Nakup motorja....

I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
No, naj povem, da imam namen tud na skuterju imet obleceno jakno, celado rokavice, mraz, zascita govorijo vprid temu, pa tudi narava dela je taka, da se ne rabim vozit v obleki. Ze zdej sem naceloma v dveh minutkah v cunjah, beri vsa oprema, zna bit pa verjetno vrocina problem, ampak kot pravim, jakna in rokavice ter pas bodo vedno z mano, ne glede na to kaj kupim.

Tista o 100km ni bila iz ulice, ampak moja domislica. Pac trenutno vozim tako mocno stvar in se mi zdi vrh glave, ker gledam novejse 600 kubov in imajo eni skoraj pol manj konjenice in ker nimam izkusenj kako to gre in ne bi rad bil ob kaksnih prehitevanjih ovira na cesti sem vzel teh referencnih skoraj 100 konjev! Lahko, da gre pol manj konjusnice super, ker tudi fazerke nisem zavrtel do konca, ampak po filingu je ok.

Sem potem vrgel uc tudi na xj serijo, zgleda podobno, mogoce se mal manjsa zadeva in posledicno se boljsa. Ma ne vem mater, po svoje me zna na lepe dni vlect mal naokol, sicer bo med tednom res bolj mesto! Blah! :p

Ampak, v tvojih izjavah je malo "ulice"
evil.gif


Vsi tile motorji imajo od 0-100 pod 4sekunde, pa do 160+ kar lepo vlečejo.

Verjetno pa sedaj nimaš avtomobila takšnih zmogljivosti, tako da bojazni glede prehitevanja ne more biti, razen če misliš z motorjem "drugače" prehitevati.

Raje bolj kot v (neuporabne) koje investiraj v opremo, npr. ABS itd..

Za tistih par 1000km na leto (povprečje v Sloveniji je če se ne motim do 5000?) ti bo praktično ustrezal vsak od teh modernih motorjev, je ni lokacije kamor ne bi z lahkoto prišel, tudi na najtežje asfaltirane ceste po Evropi.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Ja ok, si morda zasledil "ulico" ampak ti povem, da nisem prakticno se z nikomer govoril o izbiri in kaj bo premalo/prevec itd.. Na motorju ne mislit prehitevat eno minuto, ampak cimprej in varno in nazaj, ker se resnicno ne mislim spuscat v stvari, ki jim nisem kos in se mi zdej zdijo hitrosti do 100 na uro na ok cesti vrh glave pa se nikogar nimam, ki bi se zelel preganjat ali divje vozit z ritjo nad gumo. Ampak se mi pa zdi kulturno, da pri 100 na uro pohodis plin in lahko mirno skocis ven in zadeva skoci tja do 130,150 na uro, da lahko normalno prehitis! Pa to bolj govorim za AC, ker po regionalkah ga ne mislim terat!
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik problemout pravi:
torej če imaš maksi skuter, ti ni treba met zaščite.... razen čelade?

V enih postih nabijaš na nekulturo voznikov, v drugih pa tele floskule. Maksi skuterji niso za na kolesarske steze veš?
Drugo nekdo si bo kupil maksi skuter, nekdo nek fun bike, naked bike... odvisno od voznika.

Priporočena oprema je pri vseh teh vozilih, ker asfalt ni nežen do srajčk. Drgač nam bo pa pametni Snečko demonstriral padec z maksi skuterjem v službeni oblekci?

reality: ne posploševati. Jaz še nisem videl pa tudi sam ne uporabljam, če vozim skuter, motorističnih škornjev, želv, motorističnih hlač ali kombinezona.

Poglej malo po mestu v čem se folk vozi. Ko je toplo, še rokavic nimajo gori.

In napisal sem, da je govora o vsakdanji opremi, za v mesto. Ko pa se kam pelješ pa se tudi bolje opremiš.

priden.gif
 

problemout

Pripravnik
21. feb 2012
432
0
16
reality....
hehehe

tud prou...
prišel si iz maksija na scuter....... stari v manipuliranju si vse boljši.. Dejansko je res, da navadnih 50 kubičnih jajcih ne vidiš.. na kakšnem burgamnu pa je stvar čisto drugačna...

Ne govorim pa lih o ledru, da se ne boš od stropa odbijal..... Tak skuter ima končno precej čez 130 in ga tudi lahko voziš po avtocesti..

Še enkrat me begaš, ti govoriš 50 kubičnih ali maksi skuterjih?
 

