Nakup motorja....

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
Če je dokaz to... ti je z apnom za stavo prevozim Dolomite....

Če pa hočeš videt navor in power se used na Z1000... še enkrat pravljico ti lahko narišem v živo, ti pa meni tvojo...
Sicer pa od kdaj ti prehitevaš, če voziš po omejitvah, ali prehitevaš samo udeležence pod omejitvijo, čeravno se rad postavljašv koloni v prvo vrsto...

hysterical-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Prevozi in pokaži.

Včasih pa kaj tudi prehitim, pravilom pa vozim po cestah, kjer ni veliko prometa in tudi nimam veliko "dela".
Pole position pa je stalna praksa dvokolesnikov, v Avstriji je celo dovoljeno kolono obvoziti po desni strani na avtobahnu itd.

Vozi z glavo in ne z desnim zapestjem.

p.s.
Kupi si spet motor pa bo konec frustracij do tistih, ki se še vozimo
smile-1.gif
želim ti varno vožnjo.
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
3.021
396
83
tam ko se terc po tori rola
Spet ista kozlovsko prerekanje, kot na Motosvetu.... Nima vsakdo želje po 200+ voziti, prehiteti vse živo... Zato pa je toliko različnih motorjev, da vsakdo najde sebi primernega. Načeloma se da tudi s 50ccm mopijem priti na Nordkapp. Se pa tja pripelješ veliko udobneje s kakšnim potovalnikom. Vsakdo si pač nabavi motor, ki je neki najboljši povpreček želja in zmožnosti. Dobro je poslušati mnenja ostalih (plusi in minusi raznih motorjev), izbereš pa na koncu sam. Pa srečno vožnjo vsem. Aja, jaz imam samo 50 konjev, ti šment. In, začuda ne pogrešam niti enega dodatnega konja, pa polno otovorjen prevozim kar nekaj kilometrov. Mogoče so to leta, ni več želje prehiteti vsakega in se dokazovati pred... kom že?
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Ja sej, s supermoto pa s 54 konji letis do 120 po luftu, naprej pa pac ne, ker je bedn. Pa pretresen si. Pri prehitevanjih skocis mimo, da prehitevanemu se jasn ni. Ampak ne, ce ne gres vsaj 200 po magistralki, pa 260 po avtobanu, pol to ni motor.
hysterical-1.gif
Vsak ma svoje.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Citat:
Uporabnik krnekejjeto pravi:
Tole je jajc... nikamor ne gre, brez navora, pri prehitevanju boš skoz študiral v keri maš. Kup novejšega z750 ali pa z1000. Če že morš z750 vzem novejši model ki ima upsidedown vilce...

Tole so pa res jetra.

Kako nikamor ne gre, ima cca 4s 0-100? To je boljše od velike večine avtov na cestah.
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
Ko sta vozila lado samaro z vojcem sovoznik je imela 160hp...

Lada 2105 VFTS, Rally Cars in Estonia Lada 2105 VFTS Price: 39999 EUR
Group B Lada 2105 VFTS replica with some original parts. Built in 2010. This car have EASU technical card. Ready to race! Mostly new parts. Excellent condition. Engine: ~160 hp, 1600 ccm, two 45 mm Weber DCOE carburetors, compression ratio 11,5, NGK B8EG plugs, Mahle pistons, electric fuel pump, etc. Bilstein shock absorbers. Hydraulic handbreak. Martelius + Simons exhaust. 2 Sabelt homologated...

tko da mokre sanje so lahko tvoje.... verjetno močiš tudi brez sanj...
 
I

Izbrisan uporabnik #488

reality@ kakšen avto voziš, če ni skrivnost? ker to te ja mora izjemno nervirat, če ti ne potegne do 100 v manj kot 4 sekunde.

Zakaj bi torej potem na motorju potreboval motogp performase? A se preleviš v divjaka, ko sedeš na motor?

Daj razloži to zadevo in odgovori o tvojem osebnem vozilu, upam da imaš najmanj veyrona ali slično.

Pa da boš nehal klamfat.


Sicer pa sta oba daleč neprimerna za stezo, Z1000 pa itak, to je naked model (skromna vetrna zaščita in aerodinamika), teža preko 220kg, da ne govorimo o zavorah in vzmetenju ter okvirju, ki ni za dirkališče. Ni za to narejen, to je dejstvo.

Za stezo itak ti ne bom pravil, kaj bi moral vozit od kawe, 6 ali 10.
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
Zopet iz riti vlečeš odgovore, nikjer nisem napisal da lada ima take pospeške, dal sem ti primerjavo dirkalnega avtomobila zaradi tvojih glupih primerjav dirkalnega motocikla......

