Nakup motorja....

Nobody

is perfect.
18. jul 2007
7.038
30
48
Ko bom mel motor, ga bom imel za resno vožnjo in temu primerno tudi opremo, ne samo za kafič. To je bil samo primer za vaše "probleme" z oblačenjem za kratke vožnje
smile-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Jaz nimam problema na kratke vožnje, ker ne hodim po kafičih
smile-1.gif
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Sej ni problem it v kratkih hlacah pa japankah na motor...ko je 40 stopinj, cist pase. Edino ja...opece te, lahko se naslonis na vroc avspuh, ce gres hitrej k 50 te muha lahko tko spece, da ti ni nic jasno. Ampak ok....tud to se da, sem se z lahkoto 400km po juzni dalmaciji vozil v kopalkah in japankah. Ni problema. Kakor receno, kakor komu pase....Za po mestu je skuter res kul varjanta, ceprov mam osebno rajs supermoto....tu si pa z lahkoto popackan.
grin1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Ampak za supermoto pa rabiš kamnita jajca
smile-1.gif


Sedež najbrž nima prav nobenega udobja ali?
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.986
355
83
tam ko se terc po tori rola
Stvar je preprosta kot pasulj. Na pijačke hodijo z motorjem šminkerji in kafetarji. Pa ne me napak razumeti. Kot že omenjeno, niti oilje se ne segreje.. Ko se oblečem, veš da se ne bom peljal samo v trgovino po kruh. No, se dogaja tudi to. Ampak...nimam Garmina gor, pa potem lutam par deset kilometrov po ta malem, da najdem domov...
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Eni preživijo pol leta na motorju, vsaj v normalnem vremenu in gredo z motorjem tudi v štacuno in na pijačo. So pozerji? Pomoje da ne. Jaz v letošnji vročini nisem šel na motor, tudi z avtom skoraj nikamor. Za poletje sem si letos omislil poletno jakno, ki dejansko ima mrežico, foxove rokavice (bolj za downhill), ledvični pas in to je to. Spodaj pa jasno obične kavbojke in superge. Se pa vozim po propisima, kar pomeni, da tud če bi imel skuter bi se enako razkantal. Nisem 100% zaščiten (to v bistvu nikoli nisi) ampak nekaj malega za zaščito in pred sonce ter vročino pa je. Še najbolj na živce pri kratkih mi gre, da ne natikam podkape, kar pa pomeni hitro mokro čelado. To mi je še največji minus.
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.986
355
83
tam ko se terc po tori rola
Schumi, če to leti name... Pozabil sem besedico 'samo'. Torej: 'Samo na pijačke hodijo z motorjem šminkerji in kafetarji'. Zakaj sem to napisal? Ker poznam enih par takšnih. Samo en primer -model je imel motor pet let, naredil pa je 950 kilometrov. V petih letih. V nedeljo dva kilometra do gostilne, tam kava in kratkega...potem pa nazaj.
 

Nobody

is perfect.
18. jul 2007
7.038
30
48
Ko se po zadnji pelješ čez center ti je vseeno, če je sedež udoben
evil.gif
 

rokyo87

Pripravnik
20. jan 2013
32
0
6
Pozdravljeni.

Sem nov tukaj oz. pravzaprav nov v moto svetu in kupujem rabljen motor. Ker so mi že od nekdaj všeč Supermoto-ji, predvsem KTM-i, se pri nakupu nagibam k KTM 640 SM/C LC4. Najprej bi me zanimalo, zakaj sta dve kratici - pri nekaterih SM, pri drugih SMC?

Kot drugo bi me zanimalo, kakšno je vzdrževanje teh motorjev? Kdaj je potrebna generalka motorja (menjava bata, ojnice, cilindra in vse kar spada zraven)? Kakšna je zanesljivost teh motorjev? To sprašujem predvsem zato, ker sem danes dobil informacijo, da so ti motorji nezanesljivi. Človek je rekel, da ga je imel in ga je imenoval "gulaš". Rekel je, da je to navit motor in je po 15.000 km potrebna generalka, se pravi zamenjava bata, cilindra, ojnice, itd., itd., torej stroška za najmanj 2000€. Pravi, da je generalka potrebna, ko motor začne trošit olje in ga ne "folgaš" dolivati. Malce me je zmotilo le, da je rekel, da ta motor ne sme biti glasen, čeprav sem jih poslušal že kar nekaj (v prostem teku) in se pri vsakem sliši nekakšen kovinski zvok (kot frnikola v kovinskem kozarcu). Koliko sem se uspel pozanimati, je to zato, ker je en cilinder oz. je to za tega KTM-a normalno, malce bolj bi se naj slišalo samo takrat, ko niso pravilno nastavljeni ventili. No, na koncu mi je priporočal Yamaha XTX 660, ki pa mi nikakor ni všeč.

Trenutno sta na avto.net na voljo dva, ki sta mi interesantna:

KTM 640 SM LC4 - letnik 2007 - http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8617082

in

KTM 640 SM LC4 - letnik 2005 - http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8647488

Gledal pa sem tudi tega:

KTM 640 SMC LC4 - letnik 2004 - http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8619823

Vendar se mi za ta letnik zdi preveč navita cena.

