Nissan Leaf

Zelenec

Pripravnik
Edup, vesel sem, da imaš to čudovito možnost in ti jo iz srca privoščim. Večina nima take sreče, da bi lahko polnili svoj avto med delom in to celo gratis do nadaljnega. Je bilo za pričakovati, da se bo tudi kdo spotaknil ob to.

Ker si verjetno edini, ki se brez dlake na jeziku oglaša in ima že danes močnejši polnilec, bomo vsi veseli, da še naprej deliš z nami svoje izkušnje. Negativce pa raje ignoriraj oz. jim postrezi z nasprotnimi dejstvi.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
Edup, vesel sem, da imaš to čudovito možnost in ti jo iz srca privoščim. Večina nima take sreče, da bi lahko polnili svoj avto med delom in to celo gratis do nadaljnega. Je bilo za pričakovati, da se bo tudi kdo spotaknil ob to.

No, polnilne točke TE-TOL-a še nisem videl, tako da upam, da tole ne cilja name
wink-1.gif


Saj smo na isti strani, ne
smile-1.gif
?

P.S.: Sem pa tudi jaz že pustil telefonsko številko (kljub temu, da sem polnil - radno zaradi Modela S, ki se ni polnil), tako da se mi zdi to prava gesta.
 
Nazadnje urejeno:

Zelenec

Pripravnik
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
v CityParku pa Modela S na polnilni točki, pa se sploh ni polnil. Polnila se je le moja Ampera, tako da sta bili obe parkirni mesti zasedeni in če bi prišel nekdo drug, bi zaradi Modela S ne mogel polniti.
Kot si na Miklošičevi poklical redarja, bi tudi takrat lahko na infopultu zahteval, da se po ozvočenju pozove lastnika, da ga takoj umakne. Verjamem, da si take sramote voznik(ca) ne bi več kot enkrat privoščil.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Mi verjameš, da sem to naredil, predvsem zaradi tega, ker sem prišel pred Modelom S in sem polnil na Mennekes vtikač in sem mislil, da se ni priključil zaradi tega, ker je lastnik Modela S pričakoval Mennekes vtičnico, Schuko se mu/ji je pa zdela 'premalo'?

No, po pozivu ni bilo nikogar, pa sem počakal cca. pol ure. To je bilo ravno na dan, ko smo se kasneje dobili na sestanku na Jurčkovi. Na Jurčkovo sem prišel direkt iz CityParka.

Edit: Eto, na telefonu sem celo našel fotko od tega dogodka. Jo bom dal gor, ko pridem nazaj.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik edup pravi:
Ta vprašanja glede preparkiranja avta mi deluje zelo provokativno in neumesno. Ne vem, če je vredno javno deliti izkušnje z nekaterimi, ki te vidi kot nekega, ki izkorišča nekaj brez vsake osnove. Mislim, da bo najboljše, če izkušenj v bodoče ne objavljam. Zapuščam temo in lepo se imejte.

Vem da je to letelo name... Ni potrebe da zapuščaš temo
smile-1.gif
Vsekakor nisem želel provocirati,ampak se samo pogovarjamo,mogoče kdaj napišem kakšno stvar,ki jo potem nekdo narobe dojema...
Ko pa smo že pri polnjenju na polnilnih postajah: večkrat je omenjeno,da se v City parku polni Tesla...zdaj pa vprašanje,ki človeku prvo pride na misel: ali tak avto lastnik polni zato,da se razkazuje,ali zato ker res POTREBUJE polnjenje? Avto ima doseg okoli 400 kilometrov,pa je zadnje čase večkrat opažen na polnilnih postajah kot pa vsi drugi električarji. V praksi to pomeni,da lahko Tesla,s katero bi lastnik prišel domov tudi brez polnjenja,zasede mesto,ki ga nujno potrebuje voznik C-Zera ali Leafa,ker sicer ne bo prišel do doma...
(pa da se ne bo zdaj javil kakšen lastnik Tesle in se počutil užaljenega,gre samo za debato,z dejstvi).
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
Stvar osebne kulture. Morda kdaj pride na kako srečanje ali sestanek DEVSa. Takrat bi bil primeren trenutek za lekcijo iz EV etike.

