... najprej so poslali na trg telefon z zelo hudo strojno napako, vendar najhujše pri tem je, da so zagotovo vedeli zanjo, torej ne samo upali, da morda bo pa kljub vsemu delovalo ... nato pa so se dobesedno delali norca iz potrošnikov, češ kako držati pravilno telefon in podobne nebuloze, to pomeni, da se niti niso potrudili s kakšnim PR sporočilom, kar je ravno tako nesprejemljivo ...
... to da pa imajo vse firme strojne in programske napake, je pa itak jasno, vendar je vseeno važno, kako se nanje odzovejo in kako pristopijo k potrošniku (ponudijo menjavo naprave, popust zaradi napake ipd.), pa čeprav vse lepo zavijejo v PR celofan (kar kot rečeno se Applovcim še tega ni dalo, ker jih očitno resnično bk za vse oz. si kot kaže lahko to mirno privoščijo, glede na njihovo bazo potrošnikov
) ...
... namreč da se razumemo, če bi sam kupil telefon s takšno napako (kot ga je očitno vsaj 1,7 mio potrošnikov; strojna napaka pač, vsaj pri prvi seriji morajo imeti vsi enako napako), potem mi morajo telefon, ali zamenjati, ali pa ponuditi vsaj 50% popusta ker gre za res težko napako ... tako kot je to pri vseh ostalih nakupih z napako ... mar menite, da pri nakupu Mercedesa kar mirno požrem napako, kar vržem 165.000 evrov, se zahvalim, poljubim noge prodajalcu, čeprav se vrata slabo odpirajo, ali pa ni dovolj kompresije v motorju?