Fastly

Pripravnik
5. sep 2007
204
0
16
Na motorje se sicer ne spoznam, če je pa cena visoka je pa kristalno jasno zakaj. Kdor bo šel v nakup, vso srečo z lastnikom.
bonk.gif


Prvo vprašanje, ki mu ga lahko zastavite je, koliko je dal za njega čez lužo.
wink-1.gif
 

problemout

Pripravnik
21. feb 2012
432
0
16
aja hehe....

ne poznam, drgač. Če ga bo za 5 dal bo srečen.... Je pa zanimivo, da se mu splača, če je res čez lužo.. Sej pride prevoz čez jurja dolarjev...
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik problemout pravi:
Glede nato kakšno ceno ima, bo čudež da bo kdo sploh poklical...

No ja, nova Hayabusa je 14.000 jurjev in če ima tale res le 6.000km, potem cena ni slaba.
Je komaj prvi servis videla.

Vprašanje pa je zakaj bi kaj takega kupil.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik Fastly pravi:
Na motorje se sicer ne spoznam, če je pa cena visoka je pa kristalno jasno zakaj. Kdor bo šel v nakup, vso srečo z lastnikom.
bonk.gif


Prvo vprašanje, ki mu ga lahko zastavite je, koliko je dal za njega čez lužo.
wink-1.gif

Se pa vidi, da je čezlužni model, po obveznih odsevnikih na prvem kolesu
smile-1.gif


Ampak nema veze. Važna je tržna cena pri nas in če pogledaš ostale, ima normalno ceno. Glede na km to mora biti ja nov motor.
 

problemout

Pripravnik
21. feb 2012
432
0
16
Citat:
Se pa vidi, da je čezlužni model, po obveznih odsevnikih na prvem kolesu

Ampak nema veze. Važna je tržna cena pri nas in če pogledaš ostale, ima normalno ceno. Glede na km to mora biti ja nov motor.

letnik 2008, 6000 km in drugi lastnik...

Temu lahko verjame le Snečko in njegovi indici.... Ampak ok, ker te poznam te zastopim, maš prou.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Daj se začni malo lepše obnašati reality oziroma specialni povratnik.

Ja, čisto možno je, da ima 6000km, ker takšen motor ni za neke hude avanture. Kolega je kupil v Angliji tudi rabljen motor, okoli 5000km oz. toliko primerljivih milj, tudi par let star in je bil dejansko takšen kot se je oglaševal.

Zato, ker je drugi lastnik, je goljufija? skotana mašina in vrten števec elektronsko?

Se da hitro ugotoviti če je bilo skotano, prodajalec pa za to odgovarja, ker oglašuje motor z določeno kvaliteto.
 

problemout

Pripravnik
21. feb 2012
432
0
16
Murkec

Hayabusa je tip motorjev like kawasaki zzr 1400....... to so potovalni sportaki z veliko opreme in tudi težo.

ne pa tipa suzuki gsxr 1000, honda cbr 1000rr itd...



Očitno ti to dvoje ne ločiš.... sicer pa se zanesemo na tvoje indice, predvsem na voznike ki jim guma zdrži 20-30 tisoč km...
Kot vedno pametuješ povsod.....

So ti že napisali, kje se skrivaš, da te ne ukradejo?
 
I

Izbrisan uporabnik #488

To so prej muscle sportaki, če že iščeš takšen potovalnik je to GTR1400.

Saj pravim, naj prodajalec pove zakaj je zadevo kupil in zakaj jo že prodaja po 6000km.

Ne vem pa zakaj se izogibaš nasvetom: zakaj zadeva po tvoje nima 6k km? oz. da gre za prevaro. Daj nam povej, da bomo še drugi vedeli, ko bomo kupovali.

p.s.
20.000 pa mi še ni guma zdržala, je pa blizu. Dobra guma.
 

problemout

Pripravnik
21. feb 2012
432
0
16
Hybusa je krava like ZZR 1400 z vsemi možnimi pomagali abs, ogrevane ročke, električna ogledala... So visoko kubične mašine z veliko navora to je pa tudi vse. Bolj za potovanje.

ZZR 1400 je recimo stalni spremljevalec kolesarksih dirk itd...

problem hajabuse je že kot v testih omenjajo ogromna poraba gum 3-5 tisoč z neagresivno vožnjo + slabe zavore...