Eto. Tukaj sem se že iz Mennekesa prestavil na Schuko 16A EVSE, da bi dal prostor Modelu S za tri fazno polnjenje. Model S ni bil priključen:

 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:


Pametni kupijo avto, ki jim ne nažira premoženja, nespametni pa luksuzne avtomobile kot nadomestek nizke samopodobe.

Tukaj si pa popolnoma brcnil v temo.


Lp,

Yagi
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.348
767
113
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
Pametni kupijo avto, ki jim ne nažira premoženja, nespametni pa luksuzne avtomobile kot nadomestek nizke samopodobe.
Here we go again...
bonk.gif

Zastopimo... prevedeno pomeni: ni za Teslo, kljub kruhu in vodi...
 

SimonS

Pripravnik
25. feb 2012
339
11
18
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Elektrifikacija prometa je po mojem prehitro "preskočila" na 100% električne avtomobile! Najprej so 100 let obstajali samo ICE avtomobili,potem pa kar naenkrat 100% električarji s slabim dosegom. Naravni razvoj bi bil,da bi bilo vsaj nekajletno obdobje,ko bi se vsi vozili s plug-in hibridi,in šele ko bi domet električarjev narasel na 400 ali 500 kilometrov (Tesla S),bi se lahko pogovarjali o približno uporabnih 100% električnih avtomobilih.
Verjetno ne boš verjel ali pa dojel, da smo vozniki 100% električnih avtov čakali in si želeli ravno to: 100% električne avtomobile, ne hibridov, ne podaljševalnikov dosega in ostalih Ninetičnemišev. To je to, kar smo čakali in smo navdušeni nad vožnjo s tem, kar imamo. Seveda so porodne težave. Z optimizmom jih kritiziramo in pomagamo reševati, med drugim s plugshare točkami . Naši avtomobili so že sedaj 100% uporabni za svoj namen - vožnjo na vsakodnevnih razdaljah 90% Slovencev. Lahko mi verjameš, da sedaj za vsakodnevno polnjenje avtomobila porabim manj kot 10% časa, ki je bil prej porabljen za nalivanje goriva v tank.

Ni mi več treba:
- natikati plastičnih rokavic za delo z najbrž nikoli razkuženimi ročkami na benc. črpalkah
- vohati smrad po gorivu ob točenju
- čakati v vrstah, da plačam Petrolu in državi njun delež
- bati se, kdaj bo v avtu kaj crknilo in bo treba namesto za dopust denar pustiti mehaniku
- zračiti garažo, ko se ženka zjutraj odpelje v službo
- in še in še

Tudi med vozniki EVjev so ljudje, ki se neradi prilagajajo, niso strpni, za njih bi morda lahko rekel, da so EVji "pogojno uporabni". Večini pa EV že sedaj popolnoma ustreza.

Električni avti tudi povzročajo smrad. Posredno. Že delajo eno novo luknjo brez dna (TEŠ6), da se boste lahko ''zeleno'' vozili naokoli.Plus da so akumulatorji nevarni za okolico.
Jaz mislim,da električni avti niso nobena prihodnost. Že zdaj se v nekaterih mestih v vročih dneh pojavljajo izpadi elektrike zaradi preobremenitve električnega omrežja (klime,pa take fore), zdaj pa si predstavljajte,da v naslednjih 20 leti polovica ljudi nabavi električne avte. S čim bomo pokrili večjo povpraševanje po elektriki? Nukleark ljudje nočejo/mo, vetrne elektrarne bodo vse ptice poklale, hidroelektrarne niso dobre za vodni ekosistem, sončne elektrarne rabijo velike površine, so drage in ob slabem vremenu neuporabne. Mislim, da so sončne elektrarne še najbolj uporabne,če bi v mesti pokrili strehe z njimi. Ampak ni nobenega interesa se mi zdi.
Mislim,da obstajajo že 10000x boljše alternative avtom z notranjim izgorevanjem,ampak so naftne korporacije močne,pa se to hitro pospravi nekam. Tudi ljudje,ko majo kako novo idejo, so drugi dan že pogrešani.
 

