kolega je bil mal vljuden, pa ni rekel direktno, da noben od teh motorjev ni za off road. če je off road makedam, ja, pol se bmw bolje zanjde od tdm, saj ima le krampone ponavad gor. ampak to je pa tudi vse. razlika bo minimalna za voljo gum in teže. čez travnik boš šel pa k po jajcih, ker te luknja skipa na enem in drugem.
kramponi bodo ap ubijal voznjo an asfaltu in udobje, da ne govorim o ovinkih.
tdm je dvovaljnik. prve..3cv al neki tazga ni nič tresla, vmesne nisem imel, zadnja je poezija, sam mal manjša. je lažja, ima lučko za rezervo, avtomatski zaug itd.
če priemrjam z bmw, pegaso, transalpo, ktm..ni priemrjave. vse razen transalpe trese..men ni bilo jasno kako se folk s pegaso, bmw in ktm fura za mano na morje, ker jest sem po 10km imel že vsega dost.
tdm je tudi prijazen motor do uporabnika. ni brutalen kot enovalnjik. ne pri pospeševanju ne pri šaltanju an dol. dovoli celo da ga voziš dizelsko, se prav z malo šaltanja. men je bil svetovni in marsikdaj me je rešil pred gotovim sranjem.