Na tvoj rang gostilniške debate za šankom se ne bom spuščal.
Govorimo o Delti, ki je prišča na trg 2008.
Ta avto je imel leta 2008 poleg "klasične opreme", ki jo še danes marsikdo nima (!), na izbiro še malo morje asistenčnih in pasivnih pomagal...
- Absolute Handling System and DST (Drive Steering Torque) steering wheel:
Nadgradnja ESPja z bolj sofisticiranim poudarjanjem moči motorja in v ekstremnih primerih pomoč vozniku pravilnega vrtenja volanskega obroča.
AHS je sestavljen iz LTF (Linearisation Torque Feedback) in TTC (Torque Transfer Control). Gre se za prej omenjeno pomoč DSTju ( Drive Steering Torque ), ki pomaga vozniku pravilno dodajat oz. odvzemati smer vrtenja volana.
DST je tudi povezan z radarjem, kateri spremlja potek vožnje in preprečuje vožnjo preko pasu ! Torej, lahko govorimo o auto pilotu !
TTC ( Torque Transfer Control ) je podoben ASRju, vendar z eno veliko prednostjo, namreč TTC je zmožen istočasno zavirati eno kolo, medtem, ko ima drugo kolo vlogo pogona. Dejansko je to elektronska zapora diferencijala z zaviranjem "notranjega" kolesa.
S tem je dinamičnost med ovinki vrhunska.
- Electronic suspension with variable damping (Reactive Suspension System)
Kot že pove ime, ima Delta aktivno vzmetenje, ki vseskozi prilagaja posamezno kolo (!) glede na cestišče. Sistem je poznan iz Thesisa imenovan SkyHook ( nebo, kavelj ). Občutek, ko je karoserija na mestu ( hook ), medtem ko podvozje požira neravnine.
To ni majavost hidravlike...
- Semi-automatic parking assistance system (Magic parking)
Magic parking oz. sistem pol-avtomatskega ( bočnega ) parkiranja. Sistem deluje tako kot mora in predvsem, je hiter.
To je samo delček inovacij, ostalih se ( še ) ne bom dotaknil.
Vse to v letu 2008.
Gostilniško vpitje prepuščam tebi.
lp!