SimonS

Pripravnik
25. feb 2012
339
11
18
Dobro, za našo malo Slovenijo je nuklearka nek 'ponos'. Pa tudi največji vir energije pri nas,če se ne motim. Neka podpora za gradnjo drugega bloka pri meni je. Če le oni smotani hrvoji prevzamejo svoj del odpadkov, ker se jim po mojih informacijah še zdaj na veliko izogibajo. Vseeno pa je prisoten nek strah,da bi mi nekoč lahko zraska joška zaradi elektrarne. Ali nesreča, ali odpadki. Vseeno =)
 

Zelenec

Pripravnik
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
Pametni kupijo avto, ki jim ne nažira premoženja, nespametni pa luksuzne avtomobile kot nadomestek nizke samopodobe.
Here we go again...
bonk.gif

Zastopimo... prevedeno pomeni: ni za Teslo, kljub kruhu in vodi...
Eh, ni čisto tako. Sem še kako za Teslo. Nimam pa navade dragih avtomobilov 50k€+ kupovati novih po polni ceni. Raje vidim, da jih kupi nekdo drug in mi jih po treh do petih letih proda z nekje 75% diskontom. Viške denarja pa raje usmerim v kaj donosnega in ne v zagotovljen strošek. Zaradi pomanjkanja podobne miselnosti je povprečen davkoplačevalec poleg stalnega minusa na TRR zadolžen za precej tisočakov javnega dolga.
 
Nazadnje urejeno:

Zelenec

Pripravnik
Citat:
Uporabnik Yagi pravi:
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:


Pametni kupijo avto, ki jim ne nažira premoženja, nespametni pa luksuzne avtomobile kot nadomestek nizke samopodobe.

Tukaj si pa popolnoma brcnil v temo.


Lp,

Yagi
Se ti zdi? Koga bi ti bolj spoštoval? Osebo,
A ki svoje premoženje vloži v avto zaradi videza, da se postavlja v javnosti in se naslaja ob zavistnih pogledih mimoidočih?
B ki uporablja in smatra svoje vozilo kot prevozno sredstvo, viške pa vlaga v koristne projekte?
C ki se zaradi javnega položaja in navideznega ugleda vozi v dragem avtu, čeprav je država v sajveščem?

Meni so definitivno bolj pametni in občudovanja vredni ljudje tipa Jose Muica, ki kot predsednik države nima svojega avta, niti svojega šoferja, kot pa lastniki velikih SUVov, ki imajo stalne težave z vidom, saj hudo pogosto zgrešijo njim namenjeno parkirno mesto in se vozijo s pokvarjenimi avtomobili brez smerokazov in pogosto brez zavor.

Da me ne boš razumel narobe; privoščim jim uspeh in blagostanje in tudi njihove avtomobile, če so si jih zaslužili na kolikor toliko pošten način. Verjetno jih je kar veliko takih. Seveda pa mi razkazovanje pločevine nikoli ni bil ravno dokaz inteligence.
 

Zelenec

Pripravnik
Citat:
Uporabnik SimonS pravi:Električni avti tudi povzročajo smrad. Posredno. Že delajo eno novo luknjo brez dna (TEŠ6), da se boste lahko ''zeleno'' vozili naokoli.
Res? Jaz pa sem vedno mislil, da ga delajo zaradi interesov Velikih iz šaleške doline. No, pa sem končno spoznal, da ga gradijo zaradi mene. Se počutim takoj bolj pomembnega
wink-1.gif


Citat:
Uporabnik SimonS pravi:Plus da so akumulatorji nevarni za okolico.
Li-Ionski akuji niso prav nič nevarni. Skoraj v celoti se jih da reciklirati, odpadek pa kontrolirano skladiščiti. Bolj nevarna se mi zdita transportna veriga in uporaba nafte, uničenja obalnih področij zaradi razlitij, vojne zaradi zalog nafte.

