Nakup Lancie Delte - se še splača?

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
tole kdo pozna?

Lancia Delta

ker mi nekako negre vse skupaj 20.000 km, letnik 2010 in ta cena ...
tongue-1.gif

To je službeni avto. Z njim se največ vozi sprejemnik za servisne storitve, Gjurin, al tko nekak se piše...
Sem pa ta avto pred cca 3 leti vozil, kot testno, nadomestno, ko sem imel svoj avto pri njih na servisu.

Delta je dober avto, za svoj čas, ko je prišel na trg preveč napreden ( beri predrag ) s katastrofalnim marketnigom. No ja...bolj zadnje, kot pa cena.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.911
2.310
113
za šankom
če pogledaš opremo in kvaliteto materialov je bil avto že v štartu podcenjen,kot si rekel marketing ga je totalno pokopal,tako kot celotno Lancio-žal
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
ksz

Če bi imel 5 let star turbodizel tako malo realnih kilometrov, bi ti večina povedala, da lahko pričakuješ težave, ker se je očitno precej časa vozil neogret (turbina in morebitni DPF). In ta avto ima tudi turbino, ki je veliko časa delala s hladnim motorjem.

Poskusi se zmeniti za kakšno garancijo na turbino.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
To je službeni avto. Z njim se največ vozi sprejemnik za servisne storitve, Gjurin, al tko nekak se piše...
Sem pa ta avto pred cca 3 leti vozil, kot testno, nadomestno, ko sem imel svoj avto pri njih na servisu.
Če to drži, ga sam ne vzamem pod nobenim pogojem. Je že Clifton napisal, zakaj ne, kljub temu, da je bencinar.

Sicer pa še ena zgodbica iz tega tedna na temo avtomobilov z malo prevoženimi kilometri
grims-1.gif
:
avto star 3 leta, prva lastnica, 30.000 prevoženih km, redno servisiran na poblaščencu, nekaramboliran, še eno leto jamstva. Avto je bil noter in zunaj praktično nov. Vse preverjeno štimalo. Samo za vzet.
No, stranka ga ni vzela. Zakaj?
Sklopka je bila že lepo ''načeta'', motor je bil v zadnjih zdihljajih. Identičen motor s 140.000 prevoženimi km (no, vsaj na števcu
grin1.gif
) zraven je predel kot mucka.
Edina lastnica tega avtomobila je bila starejša gospa
evil.gif
.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.952
6.846
113
pri taščici
Kako zgleda motor v zadnjih vzdihljajih?
Slaba sklopka pa ni nič novega. Markoman jo je tudi menjal pri sicer malo več km. Pa dvomim da vozi na relaciji MB lj kot stara mama.
Dizzy: Če je Lancia poštena, potem jo vzemi.
Pa lprivoscim tudi boš imel čez desetletje o njej enako mnenje kot ga imaš danes o toyoti
zmaga.gif
 
Nazadnje urejeno:

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
tole kdo pozna?

Lancia Delta

ker mi nekako negre vse skupaj 20.000 km, letnik 2010 in ta cena ...
tongue-1.gif

To je službeni avto. Z njim se največ vozi sprejemnik za servisne storitve, Gjurin, al tko nekak se piše...
Sem pa ta avto pred cca 3 leti vozil, kot testno, nadomestno, ko sem imel svoj avto pri njih na servisu.

Delta je dober avto, za svoj čas, ko je prišel na trg preveč napreden ( beri predrag ) s katastrofalnim marketnigom. No ja...bolj zadnje, kot pa cena.

