Še "dobro" da se ti je to pripetilo v Lj, ki ima veliko možnosti polnjenja, drugje bi bila to še večja težava. Ni prijetno, ko takole ostaneš na rezervi in ti podre vse plane za naprej. Res morajo poenotiti sistem kartic za celo Slovenijo. Jaz imam 4 kartice samo za po Ljubljani, drugje pa še sploh nisem polnil (razen Petrol in Strunjan). Si ne predstavljam, da pridem recimo v MB in zahteva neko kartico po 20:00 uri. Kje jo naj dobil tisti moment!? Preveriti je potrebno možnost vklopa polnilne postaje pri Te Tol na daljavo. Če postaja preverja identifikacijo, potem se mora povezati z nadzornim centrom in verjetno ima možnost vklopa brez kartice na daljavo. Mogoče bi lahko s št. kartice ali neke kode, vklopil s telefonskim s klicem na njihov Petrol klub center?Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
No, včeraj je pa mene doletelo!
Potreboval sem pribl. 2 kWh za brezskrbno pot od Ljubljane do doma. Se priklopim v Citiparku, niente! Grem pred halo A, noben ključek od dvanajstih ni prijel. Se odpravim pred upravno stavbo BTC, se vratca ne da zapreti in s tem polniti... Nobena od treh polnilnic v BTCju ni delala. Eno uro skoraj sem porabil, da sem to ugotovil.
Hočem iti k Tetolu, pa se spomnim, da je Petrolova kartica ostala doma, ker sem preizkušal sistem rezervacije, ki, mimogrede, še ne deluje. Ostala mi je le še pot v center na Kotnikovo, kjer pa začuda ni bilo problemov.
Živ človek vse doživi, pravijo...
Evo, podobno težavo je imel @zelenec v BTC ju, ko drugim PP delovala normalno. Tudi v BTCju imaš recepcijo in "točno vejo" kateri ključek je. Jaz sem imel problem v Strunjanu, ti pa nikoli. Sem imel jaz nesrečo ali pa ti srečo? Tudi V BTC ju so lahko težave. To so taki primeri in polnilne postaje niso zanesljive, kar je nedopustno. S tem se sigurno zavira razširjenost EV in njihove zanesljivosti.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Aja, glede Strunjana. Ključek se nahaja na recepciji in točno vejo, kateri je. Jaz nikoli nisem imel nobenega problema, pa tam polnim že 3 leta, pa smo kar pogosto dol.
Citat:
Uporabnik edup pravi:
Pa nehajte že s to Teslo, kot nekaj revolucionarnega. Je avto z zelo dobrim marketingom, ima baterijo večje kapacitete, močnejšim polnilcem, tehnologija pa je enaka ostalim EV. Saj je lep avto, samo ni narejen za mestno vožnjo in varčevanje. A Teslo pa ni treba polnit?
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Vedno več videvam, da si lastniki EV-jev jemljejo parkirno mesto, kot brezplačno parkirno mesto za 8 ur službe, kljub temu, da je vozilo bilo lahko napolnjeno že v 3 urah.
Če delaš to (govorim na splošno), nisi nič boljši, kot lastnik ICE vozila, ki ti je zaparkiral polnilno postajo.
Ima pa tudi večjo ceno. Za nas je pač tako in imamo kar imamo, tebi pa privoščim Teslo. Če bi dali tudi v druge EV močnejše baterije, bi tudi drugi lahko opravili to relacijo. Verjetno pa se za nakup takega avta ne bi odločil nobeden. samo to sem hotel povedati.Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik edup pravi:
Pa nehajte že s to Teslo, kot nekaj revolucionarnega. Je avto z zelo dobrim marketingom, ima baterijo večje kapacitete, močnejšim polnilcem, tehnologija pa je enaka ostalim EV. Saj je lep avto, samo ni narejen za mestno vožnjo in varčevanje. A Teslo pa ni treba polnit?
Kje piše da je ni treba polnit? Kot si sam napisal: ima baterijo večje kapacitete! In to je bistvenega pomena! Relacija Lj.-Koper-Lj. BREZ (!!) vmesnega polnjenja!
Brez prisilnega čakanja 6 ur,da se napolni,da lahko prideš nazaj!
(in,še vedno bi raje videl,če bi Tesla imela range extender za daljše poti...)
Verjetno ne boš verjel ali pa dojel, da smo vozniki 100% električnih avtov čakali in si želeli ravno to: 100% električne avtomobile, ne hibridov, ne podaljševalnikov dosega in ostalih Ninetičnemišev. To je to, kar smo čakali in smo navdušeni nad vožnjo s tem, kar imamo. Seveda so porodne težave. Z optimizmom jih kritiziramo in pomagamo reševati, med drugim s plugshare točkami . Naši avtomobili so že sedaj 100% uporabni za svoj namen - vožnjo na vsakodnevnih razdaljah 90% Slovencev. Lahko mi verjameš, da sedaj za vsakodnevno polnjenje avtomobila porabim manj kot 10% časa, ki je bil prej porabljen za nalivanje goriva v tank.Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Elektrifikacija prometa je po mojem prehitro "preskočila" na 100% električne avtomobile! Najprej so 100 let obstajali samo ICE avtomobili,potem pa kar naenkrat 100% električarji s slabim dosegom. Naravni razvoj bi bil,da bi bilo vsaj nekajletno obdobje,ko bi se vsi vozili s plug-in hibridi,in šele ko bi domet električarjev narasel na 400 ali 500 kilometrov (Tesla S),bi se lahko pogovarjali o približno uporabnih 100% električnih avtomobilih.
Nja, če si me že vprašal: vedno. V krajih, kjer je samo ena postaja, pa ostale čaka obvestilo z mojo tel. št. Se sicer še ni zgodilo, da bi moral odstopiti polnjenje bolj nujnemu primeru, ampak saj veš, just in case...Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:Lastniki C-Zerov in Leafov,povejte po pravici,kolikokrat ste umaknili svoj avto s polnilne postaje naslednjemu vozniku EV,ko se je vaš avto napolnil?