Nissan Leaf

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ko smo ze pri toploti baterij; dva tedna nazaj je Simonu, ki ima Leaf-a, po prevozenih 65.000km izginila prva crtica kapacitete baterije,. Prva crtica pomeni 15%, vse naslednje 7.5%. Tiste dni so se podirale rekordne temperaturne vrednosti po Sloveniji, to je okoli 40 stopinj celzija, kar nehlajeni bateriji Leaf-a konkretno skoduje.

Andy, ali se je lahko kaj dogovoril zaradi garancije na kapaciteto baterije? Ali baterija še naprej izgublja in ali mogoče veš kakšen domet ima trenutno s to baterijo?
Lp
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Trenuten domet ima tak, da ko smo šli na Ecartec in smo se prešnji četrtek dobili ob 5h zjutraj izpred Sparkasse pri Mercatorju Šiška, da mu je od Celja pa do Sparkasse-ja ostalo še za 8km baterije. Je pa res, da je bilo v Celju 2°C, v Ljubljani 4°C in je bilo kar nekaj od tega porabljenega na gretje.
To je bila prednost Ampere, ker smo kabino zagreli z ICE-jem in ne z elektriko.

Kar se pa tiče glede garancije, pa ne bi vedel. Ga bom vprašal naslednjič, ko ga srečam. Vsekakor je pa potrebno upoštevati, da je Simon baterijo vedno polnil na 100% in ne na do 80%, na kolikor lahko nastaviš v računalniku avta, za daljšo življensko dobo baterije, tako da bi baterija sigurno izgubila manj kapacitete, kot jo je, če je ne bi stalno polnil na 100%.

Si že dobil Leaf-a?
 
Nazadnje urejeno:

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
A samo!? To se pravi da ima domet samo cca 70 km skupaj. Toliko sem imel s saxojem in baterijami letnik 2004. Res pa da je imel za gretje vebasto.
Ne Leaf-a še nimam, upam pa da bo kmalu.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Računaj, da je že izgubil 15% kapacitete in da je pri zunanji temperaturi, ki je bila 2-4°C, vsaj 1/3 električne energije šlo za gretje. Vsaj pri Amperi je razmerje tako, da poleti naredim 75km na eno polnjenje, pozimi pa 50km, torej padec dosega na cca. 2/3 - ostalo je ogrevanje.

Poleg tega pa je bilo razdalje 80km, pa še 8km mu je ostalo. Hitrost pa avtocestna.
 
Nazadnje urejeno:

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Ja pri mojem bo že toplotna črpalka in bo kar precejšnja razlika. Se pa bom naknadno odločil, če ne bom celo vgradil vebasto grelec.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Na Ecartecu sem videl stojnico Webasta, kjer so predstavljali rešitev za ogrevanje električnih vozil. Verjetno na kakšen etanol ali kaj podobnega.
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Aja pa še carwings sistem bo imel, tako da se bo dalo gretje urejati preko telefona in ga tudi časovno nastaviti, ko bo avto še na "kablu"
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Fajn, bom videl kako se to obnese. Me pa ta majhen domet pri njem malo čudi že pri teh stopinjah. Kaj bo šele ko bo minus?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Lansko zimo ni bilo problema, ampak takrat še ni imel 15% izgube kapacitete. Recimo, da bo še imel dosega, da pride do Ljubljane. Problem nastane, kaj če se zjutraj na AC proti Ljubljani zgodi prometna nesreča, kar ni tako redek pojav. Tukaj pa že lahko nastane problem.
Ravno zaradi tega in izkušenj, ki jih imam z Vectrix-om, sem vedno govoril, da ko kupuješ električni avto, moraš imeti vsaj še 1x toliko dosega baterije, kot je tvoja potreba med polnjenji - zaradi zime, padca kapacitete, nepredvidljivih stvari na cesti,...
Vectrix mi to ponuja, zato nikoli nisem imel problemov.

Pri čistem električnem avtomobilu moraš imeti zadosti rezerve. Tudi pri Tesli.

Pri Amperi je to drugače. Pri njej imaš vedno back-up v bencinskem motorju, vedno lahko sprazniš baterijo do konca, pa te ne bo nikoli skrbelo. Tudi ko ji bo enkrat padla kapaciteta, ni strahu, da ostaneš na cesti s prazno baterijo. Ja, električni doseg bo krajši, ampak peljal se boš pa še vedno lahko (poleg dejstva, da je cena zamenjave baterije pri Amperi cca. 2000 EUR).
 

vragec1230

Pripravnik
8. okt 2013
59
0
6
Zamenjava baterije samo 2000€?
zmaga.gif
To se mi zdi dokaj ugodno za litijeve baterije. Predvidevam, da bo potem ob morebitni potrebni menjavi baterije čez 5+ let cena menjave še nižja.
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Naredil sem z novim Leafom par kilometrov in se pelje fenomenalno. Čas bo pokazal ali sem naredil napako in sem vzel samo elektriko in ne hibrida. Me pa nekaj zanima,kako je z polnilnimi postajam in kabli? Zraven sem dobil samo original kabel z možnostjo polnenja 10 A. Avto ima vgrajen polnilec 6,6 kW in me zanima, če bom kupil samo kabel J1772 Type 1 to IEC 62196 Type 2, 32A bom potem na polnilnih postajah lahko polnil z 6,6 kW? Ali bom potreboval še elektroniko za regulacijo ali kako?
Lp
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Za Mennekes polnilne postaje si naroči tale kabel:

http://evconnectors.com/index.php?route=product/product&filter_name=j1772&product_id=123

Glej, da bo 5 meterski (izbereš v desnem drop-downu) in 32A.
Ne potrebuješ nobene regulacije, ker se postaja in avto sama zmenita. Je plug&charge.

Jaz imam točno tak kabel, torej 32A, 5m. Če želiš, se danes dobiva v City Parku, pa pogledava hitrosti polnjenja
smile-1.gif


Telefonsko ti pošljem po ZS. Če slučajno ne dvignem je to zato, ker bom pri hčerki v bolnici. Spet ji je šlo na pljuča.
 

edup

Pripravnik
9. avg 2013
115
0
16
Včeraj sva z Andyem preizkusila polnjenje z 6,6 kW pri Šparkase z Mennekes kablom. Zadeva odlično deluje in bo šele z tem kablom, avto postal bolj uporaben. Sva preizkusila tudi pri Šparu na Viču, samo tam polnilna postaja ne deluje na to moč. Upam, da jo bodo kmalu tokovno odprli iz 3 na 6 kW.
Hvala Andy za suport.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Mimogrede: Leaf je bil oktobra najbolje prodajan avto na norveškem. Septembra je bil Tesla, ampak to zaradi tega, ker so kup naročenih avtopv dostavili naeknkrat, medtem ko je Leaf tudi sicer 4 najbolje prodajani avto tam? Zakaj? Ker je subvencij in ugodnosti toliko, da se nabere za cca 6.000€ ugodnosti letno (ne le ob regostraciji). Ne le dave, tudi zastonj polnjenje, aprkiranje, pri cestnini, uporaba pasov za buse ipd ...