Nakup Lancie Delte - se še splača?

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik jtfc pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Če se vrnem na temo, Delta je v rangu premium vozil v tem segmentu. S to razliko, da ko je prišla na trg je orala ledino s tehničnimi bonbončki, katerih velika večina še danes nima!

Torej povej mi kakšne tehnološke prednosti ima delta pred bravotom?

Evo znalci
Citat:
So is there a difference? The styling and lengthy wheelbase are distinctive, and the badge certainly packs pedigree, while the Fiat group's resurgence bodes well for the elimination of the traditional Italian bugbears of poor reliability and steep depreciation. The interior, too, is a cut above the norm.

Preglej en post višje, kjer sem naštel par zadevic.
Pa to niti ni vse !
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Delta je polepsani bravo, pa se ce se tako trudis osvetliti zadevo. Podaljsana medosna in nekaj dodatne elektronike. Najbolj ji zamerim, da ima iste zanic sedeze kot bravo.

Sicer pa majavost hidravlike? Na kaksni drogi si ti?! Hidravlika gre pocasi v pozabo, ravno zaradi gumpcev kot si ti, ki zivite s plasnicami na oceh. Ce je ne bo resil MB kot obljublja. Zracno vzmetenje se v osebnih avtomobilh ni obneslo in gredo na francosko hidravliko.

Poznavanje tehnicnih zadev ti ni vrlina, ne? Pa dvomasni vztrajniki ipd..
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Vidim majavost in nič drugega. To vsak vidi, ni to debata o tem kakšne barve je obleka?

Deltin Active Suspension System reagira na cesto takole:


Vidiš kje majavost ?!
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Hidravlika je imela že prej aktivno upravljanje trdote posamezne obese, pomoje ti to hočejo povedat.

Večina zračnih vzmetenj (MB, landrover, audi, toyota) je imela možnost nastavitve trdote in višine vzmetenja pred "vosasti kit" lancio.

Na pamet iz glave recimo landrover discovery 2 je imel ACE sistem leta 1999. Stvar ni vezana na zračno vzmetenje ampak gre za hidravlično nastavljive posebne stabilizatorske drogove ki so aktivno upravljani preko elektronike (ko gre avto po ravnem je pritisk nizek kar pomeni da so stabilizatorji "izključeni" in vožnja je udobna, ko gre avto v zavoj se pritiska poveča in nagibanja karoserije ni).

Tudi ostale zadeve ki si jih naštel so bile že prej v uporabi, recimo tisti tvoj ASR je imel VAG že od leta 93 dalje (imenuje se EDL).

Je pa dejstvo da danes nobeno vozilo v fiat grupi (pa večina korejcev in japoncev) nima tistega kar je imela lancia leta 2000, ampak primerja naj se s primerljivim (lancia = premium avomobilska znamka).
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.606
344
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
TTC ( Torque Transfer Control ) je podoben ASRju, vendar z eno veliko prednostjo, namreč TTC je zmožen istočasno zavirati eno kolo, medtem, ko ima drugo kolo vlogo pogona. Dejansko je to elektronska zapora diferencijala z zaviranjem "notranjega" kolesa.
S tem je dinamičnost med ovinki vrhunska.
O ostalem se mi ne da pisat, ampak glede tega zgolj tole.
Posrfaj za XDS elektronsko zaporo diferenciala. Iz glave vem, da jo je imel Golf 6 GTI (letnik 2008, če se ne motim), če je bila pa že prej vgrajevana v katero VAG vozilo pa ne vem.
Ti pa povem, da je ta elektronska zapora diferenciala kar v redu, ampak o vrhunski dinamičnosti pa ne bi ravno pisal. Mehanska zapora diferenciala je le mehanska zapora diferenciala. In ja, pišem iz lastnih izkušenj, ker je v trenutni kanti, ki jo vozim, XDS noter (ok, naknadno vključen
grin1.gif
). Dvomim pa, da je TTC od Lancie kaj bistveno drugačen.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Lahko tudi napišeš pe o ostalem, ni problema, rad debatiram z nekom, ki ve več od mene.
TTC od Lancie je praktično zelo podoben, kot je zapora pri MeganuRS ( in če me spomin ne vara tudi v Fordu RS ).
Torej daleč bolj napreden sistem od ESPja ( ASR ).

