Nakup motorja....

Benko14

Pripravnik
30. jun 2011
219
17
18
Pozdravljeni,

odločam se za nakup naked motorja. Zanima me, če kdo pozna kakšnega od omenjenih motorjev. Kateri od izpostavljenih bi bil best buy.

Honda Hornet


Ducati Monster 600 - Pri tem se mi zdi kot da ima udarjen rezervar

Ducati Monster 750 - Ducati Monster 750

Honda Hornet 2 - Honda Hornet

Bi pa v tem rangu, ker nekako opremo je tudi potrebno dokupiti ker od prejšnega motorja ne bo ok. Imam vprašanje, če na monstra lahko montiraš kovček in kako zgleda ker nekako nimam občutka.
 
Nazadnje urejeno:

Ted

Guru
8. sep 2007
1.712
588
113
Kolega je kupil novega Monstra pred leti in v garanciji je bil 2x na popravilu zaradi elektrike. Zaradi zanesljivosti in stroškov vzdrževanja bi se sam raje odločil za Hornetko (če že mora biti naked).
 

Torque_monster

Pripravnik
4. avg 2007
547
0
16
Jaz bi predlagal Hornetko mogoče zato, ker sem jo imel. Je pa od 2004 letnika naprej modificirana in meni veliko bolj sede v oko.
Ne vem pa, če to pade v tvoj cenovni okvir.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.558
1.150
113
Izbira med Ducatijem in Hondo: Honda.

Izbira med dvovaljnikom in štirivaljnikom: dvovaljnik.

Izbira med zanesljivostjo in nezanesljivostjo: zanesljivost.

Torej 2:1 za Hondo.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

A ne bi raje 4 valjnika kot 2?

Glede Honde pa se strinjam, lahi so pregovorno kvarljivi.
 

Dinotti

Fizikalc
27. sep 2010
1.226
0
36
Ljubljana
KAko lahko sploh daš, tako butasto primerjavo? Ducati je skret, ker je znan, da se skoz kvar! Honda je pa forever mlinček! Itak, da HONDA!
 

disc

Guru
4. feb 2011
2.432
549
113
Še en glas za Hornetko
smile-1.gif
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Dvovaljnik, grmi.
grin1.gif
Js bi mel rajs Ducatija, ceprov imajo cuden sloves....ampak je lahko z vsakim motorjem tko.
 

Ausc

Pripravnik
10. sep 2011
584
1
16
Sicer je govora bolj o motorjih in ne sesalcih, ampak vseeno. Fotr bi rabil nekaj za izkljucno po mestu in bi rad prisel cim ceneje skozi.. Gledala sva kaj takega: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6357519 50ke nekako ne pridejo v postev, ker ni ravno majhen mozak in bi rad nekaj vsaj vizualno malce vecjega. 20 let+ let se ze vozi z Vespo PX200, tako da nekih hudih voznih lastnosti ne pricakuje, v bistvu je vse kar ni slabse OK :D
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
Snečko, vsak motor je praviloma nekvarljiv..

Ko ga pa voziš po zadnjem, downšiftaš na hard..... verjemi mi.. povsod ista pesem... menjalnik 2 prestava, menjalniki na sploh, stegnjene ketne posledično zanič ležaji.... shojene sklopke itd....

Mam kolega, ki je pr hodni zamenjal že marsikaj.... seveda, če ga voziš penzjonistično potem pa jasno ti noben še kitajc ne bo crknu...

Dokler pa šaltaš pod 8 jurji pa res nima kej bit....
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.986
355
83
tam ko se terc po tori rola
Vsak motor je pokvarljiv, načeloma. Če cel čas stoji v garaži, pa sploh. Se pa strinjam, če ga paziš in normalno voziš, je velika verjetnost da bo brez okvar trajal veliko dlje, kot če ga nažigaš v rdeče, mrzlega šponaš, da limitator kar riga... Jaz sem prejšnji motor prodal s 45Tkm prevoženimi, veriga kot nova, zavorne ploščice malenkost obrabljene... Kupec ni verjel, da je vse prvo, še original. Ko pa sem mu rekel, da je ketna druga in ploščice tudi, je pa pomirjen kupil. Po drugi strani pa lahko ketno pretegneš že po parih jurjih, ploščice pa tudi. Nikoli ne bom pozabil enega osla, ki je na srečanju v Brdih novega R1100R v leru bulal do oranžnih izpuhov in riganja limitatorja. Potem pa se tak motor pojavi v oglasu, kot ''malo vožen, brez praske''...
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
Moti me natolcevanje, da ducati je klump in crkuje itd uporabnikov, ki se se vsedli niso gor. Druga pametovanje, da so japonci bulet proof.

Mam dost kolegov nekateri non stop srufajo svo japonce, verjetno zato ker se nikoli ne kvarijo...
Se enkrat motor (predvsem novejsi) so dost kvalitetni, vendar ce ji dobi v roke voznik ki zna iz motorja stisnt maximum, bo sraufanje njegov drugi job...

Kot zanimivost naj povem, da je kolega R1 zaradi toliko napak hotu ze cez most porint... Pa ne govorim, da se duce ne kvari, samo da se vsi ostali tud.

Ce se pa snecko fura po omejitvah, bi mu pa daelim zdrzal brez problemov..
Ampak ne on je pameten, gume zdrzijo po 30 jurjev vse ostalo je anomalija, ki jo ne razume.
 

Avionar

Pripravnik
14. sep 2012
30
0
6
38
poceniletalskekarte.si
Gume 30k? Nikoli :D Upam da si to napisal sarkastično, ta boljšo turing gumo bo imel namen počasi zamenjat vsak ki je naredil preko 12.000km in se vsaj 1% spozna na motociklizem
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Citat:
Uporabnik Avionar pravi:
ta boljšo turing gumo bo imel namen počasi zamenjat vsak ki je naredil preko 12.000km in se vsaj 1% spozna na motociklizem
Bi rekel, da tisti, ki se ne spoznajo na motociklizem, še prej menjajo gume. Ob strani nova, po sredini pa lizika (na ravnini gas do konca, pred ovinkom pa vržejo sidro, ker se bojijo nagniti).
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Pravljice je razlagal kot vedno. Original set mi je zdržal pri vožnji pretežno v dvoje 12kkm, naslednji set pretežno sam pa 16 kkm.

Proizvajalec nekje "garantira" 10 k km (Dunlop Roadsmart), treba pa je vedeti, da lahko z načinom vožnje + teža motocikla obrabo zmanjšaš (+ pravilen tlak v gumah).

Je pa kolega na enakem motorju naredil 20 kkm s takšno gumo pa uporabnik Tusi tu na forumu če se ne motim 18 kkm, s tem da je bila adijo
smile-1.gif


reality@ je pač ekstrem: on je gumo zdrsal na 4 k km, pa ketno na 10 k km, kar najbrž tudi ni nič posebnega, če je z motorjem dirkal po stezi.
 

mamomu

gps navigator
21. jul 2007
2.493
0
36
53
Varoš!
Pa kaj se vi "kao dirkači" tlko spotikate v to kako kater vozi motor? Vsak naj pač vozi kak mu paše. PA če to pomeni da se vozi do 90km/h!
Verjetno še niste skužili poante vožnje z motorjem! Ampak vi raje tiščite po cesti, dokler vam en traktor ne zapre pot in kaput!
Kaj vas briga, če enemu gume zdržijo tudi 30000 kilometrov! PA KAJ POTEM!
Mater ste nestrpni do drugačnih.
frown-1.gif