Ker so kao mesoreznice v padcu je bil najbolj očiten razlog prepovedi. Zakaj so prepovedani prelahki pecikli in morajo dodajat uteži? Zakaj so prepovedani okvirji z cevmi širšimi kot 4-1? Zakaj so prepovedani okvirji brez dveh klasičnih trikotnikov. Zakaj so prepovedane male špranje med gumo in okvirjem? Itd. Vse kaj je uci prepovedal se dobi na civilnih peciklih če dovolj odkartaš.
Glede premz pa saj vidiš maš Induraina ki bluzi, da diski niso nič dobrega da so navadne gumice dovolj. Po drugi strani imaš tekmovalce ki so jih pozdravili kot bolj varne bremze sploh v slabem vremenu. Na koncu pa še proizvajalci obročev ki se lahko nehajo ukvarjat s problemom pregrevanjem in slabljenjem materjala. Ker vemo, da epoxi drži do določene temperature potemm pa adijo.
Sa pri mtb je bilo enako. Kaj bojo diski, pa hidravlika odpo pa to pa ono in tretje. Pa poglej kje smo 20 let kasneje. Z enim prstom po najhujšem bregu brez težav. Ga ni junaka ki bi dal v brejke gor.
Če vozite ravnice ok so gumice dovolj. Tisti, ki pa vozijo po bregih bo pa hitro sprejel diske. In ne mi rečt da pri nekem dolgem spustu nimaš raje udobja diskov z nežnim potegom enega prsta.
Glede premz pa saj vidiš maš Induraina ki bluzi, da diski niso nič dobrega da so navadne gumice dovolj. Po drugi strani imaš tekmovalce ki so jih pozdravili kot bolj varne bremze sploh v slabem vremenu. Na koncu pa še proizvajalci obročev ki se lahko nehajo ukvarjat s problemom pregrevanjem in slabljenjem materjala. Ker vemo, da epoxi drži do določene temperature potemm pa adijo.
Sa pri mtb je bilo enako. Kaj bojo diski, pa hidravlika odpo pa to pa ono in tretje. Pa poglej kje smo 20 let kasneje. Z enim prstom po najhujšem bregu brez težav. Ga ni junaka ki bi dal v brejke gor.
Če vozite ravnice ok so gumice dovolj. Tisti, ki pa vozijo po bregih bo pa hitro sprejel diske. In ne mi rečt da pri nekem dolgem spustu nimaš raje udobja diskov z nežnim potegom enega prsta.