Nakup motorja....

mamomu

gps navigator
21. jul 2007
2.493
0
36
53
Varoš!
ma ne ni blo mišljeno tebi - ampak modelom ki jim gume zdržijo le 1000 - 2000 kilometrom in jim vse gre v nos!
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Pa ketna par 1000km.

Se nisi ti nekoč bavil tudi s prodajo verig, vendar za motokros?
 

alfist555

Fizikalc
4. okt 2007
1.823
1
38
Mene pa nekaj drugega zanima. Malo sem gledal po avto.netu sam nisem ravno na tekocem kar se tice moto tehnikalije in vzdrzljivosti.
Malo me matra kak naked bike (predvsem sem gledal aprilio shiver, ampak imam ze avto italijanski in nebi rad se pri motorju popravljal salabajzerskih lahov
smile-1.gif
), ampak je problem finance. Gledal sem nekaj med 3000-3500€. Raje 3000 kot 3500, ampak tu je zdaj problem. Za tak denar je bolj boga izbira, ali pa imajo ze ogromno kilometrov. Koliko km je se sprejemljivo, da ne bom imel samih problemov? Kaj bi mi priporocal? Najbolj sem gledal Yamaha xj6-n / fz8, pa kak Kawasaki z750, sam ti so bili izven budgeta.

Any sugestions?
LP
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
3.021
396
83
tam ko se terc po tori rola
Jaz sem prejšnji motor prodal s 43 Tkm, ketna prva. Kupec ni in ni verjel, da je še prva. Pa sem mu rekel ''v redu, lani sem jo menjal''. Je bil pomirjen... Pač način vožnje, ki je totalno drugačen od raznih Speedy Gonzalesov.
 

Tusi

Fizikalc
3. sep 2007
1.235
1
38
Jaz imam doma Yamaho FZ6S2, 75000 km, pa dela še kar kot urca. Prvi akumulator, druga veriga, prvo sem menjal malo pred 50000 km. Tako da kilometri se mi nekak ne zdijo ravno problem.
 

alfist555

Fizikalc
4. okt 2007
1.823
1
38
Na kaj pa pol bit pozoren pri nakupu motorja z recimo 20-30k km?? Kako vedet da motor ni bil crash-nen?

LP
 

Benko14

Pripravnik
30. jun 2011
219
17
18
Evo leto je naokoli. Lansko leto se zaradi različnih dejavnikov nisem odločil za nakup motorja. Nekako sem bil finance primoran preusmeriti v druge namene.

Letos pa nimam v načrtu nobenega nakupa in se bom posvetil nakupu motorja.

Gledam pa ta model http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7054849 . Nekako se odločam, da bi kupil nekaj takega. Vem da imam malo konjev vendar zaradi preteklih izkušenj z motorji (prometne.press) se želim po 8 letih suše ponovno navaditi na vožnjo z dvokolesniki in dobiti spet nazaj tiste prave.

Zanima me, če ima ta motorček kakšno hibo in na kaj je potrebno biti pazljiv.
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
Tole je jajc... nikamor ne gre, brez navora, pri prehitevanju boš skoz študiral v keri maš. Kup novejšega z750 ali pa z1000. Če že morš z750 vzem novejši model ki ima upsidedown vilce...

Tole so pa res jetra.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Ne mu nasedat, ker je alergičen, da sem imel er6n
evil.gif


V oglasu je prvi model od 2006-2008, kateremu se ogni in išči od 2009 dalje, se dobi tudi za 3 jurje+. Ima popravljene hibe prvotneg modela.

Konji niti niso bistveni, ampak navor in to pri katerih obratih ga ima.
Sploh pa je to vrstni dvovaljnik, ki ima več navora kot 100PS 600 kubična konkurenca, ki ima 100PS nad 10.000 obratih, kar je neuporabno za normalno vožnjo.

Če nisi zahteven, bo več kot zadošča, od 0-100 ima 3.7s+, ker je lahek in majhen je v ovinkih prava šala.

Je pa naked in tu se zgodba pri kakšnih 120 km/h konča, razen če imaš utrjeni vratne mišice
smile-1.gif
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
Snečko ne nabijej, sem vozu te jajca nikamor ne grejo, sploh pa ne pri nizkih obratih...