Torej, poanta je v tem, da je Delta vnesla tehnologijo v srednji razred, tehnologijo ki je bila predtem rezervirana za druge razrede.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.409
5.685
113
daj zaj pa nehaj bluzit no. kaj je delta vnesla. ne se hecat. tak kot so rekli to je bravo ki je podaljšan. Mogoče malo več elektronike.
Za sebe vem, da bi mel Delto 1.75Tbi takoj. Ni pa noben nadavto.

Zadnja lancia ki je ugledala luč sveta je bil Thesis. in pri tem avtu lahko govoriš o nekih superlativih. Ostalo so fiati malo polepšani z boljšimi materjali.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Tudi zaradi takega anti odnosa je Lancia tam kjer je....je ni več.

Čudno, de je Golf tam kjer je, če je Leon, Octavia slabši avto s slabšimi materijali...itn.

S to razliko, da sta Bravo-Delta bolj različna, kot avtomobili iz drugih koncernov!
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Tudi v Meganu. Verjetno je mislil na RevoKnuckle vzmetenje pri Focusu...
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Najlazje je prirediti zadevo z racunalniskimi simulacijami. Naj pokazejo razliko v realnih pogojih. xm z diravi sistemom in xantia activa sta svoj cas poskrbela za precej slabe volje med konkurenco in besne antikampanije.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.017
10.760
113
kod Džej-Zija
Če si pogledal video, si najbrž opazil, da je revoknuckle del vzmetenja, ki ne vpliva na blaženje, ampak na eliminacijo torque steera. To je vse, kar jaz pravim. Drug del, ki na to pozitivno vpliva s konstantno dobro trakcijo, je mehanska zapora diferenciala. Jaz nisem trdil ničesar drugega. Z raznimi elektronsko nastavljivimi blažilci to nima zveze, ker je namen sistema čisto drugačen.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Vidim majavost in nič drugega. To vsak vidi, ni to debata o tem kakšne barve je obleka?

Deltin Active Suspension System reagira na cesto takole:

<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/eSi6J-QK1lw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Vidiš kje majavost ?!

Clovek a si ti kdaj vozil hidravlicarja?
confused-1.gif
Resno, kaj je bilo tako majavega? Tebe je morda zmotilo zgolj plavanje po kruzanju na AC, kjer se vsakih nekaj sec avto malenkost dvigne in spusti, ker kompenzira cesto. Podobno kot glisiranje. Ce je ta frekvenca v mejah za sea sickness (mislim, da je meja 2s na amplitudo), ima nekaj ljudi res tezavo s tem. Ampak to je tudi vse, vse kompenzira v ovinkih in slabih cestah.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.409
5.685
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
S to razliko, da sta Bravo-Delta bolj različna, kot avtomobili iz drugih koncernov!

kako razliko ti vidiš? bravo in delta sta isti avto pa če ti plešeš tango po trepalnicah.
 

TuTuRuTu

Fizikalc
14. avg 2007
120
43
28
Ljubljana
Ksz.

Sicer je tukaj en kup nakladačev, sanjačev in gostilniških bumbarjev, ampak ne morem mimo, da nebi spisal kakšen stavek.
Zrasel sem v domu, kjer smo vozili po večini same italjanske avtomobile. Tudi kasneje, ko sem si kupil prvi avto, je bil to Fiat. In da ne bo spis ostal na nivoju gostilniške debate, bom zajel samo delček italjanskih avtomobilov, ki sem si jih lastil v 15 letih..
Fiat Uno, Fiat Uno Turbo, Fiat Regata, Fiat Tempra, Alfa 33, Alfa 146, Alfa 156(eno imam še sedaj), Alfa 155 V6 v očetovi lasti Lancia Kappa....
Trenutno vozim Fiat Bravo 1.6 Mjet Emotion
Torej lahko bi rekel da imam kar bogate izkušnje z italjanskimi znamkami.
V 80tih in 90tih letih so italjanski avtomobili res kakovostno zaostajali za njihovo evropsko konkurenco. Vendar so italjani, to nadoknadili z včasih posrečenim dizajnom ali pa tehničnimi inovacijami.
Danes, ko avtomobile vozijo mamini sinčki, ki si težko zapomnijo kje je pedalo sklopke in plina, mora biti avto narejen tehnično preprosto, a načičkano z 1001 pasivno novotarijo. Dan danes se nihče več ne vpraša, kako je rešeno podvozje, kako večja medosna razdalja vpliva na vožnjo, kakšno je krmiljenje avtomobila itd. In Italjani, kot specialisti v motoroznanstvu, se v tem novem svetu metroseksualcev ne znajdejo najbolje. Zato jim upada tako tržni delež, kot ugled.