Glede tvojga nabijanja o blilzu 20.000 z gumami.... je pa komentar takle.... penzjonistična vožnja z trdimi gumami.. Če si pa prepričan v svoj prou grem pa stavit, lahko tudi z tvojimi jetri 10 krogov po grobniku in ti bo slika takoj jasna...

sportive like kawa z, ninja, R1 imajo gume od 3000 do 5000 jurjev potem je stožičasta. Za na pisto pa sploh ni, če pelje pravi jo olupi v parih krogi, tako prednjo kot zadnjo....

Snečko sicer se mi ne da stabo ukvarjat, samo take nebuloze kot jih pišeš ti... pa še ne....
Sam kupujem Dunlop Qualifier RR, menjam cirka dva kopleta na sezono.... ps pa mi jo ne pobere po sredi.

Kako se ti voziš 20 z istim kopletom, si pa u lajfu ne predstavljam, mogoče tečeš zraven.. aja ti si vzorni voznik k je ceu svet pojedu...

bo že držal...
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #488

Hm, ti pises o nekem dirkanju po stezi, le kaj ima to veze z motorji za civilno uporabo. Tudi avto sem si kupil za po cesti in ne za Monzo. A ti z avtom hodis na dirkakisca? Z motorjem se vozim na izlete in ja, po predpisih. Ce te zanima, gume so Roadsmart.
 

problemout

Pripravnik
21. feb 2012
432
0
16
Kaj ti je človek, men roadsmartka (že imel) gre v 3000 -5000 km. Prva guma rata čisto stožičasta, da se ti krmilo kr podira. Sicer ne vem kako voziš ti.... si ne predstavljam.. Men sicer bolj leži Sportmax Qualifier, ker mi jo bolj enakomerno pobira, smartroad pa je v sred trša in mi ratajo gume hitrej stožičaste, ker jih po robu posnamem.

Po treh letih je itak vsaka guma trda.. tko da o bluzenj o 20.000 km.. je raj nam nič reku.
Govora je sicer o suzi haja... ta pa take gume požre že ob manj agresivni vožnji do 5 jurjev. Za več kot 10 jurjev pa še nisem slišal..

Očitno ti povsod izstopaš... hehe nedeljski voznik... se še našminkaš preh?
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Jaz sem jo menjal pri 16200, pa bi se slo. Tovarna predvideva 10.000+. Kam se pa to vozis da ti jo tako pobere, mogoce je v tem problem, da ne voziva po istih cestah. Roadsmart ni za hayabuso, je pretezek motor in premocan... glede obrabe, ocitno ne znas voziti, si preagresiven, da ti tudi ketna gre pri 10k km. Sem ti dal nasvet kje jo kupi. Ni vse v desni roki
smile-1.gif
 

problemout

Pripravnik
21. feb 2012
432
0
16
Vozim se po cesti, res pa je da ne veliko po avtocesti.... Glede ketne, kdaj sem kadarkoli omenjal ketno... Ketna se pa resnično steguje pri agresivni vožnij, predvsem pri agresivnem downshiftu... ampak govorimo o gumah..

Na hayo dajejo tudi roadsmarke, al pa Pirellijeva Angel ST... so dokaj mehke gume. Pimplam bajka pa ne, to pa je fact. Sej pravim si nedeljski voznik... Tak voznik nekih izkušenj ne more met, vsaj o načinu vožnje ne, ker pozna le eno čoper style. Ko ga boš založil in parkrat sprobal meje, boš tudi ruknil parkrat, takrat lahko govorimo tudi o izkušnjah, kako se resnično motor obnaša.

Tist k gume cmari 16.000 km, pa ne zna povedat skoraj nič... no razen da se vozi po predpisih... Če pa je malo agresivnosti na motorju pa gume nikakor ne zdržijo 16 tisoč km. Sej če že mal bl speluješ in se furaš po avtocestah ti jo posred pobere..

zato si te ne predstavljam, kako se voziš... Štart verjetno tako kot z tekmovalno 125 kubično frzenko.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Seveda si ne mores predstavljati, ker tako ne vozis. Ti imas motor za povsem druge namene, jaz npr. za izlete, da se kam peljem in nekaj vidim. Glede tega mi ne mores pomagati, niti svetovati. Pac raje dirkas, drsas, padas itd., to me ne zanima, seveda pa pozabljas da so predpisi za oba enaki. Ce bi imel drugacne zelje, bi kupil drugo zvrts. Predlagam ti selitev na otok Man, tam ni omejitev, bos lahko iskal limit. O verigi pa si nekoc jokal, kako je draga in da malo drzi. skratka, sva kot vedno na povsem drugem nivoju.