Pa si ji pred tremi leti pokazal kdo je šef? *

*vse prestave do blokade takoj po zagonu hladnega, v duhu testnega/nadomestnega avta pač
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Super. Enako vprašenje je torej potrebno postaviti samo še ostalim 100+ voznikom, ki so vozili ta avto.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
recimo, da se na vsakh par voznikov res najde bebec brez spostovanja tuje lastnine - taksna voznja res toliko unici motor, da bi lahko imel probleme?

imam se dve Toyoti ogledani, za podoben denar, podoben letnik ampak z vec km in s slabso opremo. Mazda 3 pa smo vceraj ugotovili, da ceprav je res noro vsecen avto, je zal izven budzeta ...
tongue-1.gif
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik shift pravi:
pri tem motorju turbine niso porblematične
Vsaka turbina je problematična, če se tišči hladen motor.

Hladno olje nima zadostne viskoznosti za optimalno mazanja. Enako velja za vsak motor z notranjim izgorevanjem - tiščanje hladnega mu ne koristi. Pri turbo-motorjih je na hladno tiščanje najobčutljivejša turbina in bo posledično prva odpovedala.

Če je z avtom sicer vse OK, v končni fazi tudi turbina ni nemogoče visok strošek, le pri nakupu se je morebitnega dodatnega izdatka treba zavedati. Glede na to, da je avto last AH, upam da so bili upoštevani vsaj časovni servisni intervali.

Osebno se mi cena za 5 let staro Lancio zdi kar (pre)huda.

Če primerjam s, po ljudskem glasu, precenjenim Golfom:
ročni
samodejni

Pa nisem VAG fan, niti ne želim, da se razplamti kakšna VAG:eek:stali bitka

Še dve Mazdi 2011:
http://www.avto.net/_AVTO/ogla...20Navi%20i-S...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=9444737&show=2
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.719
113
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:

Osebno se mi cena za 5 let staro Lancio zdi kar (pre)huda.
[/url]

V eni firmi, ki jih poznam so kupili 3 bravote. Po 2 letih so vse zamenjali, ker je bilo zmeraj kaj narobe z njimi.... (sedaj imajo že 5 leto oktavije).

Lancia je pač samo malo pošminkan fiat, ponavadi so bile še slabše sestavljene kot fiati, ker so bile manjše serije.

Pač ne moreš malo boljše našminkanega fiata prodajat za zlato, mehanika pa čist ista spodaj, sestavljen pa verjetno še slabše.

Pa so bile doma od stare delte, ene par deder, do kappe. Za kaka vozikanje je definitivno boljši kak japonc kot pa lancia.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik jtfc pravi:
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:

Osebno se mi cena za 5 let staro Lancio zdi kar (pre)huda.
[/url]

V eni firmi, ki jih poznam so kupili 3 bravote. Po 2 letih so vse zamenjali, ker je bilo zmeraj kaj narobe z njimi.... (sedaj imajo že 5 leto oktavije).

Lancia je pač samo malo pošminkan fiat, ponavadi so bile še slabše sestavljene kot fiati, ker so bile manjše serije.

Lancia je v FLAR skupini na najvišji stopnički, tako materijali, kvaliteta izdelave in zanesljivosti. Pustimo dogajanje pred pred leto 1990.

Pač ne moreš malo boljše našminkanega fiata prodajat za zlato, mehanika pa čist ista spodaj, sestavljen pa verjetno še slabše.

Dejstvo je, da na pamet govoriš in nimaš pojma

Pa so bile doma od stare delte, ene par deder, do kappe. Za kaka vozikanje je definitivno boljši kak japonc kot pa lancia.

In potem svizec zavije čokolado....


Če se vrnem na temo, Delta je v rangu premium vozil v tem segmentu. S to razliko, da ko je prišla na trg je orala ledino s tehničnimi bonbončki, katerih velika večina še danes nima!
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.719
113
Do 1970, potem je šlo pač dol.

Ne moraš pač malo boljše zice in malo opreme not več dat in potem s ceno že v segment bmw-ja it. Bmw-ji se po 10 letih veæinoma skupaj držijo še zmeraj, tole pa razpada da ni res.

Ista platforme kot fiat pa premijska cena. Če ne bi v 80, 90ih na ralijih zmagovala, ne bi bilo pa čisto nič od znamke.