Kar se tiče trenutnih italjanskih avtomobilov, lahko po letu dni vožnje z Fiat Bravom in 30.000km rečem tole.
Motor: 1.6 Mjet 120KM 300Nm navora... ocena 10.. motor je lepo kultiviran, polni navor je zmožen pognati na kolesa že pri 1500u/min. Veselje do vrtenja se sicer konča pri cca 4200 u/min, vendar do tam mu ne poide sapa. Z dobro preračunano 6 prestavo, se lepo in udobno voziš z 140km/h pri cca 2200u/min. Poraba zadnjih 3k km se giblje po board računalniku 5.2 litra. Menjalnik se lepo prestavlja, edino mrzel je malček bolj trd.
Podvozje.. Klasični Mcpherson in poltoga prema žal ne dopuščata dirkaških užitkov. Avto je preveč mehak v nogah za kaj takega, je pa karoserija toga, pri premagovanju slovenskih luknjastih cest, pa notranjosti ne strese preveč. Torej za dirkače taka nastavitev podvozja ni, obstaja pa sport različica modela Bravo, ki vse skupaj postavi nivo višje. Vendar čudežev ni za pričakovati, preprosto so italjani avto hoteli prestaviti širši množici in ne samo ljubiteljem hitrih ovinkov. Ocena 8 (konkurenca zna tudi bolje nastaviti podvozje)
Udobje, počutje v vožnji..
Zvočna zatesnjenost bi lahko bila boljša, oziroma 1.9 in 2.0 Mjet motorja sta v tej karoseriji bolj prijazna ušesom, kot moj 1.6 Mjet. Tile mali dizli imajo tak, vsaj meni preveč čuden zvok
smile-1.gif

Počutje v kabini je zame odlično. Prostorno, volan lepo sede v roke, stopalke so na pravem mestu, preglednost naprej je odlična, nazaj povprečna. Moti velik A stebriček,a to je dan danes pri vseh avtomobilih zaradi varnosti tako urejeno.
Sedeži so sicer barvno lepo usklajeni z notranjosto, a žal precej povprečni. Če primerjam tiste iz Alfe 156... bi jih takoj namesti v Bravota
smile-1.gif
Tukaj priporočam opremo Sport, kjer so sedeži nekje na ravni Alfinih, torej odlični.

Prtljažnik in vožnja zadaj.
Več kot zadovoljiva za 2 osebi zadaj. Na morje smo se odpravili 4 odrasle osebe, z prtljago zadaj, potovalnik kovčkom na strehi ter 4imi kolesi. Še vedno smo se brez pretresov peljali 130 po tempomatu 500km daleč in iz avta stopili čist ok.

Price/Performance ocena.. za vložen dnar, veliko avtomobila. Pravzaprav, če odprem pokrov motorja in pokukam v notranjost, ugotavljam da je 70% delov, ki ima nalepko Made in Germany. Torej za 1/3 nižjo ceno sem kupil del nemške tehnologije, z odličnim italjanskim dizlom, v prikupni italjanski obleki.. Za moje pojme terna.

In zakaj sem spisal tak sestavek.. Pravzaprav, sem pred nakupom Brava gledal tudi Lancie Delte. A sem si zaželel izključno 1.6 Mjet motor in takrat se žal na a.net, ni dalo nekaj časa dobiti nobene bicolori Lancie z takim motorjem v nosu. In če sem zadovoljen z Bravom, verjamem da bi bil nad Lancio navdušen.
Zatorej OP, kar pogumno v nakup. Italjanski avtomobili so se odmaknili od zagrizenih ljubiteljev, k generalni populaciji in kot taki, so tudi bolje izdelani.
Nemški autobild,je ob testiranju Brava, po prevoženih 100.000km podal oceno 5-. Nekaj časa,je Bravo držal 3 mesto v njihovem vzdržljivostnem testu. Za primer Touran je pristal na zadnjem mestu in tega neslavno drži še danes.

Uspešen nakup želim, za karkoli se boš na koncu odločil in veliko varnih, ter prijaznih kilometrov.

Lp