Nissan Leaf

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
edup, kaj pa je bilo narobe s polnilno postajo v Strunjanu, da si napolnil le 1.6kWh? Npr. jaz tam nisem imel nikoli problema, res pa je, da sem vedno polnil z 10A, ker mi je Simon rekel, da imajo te, Elektrobay-ovi stebrički problem s 16A - si polnil s 16A? Si napako sporočil hotelu, da jo bodo uredil?
Tudi jaz sem mislil, da so vse polnilne postaje v Kopru 22kW. Niso? Če niso, je to potrebno sporočiti Etrelu, da uredijo.

Da še dopolnim Zelenca s pokritostjo cestnega križa - slišal sem, da bodo hitre polnilne postaje postavljeno tudi tako strateško, da bodo postavljene pred večjim klancem, tako da boš v klanec lahko odpeljal s polno baterijo.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik edup pravi:
... za nazaj polnil v Strunjanu 1,6 kWh( polnilnica ni delovala) in v Kopru 17 kWh (skoraj 6 ur),...

Da bi dal za (katerikoli) avto več kot 20.000 eurov,potem pa bi se mi take stvari dogajale...ne hvala! Mi na misel ne pride,da bi bil prisiljen nekje čakati 6 ur,da sploh lahko pridem do doma. Vsekakor raje imam raje plug-in hibrida in pokurim nekaj bencina,kot pa da sem stalno v strahu,če bom lahko isti dan prišel do doma...
 

Zelenec

Pripravnik
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:Tudi jaz sem mislil, da so vse polnilne postaje v Kopru 22kW. Niso? Če niso, je to potrebno sporočiti Etrelu, da uredijo.
Na polni.si so šli sedaj v drugo skrajnost. Za koperske trifazne Mennekes vtičnice sedaj navajajo, da imajo moč samo 3,7kW!?! Prav bi bilo verjetno 11kW. Edino pri Petrolovi piše 22kW, kar se mi zdi (nepreverjeno), da drži. Pravzaprav pa so morda res samo enofazne Mennekes vtičnice, če je Edup potreboval 6 ur za 16kWh?
 
Nazadnje urejeno:

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
@zelenec: Hvala za opozorilo, sem popravil, prehitro pisal brez h. Zakaj mi pot na obalo ne bi bila "normalna" uporaba, saj je avto certificiran za domet z 200 km? Če bi bile recimo dve hitre polnilnice bi bil izlet prav užitek, tako pa je prava lotarija, če vse polnilnice delujejo kot bi morale. Polnilna postaja v KP ne dela z 32 A in sem že javil na Petrol. Nezanesljivost pa bom opisal spodaj.
@Andy polnilna postaja v Strunjanu ne dela kot bi morala. Z vzdrževalci hotela smo imeli najprej problem, da smo jo sploh usposobili, ker imajo veliko neveljavnih ključkov in potrebuješ tudi kotni schuco priklop zaradi pokrova vtičnice. Avto sem dal polniti malo čez 11:00 na 16 A kot je to možno, vendar je kot kaže omejena samo na 10 A. Po skoraj šestih urah namakanja sem doživel šok, saj je polnilnica delala samo prvih 5 minut, potem pa izklopila. Ker sem imel še "rezervni" scenarij z polnilno postajo v KP se nisem niti dosti sikiral, dokler nisem priklopil v KP, ki pa polnila samo z 3 kW. Potem sem obstal v KP skoraj 6 ur. Na BS KP pa še en šok, ker je uslužbenka rekla, da postaja deluje samo v času delovanja BS in to do 22 ure, jaz pa sem do takrat napolnil samo z 70 % kar ne dopušča vožnje do LJ, vmesne postaje pa NI!!. Pohvalil bi Sebastjana L ki se je trudil, da bi povečali moč PP in uslužbenko na BS KP in , ki mi je šla na roko in pustila priklopljeno polnilno postajo čez delavni čas. Mogoče sem šel preveč naivno in brez preverjanja, samo se mi zdi zelo neodgovorno, da nekdo objavlja podatke, ki niso resnični. S tega vidika se mi zdi to zelo nezanesljivo. Če si z hibridom se pač pelješ na bencin, jaz pa te možnosti nimam. Le izkušnje uporabnikov bojo naredile pot bolj "preračunjljivo varno"
 
Nazadnje urejeno:

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik edup pravi:
... za nazaj polnil v Strunjanu 1,6 kWh( polnilnica ni delovala) in v Kopru 17 kWh (skoraj 6 ur),...