Tko vsaj komu še solzica poteče, ko se spomne...

26781_103130519726587_100000889192445_23489_6839441_n2.jpg


Dedra je imela isto platformo kot tipo.
Thema je imela isto platformo kot chroma.
Kappa od ene alfe.

Ne mi rečt, da so bili mehanski kosi ali pločevina za karoserijo boljša v lanciah. Če so bili pa boljši zici in tapeciranje tehnološka inovacija potem pa
hysterical-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Na tvoj rang gostilniške debate za šankom se ne bom spuščal.


Govorimo o Delti, ki je prišča na trg 2008.
Ta avto je imel leta 2008 poleg "klasične opreme", ki jo še danes marsikdo nima (!), na izbiro še malo morje asistenčnih in pasivnih pomagal...

- Absolute Handling System and DST (Drive Steering Torque) steering wheel:

Nadgradnja ESPja z bolj sofisticiranim poudarjanjem moči motorja in v ekstremnih primerih pomoč vozniku pravilnega vrtenja volanskega obroča.
AHS je sestavljen iz LTF (Linearisation Torque Feedback) in TTC (Torque Transfer Control). Gre se za prej omenjeno pomoč DSTju ( Drive Steering Torque ), ki pomaga vozniku pravilno dodajat oz. odvzemati smer vrtenja volana.

DST je tudi povezan z radarjem, kateri spremlja potek vožnje in preprečuje vožnjo preko pasu ! Torej, lahko govorimo o auto pilotu !

TTC ( Torque Transfer Control ) je podoben ASRju, vendar z eno veliko prednostjo, namreč TTC je zmožen istočasno zavirati eno kolo, medtem, ko ima drugo kolo vlogo pogona. Dejansko je to elektronska zapora diferencijala z zaviranjem "notranjega" kolesa.
S tem je dinamičnost med ovinki vrhunska.

- Electronic suspension with variable damping (Reactive Suspension System)

Kot že pove ime, ima Delta aktivno vzmetenje, ki vseskozi prilagaja posamezno kolo (!) glede na cestišče. Sistem je poznan iz Thesisa imenovan SkyHook ( nebo, kavelj ). Občutek, ko je karoserija na mestu ( hook ), medtem ko podvozje požira neravnine.
To ni majavost hidravlike...

- Semi-automatic parking assistance system (Magic parking)

Magic parking oz. sistem pol-avtomatskega ( bočnega ) parkiranja. Sistem deluje tako kot mora in predvsem, je hiter.

To je samo delček inovacij, ostalih se ( še ) ne bom dotaknil.

Vse to v letu 2008.

Gostilniško vpitje prepuščam tebi.
lp!


 
Nazadnje urejeno:

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.719
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Če se vrnem na temo, Delta je v rangu premium vozil v tem segmentu. S to razliko, da ko je prišla na trg je orala ledino s tehničnimi bonbončki, katerih velika večina še danes nima!

Torej povej mi kakšne tehnološke prednosti ima delta pred bravotom?

Evo znalci
Citat:
So is there a difference? The styling and lengthy wheelbase are distinctive, and the badge certainly packs pedigree, while the Fiat group's resurgence bodes well for the elimination of the traditional Italian bugbears of poor reliability and steep depreciation. The interior, too, is a cut above the norm.
 
Nazadnje urejeno:

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.719
113
V vsaj 10-ih
rolleyes-1.gif


Poveličujete rebrandanega fiata zaradi stare slave. No povedal sem, kar mi je ležalo na duši.
grin1.gif
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik jtfc pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Če se vrnem na temo, Delta je v rangu premium vozil v tem segmentu. S to razliko, da ko je prišla na trg je orala ledino s tehničnimi bonbončki, katerih velika večina še danes nima!

Torej povej mi kakšne tehnološke prednosti ima delta pred bravotom?
...
Mene tudi zanimajo tehnični bonbončki, katerih "velika večina še danes nima".