Pri avtu je takole: z opankami sedež v udobni sedež, vklopiš klimo, malo muzike in se lagano pelješ kamorkoli, avto je lepo zvočno izoliran, vse skupaj je res simpl, easy.
Pri motorju (o tem sva debatirala zadnjič s kolegom, starejšim, ki je že dolgo motorist) pa za užitek tistih par km lepe ceste, kar lepo "trpiš".
Moraš se primerno obleči, če ti ni vseeno, vedno malo pogledati motor in imeti občutek zanj, zato redno čiščenje ni kaprica, ampak spoznavanje in opazovanje motorja (včasih se tudi kje kaj odvije).
Na motorju čutiš "vsako luknjo", sploh pri nas, sploh po mestih. Poleti, ko je vročina, ni nekega užitka, jakno skoraj moraš imeti, teče iz tebe, čelado isto, nabija sonce, hrup je iz vseh strani (eni nosijo štople). Tudi v ogledalih ne boš super videl, malo še bodo vibrirala itd. Spet moraš mislit, kje boš parkiral motor, da ne bo kakšnega objestneža ali lumpa s kombijem itd.
Ko ni top vročine, je zjutraj bolj hladno, moraš se obleči in najbrž se boš v službi preoblekel, preobul itd.. Udobja na motorju nekega ni, potrebno se bo ustavljati, tudi lulanje je bolj pogosto, saj si z ledvičnim pasom greješ tisti predel in te prej pritisne.
Več je stresa in adrenalina na motorju kot v mirnem avtu.
Da bi se vozil brez rokavic, kratka majica itd, superge, ok, saj gre, samo če ti kje zdrsne ti bo žal.
Praktično na vse moraš paziti (razen če si jebiveter), saj si veliko bolj ranljiv od drugih udeležencev.
Se voziš (sploh naked), čelada-vizir, hitro bo umazana, vidno polje je manjše, zalivke v asfaltu drsijo, pesek je hecna zadeva.
Ko pade dež, bo treba voziti po jajcjih z občutkom oziroma se navadiš in je rutina, jaz kar rad vozim po dežju.
Skratka za užitek na lepi cesti, z vetrom v laseh, svobodi na motorju, je treba kar nekaj "potrpeti". Morda je le 10% tiste prave vožnje, ki se "reklamira", ostalo je kot sem opisal.
Za neko službico je tako zagotovo bolje malo jači skuter, kjer si skoraj kot v avtu, enako oblečen (ok, ni pametno, ampak tu ni tak problem), zadeva nima menjalnika, na motorju imaš v mestu kar veliko dela z menjalnikom, razen če nimaš občutka in sta ti 1. in 2. prestava ok (ja, saj tudi v drugi gre hudo, ampak je tudi "zvok" pol hud).
Meni recimo na kraj pameti ne pride, da bi se z motorjem vozil v službo.
Mogoče boš poleti trofil par dni, ko boš mel vse idealno, od vremena itd., ostalo bo navadno cijazenje in kaj hitro boš spet za volanom.