Nissan Leaf

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Leaf-ova baterija je itak zgodba zase
wink-1.gif
 

Polni_si

Zelenc'
24. feb 2014
1
0
1
Obišči stran
Citat:
Uporabnik edup pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik edup pravi:
Drugič pričakuj klic "na pomoč" sredi noči
smile-1.gif

Ni problema. Z veseljem pomagam. Drugače pa so te tri polnilne postaje v Kopru in na polni.si in na elektro-crpalke.si
Še to. Kje pa piše, da postaja pri Bonifici polni z 32 A na fazo? Sem preveril na polni.si in tudi ta polnilna postaja deluje samo z 3 kW kot piše. Zopet smo pri zavajajujočih podatkih na katere se ne morem zanesti. Za Petrolovo polnilnico sem bil skoraj 100% da deluje s 6 KW, ker je identična kot pri TE-TOL in tam sedaj deluje z navedenim polnilnim tokom.
Slučajno, če ta forum bere kdo iz polni. si NUJNO uredite podatke da bodo TOČNI in PREVERJENI!!! Jaz bom objavil vsako odstopanje, da se bodočim uporabnikom EV ne bo "zasral" prvi dan.

Pozdrav tudi s strani Polni.si. Kolikor se da, poskušamo spremljati in čim bolj sproti reševati vse težave, ki se pojavijo.

Nekateri ste že ugotovili, da je včasih težko najti točne podatke. Razlogov za to je več in Polni.si kot le zbirnik teh informacij (saj namreč nismo eden od ponudnikov polnjenja EV) žal dostikrat nima podatkov iz prve roke:

- lastnosti polnilne opreme (polnilnice na terenu so različnih konfiguracij, ki se pogosto tudi spreminjajo - recimo ob nadgradnjah ali menjavi opreme): če nam upravljavec polnilne infrastrukture tega ne sporoči, potem sistem ne more imeti zadnjih podatkov. Drugi najboljši vir za upravljavcem postaj ste seveda uporabniki sami, za kar se vam moramo na tem mestu tudi zahvaliti. (Idealno bi bilo, da bi lahko vse postaje na Polni.si sami preverili na terenu, vendar ob njihovem številu in neprofitni zasnovi portala Polni.si to žal ni mogoče.)

- omejitve na strani ponudnika storitve: včasih na Polni.si poznamo tehnične lastnosti polnilnice, ne vemo pa, če je upravljavec polnilnice naknadno omejil njeno moč oz. polnilni tok. Tak je bil recimo primer koprskega Petrola, ki smo ga zaenkrat konzervativno popravili na nižjo vrednost polnilnega toka (16 A; poskušali pa bomo dobiti točne podatke za v bodoče)

- omejitve na strani vozila oz. polnilca v vozilu: veliko primerov je, ko imajo vozniki le enofazni polnilec v vozilu - v takem primeru seveda ne bodo mogli polniti z maksimalno močjo, ki je v primeru trofaznih polnilnic na Polni.si ponavadi navedena za trofazno polnjenje. Dodatno so polnilci lahko omejeni tudi z max. polnilnim tokom, ki ga še podpirajo in se lahko razlikuje (tj. je manjši) od tistega na polnilnici.

- napačni podatki ponudnika storitve: včasih so podatki napačni tudi pri samem viru, naprimer ponudniku storitve oz. upravljavcu postaje. Ker smo ponavadi omejeni zgolj na povzemanje podatkov, v takem primeru brez preverjanja ne moremo vedeti, da objavimo napačen podatek.

- nerazvitost infrastrukture: k sreči se to izboljšuje, saj je vse več postaj povezanih v sistem in omogoča prikaz njihovega trenutnega stanja ter bolj točne podatke. Zopet pa je odvisno od odločitve ponudnika storitve oz. upravljavca polnilnih postaj, če bo vključil svoj sistem tudi v Polni.si in tako omogočil prikaz statusov postaj "v živo".

Zaključek pa je podoben, kot je bilo ravno tako že napisano - dokler vse bazira na brezplačni osnovi, je težko pričakovati in zagotoviti kakovost storitve, ki si jo uporabniki EV zaslužijo. Ko bodo ponudniki in upravljavci polnilnih postaj začeli svoje usluge zaračunavati, bodo seveda morali odgovarjati tudi za točnost in ažurnost svojih podatkov, čemur pa danes še ni tako.