Citat:
Uporabnik SimonS pravi:Jaz mislim,da električni avti niso nobena prihodnost. Že zdaj se v nekaterih mestih v vročih dneh pojavljajo izpadi elektrike zaradi preobremenitve električnega omrežja (klime,pa take fore), zdaj pa si predstavljajte,da v naslednjih 20 leti polovica ljudi nabavi električne avte. S čim bomo pokrili večjo povpraševanje po elektriki?
Če bi že bila uresničljiva hipoteza o 50% BEV, bi bila poraba v peak timu zanemarljivo večja, če sploh. Velika večina BEV se polni ponoči v času viškov energije, kar je za elektro omrežje samo koristno. Z zneskom, ki bi ga letno privarčevali zaradi manjšega uvoza pogonskih goriv, lahko v šestih letih zgradimo dovolj elektrarn za tudi dnevno pokrivanje polnjenj baterij. S pametnim omrežjem, ki je že sedaj uresničljivo, pa lahko BEV pomagajo pri uravnavanju nihanj pri porabi energije.

Seveda pa vsi pričakujemo, da se bodo v 20 letih drastično izboljšale lastnosti baterij, izkoristki OVE, ali pa celo uveljavile nove tehnologije, o katerih govoriš v zadnjem odstavku.

Citat:
Uporabnik SimonS pravi:
Nukleark ljudje nočejo/mo, vetrne elektrarne bodo vse ptice poklale, hidroelektrarne niso dobre za vodni ekosistem, sončne elektrarne rabijo velike površine, so drage in ob slabem vremenu neuporabne
Naštevaš samo minuse. Tipično slovensko. Z optimizacijo porabe energije in delovnih procesov večjih porabnikov lahko zagotovimo drastično povečanje deleža OVE, tudi tistih, ki si jih naštel. Pokukaj v Venus Project kot primer iskanja rešitev.

Citat:
Uporabnik SimonS pravi:Mislim,da obstajajo že 10000x boljše alternative avtom z notranjim izgorevanjem,ampak so naftne korporacije močne,pa se to hitro pospravi nekam.
Viri za tvojo trditev? Rekla kazala? Če bi bilo na tem toliko teže, kot misliš, bi bili že vsi inštituti, univerze, posamezniki, ki se z razvojem novih pogonskih tehnologij ukvarjajo, v ruševinah in pod rušo. Jacques Fresco se že desetletja ukvarja z oblikovanjem na virih temelječe družbe, kar gre v nos kapitalu nasploh, ne samo naftašem, pa bo kmalu star 100 let. Saj ne rečem, da naftarji niso močni, vedo pa, da razvoja ne morejo ustaviti. Zato so tudi pokupili pomembnejše patente baterijskih tehnologij.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik SimonS pravi:

Jaz mislim,da električni avti niso nobena prihodnost. Že zdaj se v nekaterih mestih v vročih dneh pojavljajo izpadi elektrike zaradi preobremenitve električnega omrežja (klime,pa take fore), zdaj pa si predstavljajte,da v naslednjih 20 leti polovica ljudi nabavi električne avte. S čim bomo pokrili večjo povpraševanje po elektriki?

Oprosti,ampak pišeš neumnosti! Si ža kdaj slišal za nočno polnjenje? Si že kdaj slišal,da je ponoči ogromen presežek elektrike (v primerjavi z dnevno porabo)?? 90% polnjenj električnih vozil se bo opravilo med 22. in 6. uro zjutraj,ko je tako ali tako presežek elektrike. Sem enkrat govoril s kolegom,ki dela na SEL-u (Savske elektrarne). Dejal mi je,da bo to izenačenje dnevno-nočne porabe elektrike za elektrarne zelo pozitivno,ker bo bistveno manj nihanj v porabi.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.610
10.818
113
ni ogromnega presežka, to je zmotno mišljenje, smo že debatirali v eni temi.