Murkec..., kaj se pač da narest, če katerokoli stvar pripravljaš za dirko...
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
Očitno Murkec ve več

The Kawasaki Z1000 is a four-cylinder motorcycle in the streetfighter Dry weight, 198 kg (440 lb)
primer damo čisti dirkalnik yama R1
188 kg dry weight...

Sicer pa Murkec anytime........., da bo tvoj gobček grimasasti potešen....

Avte doma imamo dizle VW in Fiat.... to je vse... So družinska kola, sicer ne vem kaj ima to veze... Na tvojo glupe pimerjave vozil pripravljenih za dirko ali za seriske modele...

Samo zato ker tvoja smešna glava pač ne loči to....... in daje primerjave...

Lahko ti stisnem podatke o navoru.... al veš kej več o fabrških podatkih... boš zopet dirkalnik iz grimasaste buče vlekel?
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #488

Še to ne veš kaj si vozil.

Z1000
http://www.kawasaki.de/Z1000/Specifications
221kg fahrberajt

Razen če se ti s suhim brez olja in bencina voziš, ja bravo.

Zx10
http://www.kawasaki.de/ZX-10R/Specifications
201 kg

zx6
194kg

Seveda si ti smešen, ko pišeš bedarije, da ne moreš prehitevati. Zato je tudi zanimivo kakšen avto voziš in očitno je, da s tistim pa sploh ne moreš prehitevati, vw in fiat. Taki driver kot si ti rabi veyrona.

Nenavadne in butaste izjave imaš, motor, ki ima 3.7s do 100 komaj potegne in prehiti, a ti s svojimi karjolami z lahkoto prehitevaš.

Saj pravim, a postaneš čisto drug in nor voznik na motorju oziroma divjak?

Z1000 ni za stezo, zmotno je razmišljanje, da je to samo slečen dirkalnik, saj ima tudi drugačen okvir itd.

Sicer pa pravi dirkalni motocikli nisi tile serijske, ki sem jih naštel, ampak ko so predelani, v stilu tvoje lade.

Podatki so pa na netu, samo jih ti ne razumeš
smile-1.gif
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
Murkec točno vem kaj sem vozil...

moj je bil letnik 2006
http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Z1000
in suha teža je kot sem napisal, novejši so malce težje seveda tvojih več kot 220 si pa spregledal..
smirk-1.gif

Tko da ne nakladej... okvir je krajši, zaradi okrentnosti in ima nizko težišče, zato ga je izredno vodljiv. Bremze, vzmetenje je isto kot pri ninji....

Ima pa zelo kratka prestavna razmerja, kar je malo drugače kot pri nekaterih cestakih... novejšega modela še nisem vozil, zato ne vem če so kej spremenili.. Moteče je blo predvsem to, ker sem ga skoz v mel v rdečem poljem in posledično je žrl kr precej...
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #488

Da ne bomo tople vode odkrivali in da ne bo poslušal takšnih kot si ti, ki ne vozijo več motorja, ampak povprečne družinske avtomobile, ki nikamor ne gredo, uporabniku svetujem, da si prebere še strokovno literaturo in sicer Magisterij vožnje od Gustinčiča.







itd.

Ne nasedati gostilniškemu reality showu, takšni bolj ali manj polnijo črno kroniko, nimajo ne psihične, ne fizične kondicije, kupijo premočan motor, ki ga ne obvladajo, potegne jih ulica oziroma horda, s katero dirkajo, skratka idealni pogoji za nezgodo, ki kliče kar sama od sebe.
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
A v tej knjigi si se nauču pokati grimase in stem pokazes visek psihicne stabilnosti na cesti...
hysterical-1.gif


Vzem knjigico in geva probat Murkec, da bos pokazou svoj reallity show....
hysterical-1.gif


Lahko tudi spretnostno vožnjo, glede nato da se se udleževal policajskih treningov spretnostne vožnje.... by the way damo jo still the best, k fukne vse dol z bavarijo...

Murkec si poln sranja, ki ga očitno ne morš več nosit..., še enkrat probat grem anytime ti stručko, da končno vidimo tvoje nakladanje v živo...

ti hofer murkec grimasn tanker
hysterical-1.gif
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #488

Ti sploh pojmov ne poznaš, o kakšnih grimasah pa govoriš (spačena poteza obraza)?

Če nekomu pokažeš z roko in ga opozoriš na nepravilno ravnanje to ni grimasa, saj ne more videti skozi tonirano steklo obraza, ampak preprosto telesni signal.

Nimam jaz kaj s tabo probavat, to je ravno to o čemer pišem in kar sili v nezgode. Prepucavanje med frendi kdo je jači in si več upa.

Potem pa pride policija na dom...