z ICE vozilom, ni napisane moči...
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Enako je s PP HSE na Viču. To je standardna Etrelova polnilna postaja, celo informacijo za vklop preko SMS-a ima, ki pa ne deluje. Potem pa vprašaš na recepeciji, v čem je problem, pa ti povejo, da je namenjena le službenemu C-Zero-u.
Ampak, na elektro-crpalke.si pa je na seznamu javnih polnilnih postaj.

Eto, tale: http://www.elektro-crpalke.si/1/Polnilna-mesta/PregledCrpalke.aspx?ID=46
Na tej polnilnii postaji lahko polniš z urbano, avto pa moraš parkirati na pločniku, ker imajo prostor rezerviran za njihov czero. Tke informacije sem dobil od HSE.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
EV z realnim dosegom nekih 100 km ni in nikoli ne bo namenjen spontanim družinskim izletom, pa naj bodo polnilne postaje še tako na gosto in še tako hitre. Tak EV je dober za dnevno vožnjo v službo, kot drugi avto, zato niti ni potrebe, da je velik družinski avto.

Moje mnjenje je da bo vedno več EV z mizernim dosegom v kombinaciji s klasičnim motorjem (Ampera, Prius, i3, Golf GTE), ali pa bo šlo za mestnega malčka (i-MiEV, e-UP, Spark, 500E, Twizzy ..). Trg bo pa sam poskrbel da bo v C razredu (e-Golf, Leaf, Focus EV) tak mizeren doseg, kmalu preteklost.

Čisti EV, ki je kolikor toliko uporaben za družinske izlete je pa danes edino Model S v kombinaciji s SC infrastrukturo, če bi bila že postavljena.

22 kW polnilnice na 50 km so pa IMHO čisti fail, hitrejše polnjenje pri baterijah kapacitete 24 kWh, pa tudi hitro odpade. Take polnilnice so mogoče smiselno edino pred stanovanjskimi bloki, kjer nimajo svojih garaž.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
AC križ naj bi bil poseljen s kombo hitrimi DC polnilnimi postajami (CHADEMO + Mennekes DC), ne z 22kW AC.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
No to je dobro slišati za prihodnost, ampak uporabnosti EV s 24 kWh baterijo to ne vem kako ne izboljša.

Na AC to pomeni 1 ura vožnje 30 min polnjenja na vsakih 100 km. Kaj to pomeni za zračno hlajeno baterijo v Leafu? Stavim da že pri prvem polnjneju po hitri AC vožnji (baterija segreta) na CHADEMO ne bo trajalo samo 30 min.