Kaj mislite tisti, ki si lastite tega KTM-a ali ste si ga lastili oz. imate z njim izkušnje? Priporočate nakup ali ga odsvetujete?

Sprašujem zato, ker nebi rad plačal 3500€ za motor in še nato 2000€ za generalko, če je to res, kar je tisti tip povedal.

Hvala za odgovore že vnaprej.

Lep pozdrav.

Rok
 

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.653
450
83
prvo kar je, prijavi se v forum "moto svet". Tam je večina, če ne že vsi motoristi in ti bodo povedali najboljše.
Res je to, da so to zelo naviti motorji... tolko pa spet ne, kot recimo cross. Stroški so lahko veliki.... 2 jurja je pa spet mal velik.
KTM je firma ki proizvaja bolj off-road motorje. Med boljšimi in dražjimi. 15000km narediti s takšnim motorjem je v kakšnem kratkem času veliko. Odvisno je pa tudi, za kaj bi imel takšen motor oz. kakšna vožnja te veseli.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Generalka je 2 jurja, to je res. Drgac so trpezni motorji,ce ga pravilno uporabljas, pa skrbis, da mu olja ne zmanjka. Da bi ga konstantno zgal 150 po avtocesti dalj casa, je brezveze, pa motorju ne bo ok....do 120 je dovolj, pa cez ovinke k car....pa olje pogledas, da ga je dovolj, pa je vse kul.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Drgac pa, motor bi mogu zdrzat vsaj 40 jurjev, pol pa mozno, da generalka, ce je v dost slabem stanju....
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Evo, da malo obudim tole temo, glede na to, da že več kot leto ni bilo nobenega posta...

Skratka, stvar je taka. Že nekaj časa kolebam, kateri motor bi kupil kot svoj prvi motor. Nekako v ožjem izboru so bili Suzuki VStrom 650, Yamaha TDM 900 in pa Honda CBF 1000.
Suzukija sem hitro dal na stran zaradi manjšega in šibkejšega motorja, Hondo pa zaradi tega, ker je nekoliko izven mojega določenega budgeta. Tako da odločitev je TDM 900. Dovolj moči in navora, dovolj lahkoten kot prvi motor, pa še cene so znotraj budgeta.

V naslednjih dneh grem na en ogled, pa me zanima, če je kaj, na kar je pri TDM-ki treba bit še posebej pozoren. Kolikor sem prebral po različnih temah na Motosvetu in na nekaterih hrvaških forumih, nima nobenih posebnih hib, da je to sila nezahteven in vzdržljiv motor.

Pa ne me, prosim, napadat s forami, kaj sploh rabim tako močan motor kot svojega prvega.
Namreč, večinoma - več kot 90% časa, se bo uporabljal v dvoje na srednje dolge in dolge relacije, tudi večdnevne, večkrat bo oborožen z vsemi tremi kovčki in s tank torbo, pa sem nekako dojel, da je boljše vzet močnejšega z več navora, da ne bo "mučenja" - tako za motor kot za naju.

Skratka, rad bi kakšno mnenje iz prve roke o TDM 900 ter na kaj moram bit pozoren ob ogledu?
zmaga.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Jaz ti bom samo tole rekel.

Kupi si, kar si želiš in kar ti dopušča denarnica.

Pri TDMki nimaš biti na kaj pozoren, razen na "splošne" zadeve, če kje kaj pušča, če je bil paden, če kje kaj ruži itd..

Si že kdaj vozil motor?
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Razen v avtošoli, ne. Seveda, če odmislim razne čebelice in skuterčke.
Kolikor je bilo napisano, je TDM-ka kar primerna za prvi motor. Sicer bo prvih nekaj 100, ali kakšnih 1000 km v solo, toliko, da mi motor preide v kri, potem pa vožnja v dvoje itd.
Če pomislim na avtošolo, sem Gladiusa sprejel že po prvih dveh urah, poligon sem zvozil brez kakršnihkoli težav iz prve, že v prvi uri pa sva šla z inštruktorjem na relacijsko.

Skratka, če te razumem, dovolj je, da preverim zunanjost, če je agregat suh ipd. Vem, da je 850-ka imela težave z žretjem olja, 900-ka pa teh problemov nima. Torej pridem, pregledam, zaverglam, nekoliko navijem agregat, se vsedem nanj in naredim testni krog. Če vse špila kot treba, ni straha za nakup...
sprasujem se.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Ja vse pogledaš, diski, pakne, ketna, gume, najbolje se je seveda malo zapeljati, da vidiš če gre ravno, če kaj ruži, kak je vzmetenje, zavore
smile-1.gif


Stanje cevi (hladilne), saj pravim pogledaš vse, kar se vidi.

Tu vidiš glede na km kak se je z motorjem vozilo.

Nič posebej drugače kot pri drugih.

Če ma potrjeno knjižico, morda celo račune... nimaš kaj.. kupit in odpeljat.

Po drugi strani pa gre za potrošni material, važni so mehanski deli, če tisto špila kot mora.

Že maš kaj nagledano (link)?