Citat:
Uporabnik Benady pravi:
Naprimer katere?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Sej nove zimske so zelo slabe .. profil traktorja ni ravno primeren za svalkanje po dirkališču!
99% zimskih, ki jih imamo pri meritvah na avtih, so nove (recimo tje do 3000 km prevoženih, večina vsaj pol manj). Pa so ponavadi zavorke tam nekje okoli 45-48 metrov pri avtih, ki imajo sicer 38 ali 39 metrov. 55 je ekstrem ...
Je pa zanimivo, da je zraven meritev zimskih gum pri tej "konkurenci" zrave slika letne gume. Le kaj so v resnici merili?
Citat:
Uporabnik jetamp pravi:
Iz "grafa" je razvidno da se zavorna pot zimskih gum na suhi podlagi se z obrabo le teh krajša medtem ko se zavorna pot letnih z obrabo ponavadi daljša. Torej sta po 2-3 sezonah zavorni poti na suhi podlagi izenačeni. Ali pravilno sklepam?
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Citat:
Uporabnik asko pravi:
KSZ:
Kako je kaj mnenje o teh obnovljenih rotalkah --> http://www.rotalgume.si/
Smo meli zadnjič debato v službi, eni jih hvalili, jaz pa vem, da obnovljenih ne bi dal na avto.
V mladih letih smo precej hodili v Avstrijo po obnovljene gume in (razen enkrat kolega z R5GT Turbo na AC) ni imel nihče z njimi težav.
Jaz sem za poletno 'igračo' vzel en komplet 205/55-16 za po snegu, bom poročal, kako se bodo obnesle.
So pa v trgovinah Jager še cenejše, kot pri Rotalu.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Sej nove zimske so zelo slabe .. profil traktorja ni ravno primeren za svalkanje po dirkališču!
99% zimskih, ki jih imamo pri meritvah na avtih, so nove (recimo tje do 3000 km prevoženih, večina vsaj pol manj). Pa so ponavadi zavorke tam nekje okoli 45-48 metrov pri avtih, ki imajo sicer 38 ali 39 metrov. 55 je ekstrem ...
Je pa zanimivo, da je zraven meritev zimskih gum pri tej "konkurenci" zrave slika letne gume. Le kaj so v resnici merili?
Ej tole sem dal da te malo sprovociram .. če že merite te stvari, zakaj končno en ne naredi testa letne in zimske gume v isti dimenziji!?
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik jetamp pravi:
Iz "grafa" je razvidno da se zavorna pot zimskih gum na suhi podlagi se z obrabo le teh krajša medtem ko se zavorna pot letnih z obrabo ponavadi daljša. Torej sta po 2-3 sezonah zavorni poti na suhi podlagi izenačeni. Ali pravilno sklepam?
Manj je profila boljši je oprijem na suhi cesti, tu niti ni pomembno ali je guma zimska/letna. Torej tudi letna z obrabo pridobiva na oprijemu na suhi cesti in izgublja na mokri cesti - jasno je potrebno vedet da se gumi zmes stara in po 3h letih je guma trda ko kamen enakovreden kamnu je pa tudi oprijem
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Sliko ter blendo in čas osvetlitve slednje.
Citat:
Uporabnik budilija pravi:
Helo
Kaj Mercator casti pod menjavo pnevmatik? Al je samo demontaza starih in montaza novih na jeklenem platiscu ali tudi centriranje in montaza na avto?
Je kdo moral kaj doplacevat?
Hvala&LP
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Benady pravi:
Naprimer katere?
Ne vem, do sedaj nisem še nikoli šel merit profila novih gum!
Bom izmeril, danes naročil na mimovrste Uniroyal 66 za 49.90 EUR na komadič v dimenziji 195/65/15. Glede na to da sem se sedaj že par sezon vozil na GY UG7(+) upam da bo ena taka dežna guma boljša na mokrem po enem letu od prej omenjenih GY.
Citat:
Uporabnik mercb pravi:
KSZ
Kaj menite o montaži gum GoodYear UG Cargo na SUV vozilo? Je cargo guma primerna za na takšno vozilo? Zanima me predvsem zaradi tega, ker ima guma ful globok profil v primerjavi z ostaimi. LP