Če pa ti misliš da z jurja od 7 jurjev ne gre pol pa tega z ja nikol nisi vozu.. Sam sem ga imel 5 let. Tko da iz prve roke... in tvojih 120 km problem... problem je nad 200 ne pa pr 120...

Sicer se mi dozdeva da si pussy za krmilom, ampak ti zja čez 10 jurjev ne upaš niti zvrtet, ker od 8 naprej gate trga.... Je pa pr Z jih ena pomanjkljiovst, kratke prestave, tko da maš pr 220 če v rdečih poljih....., ampak pospeševanja so pa dobra....

Tole skrpucalo pa je slabi, kot bi skuterja pelal, ga burgman useka povsod.... navijaš pa nikamor ne gre, dobesedno te je strah prehtevat.
Jest teb ne očitam, kva si vozu, ampak zame je skirca in če ti misliš, da si pameten z temi jajci

ANYTIME..... da ti bo enkrat jasno kaj je to navor... Pa da se razumemo za en je še z jurja švoh.... Z to kompenzira z kratkimi prestavami, če pa prelješ R1 potem pa je to druga...

still govori se o naked bajkih in zjurja je prava izbira navora in moči, da te en gumpec like you ne jebe po cesti in ne vidi tvojih grimas...

te pa še enkrat pozivam, da sprobava, da boš enkrat u lajfu videl kake buče stresaš...

priznam pa da je pomnakljivost poraba, ki je kar velika... Sem ga spravil tudi na 10l/100, ampak to je bilo extrem Grobnik... povprečno pa sem imel okol 7-8, tko da sem v na kakšni daljiš turi po rovtah vedno po benzah skakal, medtem ko so kolegi bp nardili po 300 km, pr men je blo 220 km že alarm...

to je slaba stran.. dobra navor, pospeški, lahano si peljal tud recimo skoz v šesti, sam jest enostavno take vožnje ne zdržim.... mogoče v kroksih od oštarije do oštarije..
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #488

Ravno pri nizkih gredo, tak da ne verjamem, da si vozil. Od 3000 naprej se voziš kot za šalo, tudi v 6. prestavi.

120 je problem zaradi vetra, ker ja naked in nima neke resne zaščite, no sedaj imam versysa in solidno vetrno zaščito in teh težav ni več (komot 160) To so pač naked motorji, to je treba vzeti v ozir.

Nisi ti drsal ZZRke 600, ki je imela celo manj navora od er6
smile-1.gif


In če uporabnik ima 3 jurje, lahko dobi za 3 jurje zelo soliden in hvaležen motor = er6n. Kaj boljšega bo težko dobil za ta denar, da ni zguncano.

Je pa res, da če dobi za to ceno dobrega z750, naj vzame z750, 4 valjni motor je precej bolj miren, manj je vibracij.

Tvoje zgodbice in vabila pa me seveda ne zanimajo (tako smo se kot deca prepucavali v vrtcu), steze me ne zanimajo, kaj šele kakšno divjanje.

Omejitve pa vsi poznamo oziroma bi jih morali.
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
od kod ti ideja da sem vozil ZZRko

Z1000 od nekdaj... Tud ta se pelje tamo od 4 jurje z šesto... O pospeških pa raj nebi o tem klumpu. Mel sem sposojen motor od avtošole, katastrofa motor ne gre nikamor, si ne upam pomislit, da bi šu v dolomitev v tiste klance, bi se cjazu za avtomobilsko kolono do nezavesti...

tko da... Kr se vetra tiče pri Zju kupiš taveliko šajboki gleda decimeter do dva od števca in je problem solved. Kr kawi zamerm je res malo večja poraba. In relativno majhen doseg okol 220 km...

Užitek pa je neprimerljiv. Tukaj maš primer švohnejše variante starega modela z750, ki je bistveno slabši od jurja...