Da bi dal za (katerikoli) avto več kot 20.000 eurov,potem pa bi se mi take stvari dogajale...ne hvala! Mi na misel ne pride,da bi bil prisiljen nekje čakati 6 ur,da sploh lahko pridem do doma. Vsekakor raje imam raje plug-in hibrida in pokurim nekaj bencina,kot pa da sem stalno v strahu,če bom lahko isti dan prišel do doma...
Se lahko strinjam s tabo, EV zaenkrat ne dopušča izlete nad 50 km v eno smer zaradi neurejene infrastrukture, žal je to kruta resnica. Moraš pa vedeti, da če ne bo uporabnikov, tudi infrastrukture ne bo. Mislim, da se mora o dobrih in slabih stvareh čimveč govoriti in pisati, ker le tako bomo vsi napredovali.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik edup pravi:
@zelenec: Hvala za opozorilo, sem popravil, prehitro pisal brez h. Zakaj mi pot na obalo ne bi bila "normalna" uporaba, saj je avto certificiran za domet z 200 km? Če bi bile recimo dve hitre polnilnice bi bil izlet prav užitek, tako pa je prava lotarija, če vse polnilnice delujejo kot bi morale. Polnilna postaja v KP ne dela z 32 A in sem že javil na Petrol. Nezanesljivost pa bom opisal spodaj.
@Andy polnilna postaja v Strunjanu ne dela kot bi morala. Z vzdrževalci hotela smo imeli najprej problem, da smo jo sploh usposobili, ker imajo veliko neveljavnih ključkov in potrebuješ tudi kotni schuco priklop zaradi pokrova vtičnice. Avto sem dal polniti malo čez 11:00 na 16 A kot je to možno, vendar je kot kaže omejena samo na 10 A. Po skoraj šestih urah namakanja sem doživel šok, saj je polnilnica delala samo prvih 5 minut, potem pa izklopila. Ker sem imel še "rezervni" scenarij z polnilno postajo v KP se nisem niti dosti sikiral, dokler nisem priklopil v KP, ki pa polnila samo z 3 kW. Potem sem obstal v KP skoraj 6 ur. Na BS KP pa še en šok, ker je uslužbenka rekla, da postaja deluje samo v času delovanja BS in to do 22 ure, jaz pa sem do takrat napolnil samo z 70 % kar ne dopušča vožnje do LJ, vmesne postaje pa NI!!. Pohvalil bi Sebastjana L ki se je trudil, da bi povečali moč PP in uslužbenko na BS KP in , ki mi je šla na roko in pustila priklopljeno polnilno postajo čez delavni čas. Mogoče sem šel preveč naivno in brez preverjanja, samo se mi zdi zelo neodgovorno, da nekdo objavlja podatke, ki niso resnični. S tega vidika se mi zdi to zelo nezanesljivo. Če si z hibridom se pač pelješ na bencin, jaz pa te možnosti nimam. Le izkušnje uporabnikov bojo naredile pot bolj "preračunjljivo varno"

Jp, Elektrobay stebrički so samo 10A. Zato se ti je to zgodilo, zato vedno tam polnim le z 10A.

Drugače pa, praviš, da si šel na Petrolovo polnilno postajo v KP. Škoda da nisi šel na Etrelove, saj so 3, najbolj priročna pa je tista pri stadiounu Bonifika in mislim, da so vse 3 postaje 22kW, pa še plug&charge so. JAz vedno polnim pri tej, pri Bonifiki, pa še zaparkirana ni nikoli, ker se nahaja VIP parkirnih mestih.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:Tudi jaz sem mislil, da so vse polnilne postaje v Kopru 22kW. Niso? Če niso, je to potrebno sporočiti Etrelu, da uredijo.
Na polni.si so šli sedaj v drugo skrajnost. Za koperske trifazne Mennekes vtičnice sedaj navajajo, da imajo moč samo 3,7kW!?! Prav bi bilo verjetno 11kW. Edino pri Petrolovi piše 22kW, kar se mi zdi (nepreverjeno), da drži. Pravzaprav pa so morda res samo enofazne Mennekes vtičnice, če je Edup potreboval 6 ur za 16kWh?

So tri fazne. Leaf zna polniti le z eno fazo, ne glede na moč. Pač iz polnilne postaje iz ene faze vzame do 32A.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Aja, glede Strunjana. Ključek se nahaja na recepciji in točno vejo, kateri je. Jaz nikoli nisem imel nobenega problema, pa tam polnim že 3 leta, pa smo kar pogosto dol.
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Aja, glede Strunjana. Ključek se nahaja na recepciji in točno vejo, kateri je. Jaz nikoli nisem imel nobenega problema, pa tam polnim že 3 leta, pa smo kar pogosto dol.
Ne vem no, saj pri meni ni noben nič vedel. Rekli so, da že zelo dolgo ni nobeden polnil. Ko smo en dan prej klicali in se dogovarjali za stebriček so rekli, da je vedno prazen in ni problem polniti, ker nobeden ne polni. Verjetno pa sem prvi s samo el. pogonom, zato nobeden ni dosti razmišljal v smeri polnilnega toka.
Aja pa še to. Ko sem gledal diagnostiko polnjenja Leafa, sem videl da sem polnil z 13 A in ne 16A in je izklopila postaja. Res je omenja na točnih 10 A, kar za moj EV absolutno premalo. Drugič bo bolje, če mi dajo podaljšek iz sobe in bom hitreje napolnil kot iz polnilnega mesta.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Nauk za naslednjič, ki ga jaz vedno upoštevam je, da na polnilnem mestu, kjer prvič polnim, vedno nekaj časa počakam, ali pa se čez nekaj časa vrnem, da vidim, če se v redu polni.

Recimo, ko smo šli z DEVS-om na Ecartec v Muenchen lansko leto, nas je na tistem razdelilnem mestu polnilo 4 Ampere. Pa je prišel en predelan A2 in spustil ene motnje v žilo za zemljo in nam je vsem Amperam prekinilo polnjenje.
Še dobro, da sem bil še zraven, da sem mu razložil, kaj dela njegovo polnjenje. Sicer me je dolgo časa prepričeval, da zaradi njega pa to že ni, ampak kolikor sem nazaj priklapljal Ampero, takoj je po parih minutah ponovno prekinilo polnjenje.
Ko je odšel, sem vse Ampere nazaj iztaknil in ponovno vtaknil, da so se lahko normalno naprej polnile.
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Upam da bom imel enega "Andya" vedno zraven
wink-1.gif
Res je kot praviš, ena izkušnja več za naprej, samo bi pa morali tudi lastniki infrastrukture opozoriti na zadeve. Ko bereš navodila ni nikjer omejen polnilni tok, kar je ključnega pomena.
Žal mi je tudi da nisem vedel za Bnifico. Drugič pričakuj klic "na pomoč" sredi noči
smile-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik edup pravi:
Zakaj mi pot na obalo ne bi bila "normalna" uporaba, saj je avto certificiran za domet z 200 km?

Ti "certifikati" o dosegu so zelo dvorezna zadeva...razmišljam da bi o tem odprl novo temo,ampak na hitro tukaj: 200 kilometrov navaja doseg tovarna. OK,ampak ključno vprašanje je,pri kakšni hitrosti? Kombiniran cikel po nekih standardih? Hja,kaj točno to pomeni? Pri npr.dizlu točno veš,da ti bo tudi po AC porabil okoli 6 do 7 litrov,mogoče 8 do 9,če boš res vozil zelo hitro. Pri električarju pa se poraba po AC tako dvigne,da se normiran doseg,ki ga navede tovarna,praktično prepolovi,tako da ni čudno da Leaf komaj naredi 100 kilometrov po AC pri npr.150 km/h in vklopljenim gretjem...(popravi me,če se motim)
S kakšno hitrostjo si vozil od Kp. do Lj.?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik edup pravi:
Drugič pričakuj klic "na pomoč" sredi noči
smile-1.gif

Ni problema. Z veseljem pomagam. Drugače pa so te tri polnilne postaje v Kopru in na polni.si in na elektro-crpalke.si
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik edup pravi:
Zakaj mi pot na obalo ne bi bila "normalna" uporaba, saj je avto certificiran za domet z 200 km?

Ti "certifikati" o dosegu so zelo dvorezna zadeva...razmišljam da bi o tem odprl novo temo,ampak na hitro tukaj: 200 kilometrov navaja doseg tovarna. OK,ampak ključno vprašanje je,pri kakšni hitrosti? Kombiniran cikel po nekih standardih? Hja,kaj točno to pomeni? Pri npr.dizlu točno veš,da ti bo tudi po AC porabil okoli 6 do 7 litrov,mogoče 8 do 9,če boš res vozil zelo hitro. Pri električarju pa se poraba po AC tako dvigne,da se normiran doseg,ki ga navede tovarna,praktično prepolovi,tako da ni čudno da Leaf komaj naredi 100 kilometrov po AC pri npr.150 km/h in vklopljenim gretjem...(popravi me,če se motim)
S kakšno hitrostjo si vozil od Kp. do Lj.?

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_leaf

200km je po NEDC, ki je popolnoma nerealen. Veliko bolj realen doseg je EPA, ki pa je sledeč:
121 km (75 mi) EPA[3]
135 km (84 mi) EPA range at 100% charge[4]

Dvomim, da Leaf zmore 100km pri 150km/ + AC. Na palec bi rekel, da nekje okoli 60-70km.
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik edup pravi:
Zakaj mi pot na obalo ne bi bila "normalna" uporaba, saj je avto certificiran za domet z 200 km?

Ti "certifikati" o dosegu so zelo dvorezna zadeva...razmišljam da bi o tem odprl novo temo,ampak na hitro tukaj: 200 kilometrov navaja doseg tovarna. OK,ampak ključno vprašanje je,pri kakšni hitrosti? Kombiniran cikel po nekih standardih? Hja,kaj točno to pomeni? Pri npr.dizlu točno veš,da ti bo tudi po AC porabil okoli 6 do 7 litrov,mogoče 8 do 9,če boš res vozil zelo hitro. Pri električarju pa se poraba po AC tako dvigne,da se normiran doseg,ki ga navede tovarna,praktično prepolovi,tako da ni čudno da Leaf komaj naredi 100 kilometrov po AC pri npr.150 km/h in vklopljenim gretjem...(popravi me,če se motim)
S kakšno hitrostjo si vozil od Kp. do Lj.?
Drži da si na avtocesti skoraj nepremičnina in se voziš v rangu kamionov z 80 kmh. Saj avto gre brez problemov 150 kmh samo bi ga parkiral že na Lomu. Tako pač je 24 kWh baterija omogoča samo toliko. Če bojo kdaj naredili z 48 kWh kot opevajo pa bo to druga zgodba in bo Leaf dobra konkurenca Tesli v smisli golfa za "rajo"
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik edup pravi:
Zakaj mi pot na obalo ne bi bila "normalna" uporaba, saj je avto certificiran za domet z 200 km?

Ti "certifikati" o dosegu so zelo dvorezna zadeva...razmišljam da bi o tem odprl novo temo,ampak na hitro tukaj: 200 kilometrov navaja doseg tovarna. OK,ampak ključno vprašanje je,pri kakšni hitrosti? Kombiniran cikel po nekih standardih? Hja,kaj točno to pomeni? Pri npr.dizlu točno veš,da ti bo tudi po AC porabil okoli 6 do 7 litrov,mogoče 8 do 9,če boš res vozil zelo hitro. Pri električarju pa se poraba po AC tako dvigne,da se normiran doseg,ki ga navede tovarna,praktično prepolovi,tako da ni čudno da Leaf komaj naredi 100 kilometrov po AC pri npr.150 km/h in vklopljenim gretjem...(popravi me,če se motim)
S kakšno hitrostjo si vozil od Kp. do Lj.?
Moj električar je narejen za staro cesto in in mestno vožnjo. To pot sem vzel kot izlet. EV ni za avtocesto, zato se z njim ne vozim po AC, ker bi oviral promet.
Še enkrat, EV ni za vsakogar in vsepovsod, za to moraš imeti veliko tolerance, strpnosti, volje, časa... Pot si moraš vzeti kot neko dogodivščino, če pa si časovno vezan pa EV zaenkrat odpade.
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Sej ti pravim, sem računal na Petrol. Nisem pa imel dvojnega rezervnega scenarija, kot ga za EV definitivno potrebuješ. Naslednjič bom imel trojnega
wink-1.gif
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik edup pravi:
Drugič pričakuj klic "na pomoč" sredi noči
smile-1.gif

Ni problema. Z veseljem pomagam. Drugače pa so te tri polnilne postaje v Kopru in na polni.si in na elektro-crpalke.si
Še to. Kje pa piše, da postaja pri Bonifici polni z 32 A na fazo? Sem preveril na polni.si in tudi ta polnilna postaja deluje samo z 3 kW kot piše. Zopet smo pri zavajajujočih podatkih na katere se ne morem zanesti. Za Petrolovo polnilnico sem bil skoraj 100% da deluje s 6 KW, ker je identična kot pri TE-TOL in tam sedaj deluje z navedenim polnilnim tokom.
Slučajno, če ta forum bere kdo iz polni. si NUJNO uredite podatke da bodo TOČNI in PREVERJENI!!! Jaz bom objavil vsako odstopanje, da se bodočim uporabnikom EV ne bo "zasral" prvi dan.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Mislim, da sem slišal Miha od Etrela, ko sem se z njim pogovarjal, reči, da so.

Vem, da se trudijo, da je vsaka polnilna postaja, ki jo oni postavijo, 22kW.

Res je, popis realnega stanja bomo morali narediti sami. Jaz ga žal ne morem, ker nimam avta s polnilcem, ki bi polnil tako hitro, da bi lahko to ugotavljal, tako da ti si eden redkih, ki imaš ta privilegi
smile-1.gif
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Ja vidiš taki podatki kot so (sem slišal, mislim, baje...) mi ne koristijo. Zadeve morajo biti preverjene in nedvoumne. Ne vem če se temu da lahko polnim z 6 kW reče privilegij, to je bolj nuja, katere bi moral imeti vsak EV. Upam, da bo Nissan naredil nadgradnjo z možnostjo polnjenja z 3f in bi imel avto poln v 1 uri. To bi pa bil privilegij in bi lahko elektromobilnost popolnoma zaživela.
Se bom enkrat sam zapeljal v KP in polnil, samo brez otrok, ker do nadaljnega so proti avanturski vožnji z Leafom
frown-1.gif
.