Še enkrat hvala vsem za popravke in komentarje, tudi tiste iz tega foruma poskušamo čim hitreje vnesti. Še lažje pa vam sledimo na forumu DEVS
 

Zelenec

Pripravnik
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
EV z realnim dosegom nekih 100 km ni in nikoli ne bo namenjen spontanim družinskim izletom, pa naj bodo polnilne postaje še tako na gosto in še tako hitre. Tak EV je dober za dnevno vožnjo v službo, kot drugi avto
Jah, kaj pa vem, pri nas nam C-Zero kar super služi za družinske izlete po Sloveniji. Če ne drugega, smo se navadili izletniške točke najti tudi bližje doma. Tako sedaj bolje vemo, da Slovenija ni lepa samo na Bledu, morju in v pomurskih zdraviliščih. Pa tudi, ko gremo na skrajni rob dosega, si izlet tako splaniramo, da si dan obogatimo z najmanj šesturnimi aktivnostmi, da se avto napolni. Če kaka polnilnica ne dela ali je zasedena, pa res ni težko najti alternative. Vtičnic je povsod dovolj. Pa ne gre za fehtanje s 5-litrsko kantico, kot ponekod preberem, ampak je to priložnost novih znanstev in načina promocije elektromobilnosti. Je pa res, da moraš kot osebnost biti tak, da se znajdeš in pozitivno vzameš take situacije. Vsi ostali, ki vas tak način poti in potreba po prilagodljivosti moti, boste pač počakali na nove generacije EVjev in boljšo infrastrukturo. Meni osebno sedanje stanje povsem zadošča.

Definicijo prvega oz. drugega avta jaz ravno nasprotno razumem. Prvi avto je tisti, ki ga vsakodnevno uporabljam in drugi za občasne daljše poti.
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
EV z realnim dosegom nekih 100 km ni in nikoli ne bo namenjen spontanim družinskim izletom, pa naj bodo polnilne postaje še tako na gosto in še tako hitre. Tak EV je dober za dnevno vožnjo v službo, kot drugi avto
Jah, kaj pa vem, pri nas nam C-Zero kar super služi za družinske izlete po Sloveniji. Če ne drugega, smo se navadili izletniške točke najti tudi bližje doma. Tako sedaj bolje vemo, da Slovenija ni lepa samo na Bledu, morju in v pomurskih zdraviliščih. Pa tudi, ko gremo na skrajni rob dosega, si izlet tako splaniramo, da si dan obogatimo z najmanj šesturnimi aktivnostmi, da se avto napolni. Če kaka polnilnica ne dela ali je zasedena, pa res ni težko najti alternative. Vtičnic je povsod dovolj. Pa ne gre za fehtanje s 5-litrsko kantico, kot ponekod preberem, ampak je to priložnost novih znanstev in načina promocije elektromobilnosti. Je pa res, da moraš kot osebnost biti tak, da se znajdeš in pozitivno vzameš take situacije. Vsi ostali, ki vas tak način poti in potreba po prilagodljivosti moti, boste pač počakali na nove generacije EVjev in boljšo infrastrukturo. Meni osebno sedanje stanje povsem zadošča.

Definicijo prvega oz. drugega avta jaz ravno nasprotno razumem. Prvi avto je tisti, ki ga vsakodnevno uporabljam in drugi za občasne daljše poti.
EV ima svoje prednosti in slabosti. Nam dobro služi za skoraj vse poti. Če bodo dodelali infrastrukturo potem vidim samo pozitivne stvari, res pa je, da se moraš marsikdaj odpovedati udobju, ki ga ponuja klasičen avto in pot splanirati z izhodom v sili.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Zanimivo razmišljanje glede tega kaj je prvo in kaj drugo vozilo pri hiši
wink-1.gif


Če se sprijazneš temu, da se podrediš omejitvam seveda lahko funkcionira, ampak moraš biti malo entuziasta, taki ste tisti ki prvi zagrabite v alternative, problem je množica, ki bo prišla za vami.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
Definicijo prvega oz. drugega avta jaz ravno nasprotno razumem. Prvi avto je tisti, ki ga vsakodnevno uporabljam in drugi za občasne daljše poti.

Prvi avto je tisti,ki ima neomejen doseg,da z njim prideš povsod,drugi avto je pa tisti,kjer po 60 kilometrih obstaneš na AC s prazno baterijo
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Zelenec

Pripravnik
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
Definicijo prvega oz. drugega avta jaz ravno nasprotno razumem. Prvi avto je tisti, ki ga vsakodnevno uporabljam in drugi za občasne daljše poti.

Prvi avto je tisti,ki ima neomejen doseg,da z njim prideš povsod,drugi avto je pa tisti,kjer po 60 kilometrih obstaneš na AC s prazno baterijo
wink-1.gif

Nič hudega, če imava različno mišljenje. Pri veliki večini pravih "električarjev" je postal prejšnji avto nepremičnina, ki čaka in čaka, da se bo kdo spomnil sem ter tja sprehoditi ga.

Nekateri mogoče res obstanejo po 60km ob avtocesti s prazno baterijo. Ampak to so isti vozniki, ki jim je bila pri klasičnih avtih 5l kantica najpomembnejši del opreme v prtljažniku
wink-1.gif
.