Stistim klumpom že o tem lahk le sanjaš...
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.258
338
83
Jaz ti tudi priporočam z750 (imel letnik 2004, delal ko urca, navora dost, ful zanesljiva reč). Edino naked je, kot ti je nekdo že prej omenil magičnih 120kmh... Za 2500ojrov se da dobit čisto spodobno zadevo če mene vprašaš. Raje tisto razliko 500-800 EUR v dobro čelado in usnjen kombinezon vrzi, če se mene vpraša. Ampak vsak ima svoje užitke.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Pojdi kar ti raje sanjat in uživaj v videu najbolj znane moto dirke na svetu, kjer imajo skupino er6 = supertwin.
Tekmuje se sicer z er6f alias ninja 650r, torej model z oklepom, malo popimpan, a to je to.


Niti v sanjah ga ti tako ne pelješ
hysterical-1.gif


Res nikam ne grejo...
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
oprost ta primerjava je pa butasta, se vid da nimaš pojma o motorjih.... Lej če smo na tem te kakšna 250 aprilija fukne dol tekmovalna... Govorimo o serijskih motociklih, ne pripravljenih za dirke...

Kot zanimivost it povem, da na grobniku nimaš šans proti 125 kubičnim motorjem... Da ti o 600 kubičnih raj ne govorim, prleti mimo da te srat prime...

Enkrat fant pejt vozit, potem pa lapej... Še enkrat predelelani motocikli se ne morjo primerjat z cestnimi. Predelano je prav vse od elektronike, razmerij, vzmetenj, gum itd...

Recimo ti bom bolj podrobno povedal smrdelova lada samara je imela 160 KM in pejt z njo dirkat.... skratka tebi podobno mešaš dva različna svetova...

in ja ta motor je jajc ki nikamor ne gre.. Kot rečeno bi tvoje lapanje rad preizkusil, da boš tisti štajersko gobcalo enkrat zaprl in nehal mešat jabolke in hruške..

kaj praviš murkec bo šlo? dejva iz besed k dejanjem...

bomo videli tvoje znanje.... grimase ne štejejo
hysterical-1.gif
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
lej to se da rešit z večjo šajbo... cca 20-30 eurov...
Me npr tastari z750 niso všeč vilce..... pr novih imaš upside down...

Drgač pa največ dobiš za majhen denar se strinjam..... edino kar naj bo pozoren je menjalnik.... da ni zjeban.....
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik krnekejjeto pravi:
oprost ta primerjava je pa butasta, se vid da nimaš pojma o motorjih.... Lej če smo na tem te kakšna 250 aprilija fukne dol tekmovalna... Govorimo o serijskih motociklih, ne pripravljenih za dirke...

Kot zanimivost it povem, da na grobniku nimaš šans proti 125 kubičnim motorjem... Da ti o 600 kubičnih raj ne govorim, prleti mimo da te srat prime...

Enkrat fant pejt vozit, potem pa lapej... Še enkrat predelelani motocikli se ne morjo primerjat z cestnimi. Predelano je prav vse od elektronike, razmerij, vzmetenj, gum itd...

Recimo ti bom bolj podrobno povedal smrdelova lada samara je imela 160 KM in pejt z njo dirkat.... skratka tebi podobno mešaš dva različna svetova...

in ja ta motor je jajc ki nikamor ne gre.. Kot rečeno bi tvoje lapanje rad preizkusil, da boš tisti štajersko gobcalo enkrat zaprl in nehal mešat jabolke in hruške..

kaj praviš murkec bo šlo? dejva iz besed k dejanjem...

bomo videli tvoje znanje.... grimase ne štejejo
hysterical-1.gif

Bi ti še kaj odpisal, pa se raje na tako primitiven nivo ne bi več spuščal.
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
Sem ti dau možnost da dokažeš trditve navora, moči itd...
Da preideva iz lapanja.... nekaj je gobcanje nekaj realnost...
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Dokaz je na moji picasi, kjer lahko vidiš, da sem brez kakršnihkoli težav prevozil Dolomite, Grossglockner (s sopotnico) in celo kopico ostalih cest, vmes pa tudi prehitel počasnejša vozila.

Nikjer ni bilo prav nobenih težav z navorom, močjo in prehitevanjem.

Ti pa pišeš kar naprej pravljice o neki stezi.