ja nuklearko vsi hočemo, samo ne na svojem dvorišču.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
"ogromno" je relativen pojem....
Sicer pa citat iz Pečjakove spletne strani (on verjetno tega nebi objavljal,če nebi držalo):

Če bi v Nemčiji (kjer se največ vozijo) vseh 42 mio avtomobilov zamenjali z električnimi, bi poraba el.energije v nemčiji narasla za 16-17 %, od tega večina nočnega toka, saj se avtomobili v glavnem polnijo podnevi in vozijo ponoči. V Avstriji bi se poraba pri prehodu na električna vozila povečala za 8%, izračuna za Slovenijo pa ni nihče naredil, verjetno pa bi bila številka za las višja od Avstrijske. Z nočno elektriko baje že tako ne vemo kaj bi in zato osvetljujemo križišča sredi ničesar, plakate in cerkve, vsi načini skladiščenja in uporabe podnevi (prečrpavanje vode v višjeležečo akumulacijsko jezero) pa so energetsko zelo neučinkoviti (nekaj % izkoristka). Zavedati se moramo dejstva, da JE Krško ali dravske velikanke ne moremo ponoči zaustaviti ali zmanjšati njeno obratovanje, zato je akumulacija te energije v električnih avtomobilih zelo dobrodošla.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.677
1.488
113
Citat:
Uporabnik SimonS pravi:
Dobro, za našo malo Slovenijo je nuklearka nek 'ponos'. Pa tudi največji vir energije pri nas,če se ne motim. Neka podpora za gradnjo drugega bloka pri meni je. Če le oni smotani hrvoji prevzamejo svoj del odpadkov, ker se jim po mojih informacijah še zdaj na veliko izogibajo. Vseeno pa je prisoten nek strah,da bi mi nekoč lahko zraska joška zaradi elektrarne. Ali nesreča, ali odpadki. Vseeno =)

Absolutno mora polovični lastnik prevzeti svoj del odpadkov.

Opozarjam še, da sežiganje premoga spušča v zrak konkretne količine radioaktivnega materiala (v primerjavi z NEK: pravzaprav ogromne). Ekološko gledano je tudi za popizdit sporno dvoje:
a) da sploh kurimo v TEŠ lignit, če imamo pa 50 km stran rudnik rjavega premoga
b) še večja neumnost je, da vozimo poceni lignit iz Malezije (verjetno izkopan v dnevnem kopu, kar je pač ceneje kot iz pravega rudnika)...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.117
4.088
113
Povprečno število km na vozilo v sloveniji: 15815 km ( vir)
Povprečna poraba EVja na 100km (nissan leaf): 21.2 kWh (vir)
Število osebnih vozil v SLO: 1.4 miljone (vir )
Mesečna proizvedena energija NEK: 500 GWh (vir)


Račun (zaradi preglednosti so dodane pike za tisočice)
15.815km X 1.400.000 X (21.2/100) = 4.693.892.000 kWh = 4.694 GWh

NEK letno proizvede pa cca. 5.5 GWh, to je vključeno z menjavo goriva in remonti na eno leto in daljšimi remonti na dve leti (od tega slovenija dobi pol energije, pol gre hrčkom)

.. mogoče sem kje kaj spregledal ali se zakalkuliral (petek popoldne je) ampak na podlagi teh podatkov dobim da vse potrebe po slovenskem voznem parku OSEBNIH pokrije en nov NEK. V kalkulaciji NI izgub na omrežjih ki so kar velike, pa tudi ni upoštevano da se gospodarska vozila furajo na E. Skupaj s tem bi se rabilo tako pavšalno od 10-15GWh energije na leto kar je približno skupna proizovdnja električne energije v slo v tem trenutku.

Kot smo v eni podobni temi že namodrovali, v sloveniji nočnih viškov dejansko NI ampak so samo dnevni manjki ki se jih kompenzira tako da se upravlja jezove (HE) oz. kuri zelo drag premog (TEŠ).