Meni se po 35k km kaj podobnega še ni zgodilo, pa imam tudi po 400km dnevno za sabo. Vse je odvisno od tega, kako deluje podstrešje. Nekateri vidite v vsaki stvari minuse, drugi najdemo povsod pluse. V tem je vsa razlika med nami.
 

Zelenec

Pripravnik
Današnji primer: dopoldne sem se odpeljal v Škofjo Loko (57km), naložil tri omarice za opremo sobe in se brez vmesnega polnjenja ob 13.h pripeljal domov. V eno smer po lokalnih cestah zaradi vmesnih opravkov, nazaj po avtocesti. Skupaj 130km, preostanek dosega: 22km.

Kaj bi pridobil, čebi šel z ropotuljo? Nič, zapravil bi 10€ in smradil pod nos mimoidočim. Ne, hvala! Nikoli več, razen, ko bo nujno potrebno!
 
Nazadnje urejeno:

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
Današnji primer: dopoldne sem se odpeljal v Škofjo Loko (57km), naložil tri omarice za opremo sobe in se brez vmesnega polnjenja ob 13.h pripeljal domov. V eno smer po lokalnih cestah zaradi vmesnih opravkov, nazaj po avtocesti. Skupaj 130km, preostanek dosega: 22km.

Kaj bi pridobil, čebi šel z ropotuljo? Nič, zapravil bi 10€ in smradil pod nos mimoidočim. Ne, hvala! Nikoli več, razen, ko bo nujno potrebno!
Imaš res super domet, ker ima tvoj EV 16 kWh baterijo, se pravi manj kot 10 kWh na 100 km, ker verjetno ne moreš napolniti na polnih 16 kWh . Jaz imam trenutno porabo 15,3 kWh na 100 km, res pa da se več ali manj vozim skozi z gretjem na 22 C. Sem pa tudi jaz opazil, da današnja zunanja temperatura zelo pozitivno vpliva na domet.
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
Edup, v tvojem primeru je res še ena slabost uporabe EVja. Žena lahko točno vidi, kdaj prideš v službo in kdaj greš domov
evil.gif


Danes si bil priden, sem opazil, da polniš že kmalu po šesti
priden.gif
Hehe, na to slabost še nisem pomislil. Moram preverit in naslednjič bom dal polnit na drugi postaji in bom videl če bo opazila.
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Zelenec

Pripravnik
Ja, z dometom sem zadovoljen, poraba je precej pod 100Wh/km, če ne grem na avtocesto. Seveda pri sedanjih temperaturah. Imam v avtu tudi dodatno gretje, da mi ni treba greti z baterijo. Odlično se obnese pri temperaturah nad 5st.C.

Če na AC ni prometa, tudi tam ne vozim hitro. Noga je lahka, precej vožnje v prostem teku, zaviranje z regeneracijo... pa se kar da daleč priti.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
Definicijo prvega oz. drugega avta jaz ravno nasprotno razumem. Prvi avto je tisti, ki ga vsakodnevno uporabljam in drugi za občasne daljše poti.

Prvi avto je tisti,ki ima neomejen doseg,da z njim prideš povsod,drugi avto je pa tisti,kjer po 60 kilometrih obstaneš na AC s prazno baterijo
wink-1.gif

Nič hudega, če imava različno mišljenje. Pri veliki večini pravih "električarjev" je postal prejšnji avto nepremičnina, ki čaka in čaka, da se bo kdo spomnil sem ter tja sprehoditi ga.

Zakaj nepremičnina??
smile-1.gif


Nisi razumel poante: drugi avto je C-Zero (za ženo),kot prvi avto pa je bila mišljena Ampera (zase)
cheer.gif
 

Zelenec

Pripravnik
Heh, zato nepremičnina, ker je ogromno znancev kupilo BEV kot drugi avto, pa je v parih dneh spremenil status. ICE pa kljub prvotnim načrtom ostaja v garaži. V tem je poanta. Glede na to, da se vsi pritožujejo nad cenami EVjev, ni omembe vredno število voznikov, ki bi imeli v garaži dva ali več (s svetlo izjemo družine Pečjak).
 

Zelenec

Pripravnik
No, včeraj je pa mene doletelo!

Potreboval sem pribl. 2 kWh za brezskrbno pot od Ljubljane do doma. Se priklopim v Citiparku, niente! Grem pred halo A, noben ključek od dvanajstih ni prijel. Se odpravim pred upravno stavbo BTC, se vratca ne da zapreti in s tem polniti... Nobena od treh polnilnic v BTCju ni delala. Eno uro skoraj sem porabil, da sem to ugotovil.

Hočem iti k Tetolu, pa se spomnim, da je Petrolova kartica ostala doma, ker sem preizkušal sistem rezervacije, ki, mimogrede, še ne deluje. Ostala mi je le še pot v center na Kotnikovo, kjer pa začuda ni bilo problemov.

Živ človek vse doživi, pravijo...
 
Nazadnje urejeno: