Citat:
Uporabnik edup pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik edup pravi:
Drugič pričakuj klic "na pomoč" sredi noči
Ni problema. Z veseljem pomagam. Drugače pa so te tri polnilne postaje v Kopru in na polni.si in na elektro-crpalke.si
Še to. Kje pa piše, da postaja pri Bonifici polni z 32 A na fazo? Sem preveril na polni.si in tudi ta polnilna postaja deluje samo z 3 kW kot piše. Zopet smo pri zavajajujočih podatkih na katere se ne morem zanesti. Za Petrolovo polnilnico sem bil skoraj 100% da deluje s 6 KW, ker je identična kot pri TE-TOL in tam sedaj deluje z navedenim polnilnim tokom.
Slučajno, če ta forum bere kdo iz polni. si NUJNO uredite podatke da bodo TOČNI in PREVERJENI!!! Jaz bom objavil vsako odstopanje, da se bodočim uporabnikom EV ne bo "zasral" prvi dan.
Pozdrav tudi s strani Polni.si. Kolikor se da, poskušamo spremljati in čim bolj sproti reševati vse težave, ki se pojavijo.
Nekateri ste že ugotovili, da je včasih težko najti točne podatke. Razlogov za to je več in Polni.si kot le zbirnik teh informacij (saj namreč nismo eden od ponudnikov polnjenja EV) žal dostikrat nima podatkov iz prve roke:
- lastnosti polnilne opreme (polnilnice na terenu so različnih konfiguracij, ki se pogosto tudi spreminjajo - recimo ob nadgradnjah ali menjavi opreme): če nam upravljavec polnilne infrastrukture tega ne sporoči, potem sistem ne more imeti zadnjih podatkov. Drugi najboljši vir za upravljavcem postaj ste seveda uporabniki sami, za kar se vam moramo na tem mestu tudi zahvaliti. (Idealno bi bilo, da bi lahko vse postaje na Polni.si sami preverili na terenu, vendar ob njihovem številu in neprofitni zasnovi portala Polni.si to žal ni mogoče.)
- omejitve na strani ponudnika storitve: včasih na Polni.si poznamo tehnične lastnosti polnilnice, ne vemo pa, če je upravljavec polnilnice naknadno omejil njeno moč oz. polnilni tok. Tak je bil recimo primer koprskega Petrola, ki smo ga zaenkrat konzervativno popravili na nižjo vrednost polnilnega toka (16 A; poskušali pa bomo dobiti točne podatke za v bodoče)
- omejitve na strani vozila oz. polnilca v vozilu: veliko primerov je, ko imajo vozniki le enofazni polnilec v vozilu - v takem primeru seveda ne bodo mogli polniti z maksimalno močjo, ki je v primeru trofaznih polnilnic na Polni.si ponavadi navedena za trofazno polnjenje. Dodatno so polnilci lahko omejeni tudi z max. polnilnim tokom, ki ga še podpirajo in se lahko razlikuje (tj. je manjši) od tistega na polnilnici.
- napačni podatki ponudnika storitve: včasih so podatki napačni tudi pri samem viru, naprimer ponudniku storitve oz. upravljavcu postaje. Ker smo ponavadi omejeni zgolj na povzemanje podatkov, v takem primeru brez preverjanja ne moremo vedeti, da objavimo napačen podatek.
- nerazvitost infrastrukture: k sreči se to izboljšuje, saj je vse več postaj povezanih v sistem in omogoča prikaz njihovega trenutnega stanja ter bolj točne podatke. Zopet pa je odvisno od odločitve ponudnika storitve oz. upravljavca polnilnih postaj, če bo vključil svoj sistem tudi v Polni.si in tako omogočil prikaz statusov postaj "v živo".
Zaključek pa je podoben, kot je bilo ravno tako že napisano - dokler vse bazira na brezplačni osnovi, je težko pričakovati in zagotoviti kakovost storitve, ki si jo uporabniki EV zaslužijo. Ko bodo ponudniki in upravljavci polnilnih postaj začeli svoje usluge zaračunavati, bodo seveda morali odgovarjati tudi za točnost in ažurnost svojih podatkov, čemur pa danes še ni tako.
Še enkrat hvala vsem za popravke in komentarje, tudi tiste iz tega foruma poskušamo čim hitreje vnesti. Še lažje pa vam sledimo na
forumu DEVS