Cestno kolo (nakup novega)

jello

Guru
22. sep 2008
10.394
3.949
113
Saj to. Willierju na sliki do klasike manjka 20 let in najmanj polovica originalne opreme. Ampak bicikel, ki je v uporabi je zelo težko ohranit v original stanju. Mam alu titan colnagota letnik 2004, original chrono obročev in balance že dolgo ni več. Recimo original ITM fajfo s Colnago napisom sem iskal pol leta, nazadnje dobil na ebayu iz ita. Da bi bil klasika bi ga moral pred 10 leti konzervirat in obesit na steno.
 

giovanotti

Fizikalc
20. dec 2012
191
105
43
Jaz sem na Blokah nekaj povozil in mi je mleko sicer zatesnilo, nisem pa tlačil črva. V Starem trgu pri Ložu dolijemo mleko (verjetno drug proizvajalec), je bilo treba še prit okoli Snežnika do Ilirske Bistrice in naprej Postojne. Čez nekaj mesecev po enem vzponu pijem izotonik in opazujem ljudi, ki gledajo moj bicikl. Pri parkiranju sem mesto prejšnjega defekta pustil v zraku (ne na tleh), pa je uhajal zrak.
Sam se nič hudega sluteč poženem v dolino, prav prijetno mehko je bilo :). V dolini ugotovim, da sem ves pošprican od mleka, prav tako okvir. Dopumpam in se privlečem na destinacijo. Doma odprem in komaj počistim delno zasušeno godljo v plašču, vstavim zračnico in imam mir.
Ugotovil sem, da bi moral pozimi, ko kolo stoji vseskozi rotirat obroče, da bi mleko oblivalo plašč.
Nisem obsedenec s težo, pa vseeno se mi zdi, da je teža tekočine v plašču podobna teži navadna zračnice. Treba je dolivat mleko ali ga letno zamenjat (€€€).
Sem preveč len in škrt, da bi to delal.
Vsak naj se odloči po svoje.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.717
2.742
113
še v SLO - ampak komaj
No - jaz pa, zaenkrat, ostajam na tubelessu. Ne ostajam več z prazno gumo, packarijo, ko je spustil ventil in se je vse “sesedlo” sem spucal.
Je pa res, da imam Milkit in imam nekaj manj packarije pri dolivanju / menjavi mleka. In seveda pozimi vsake toliko obrnem kolesa (visi v kleti in mimogrede zarotiram).
In tak kot je bilo že rečeno - oboje ima svoje dobre in slabe stvari.
Jaz sem se sprijaznil, da me tubeless rešuje micropuncture sranja, a pomeni, da obstanem, ker ne vlačim flikkita in mleka s sabo.
 

shootek

Fizikalc
3. sep 2007
919
102
43
select 1 from dual;
Na cestnem ostajam na zračnicah. S tubeless in mlekom je ravno toliko več dela, da se mi ne da vložiti časa in potem dolivati/čistiti. Je pa Silca sedaj dalo novo mleko, ki naj bi držalo še dle (itak pa so bili že prej med najboljšimi z prejšnjo generacijo).

Moram pa zamenjati zračnice z TPU (jih imam doma že kar nekaj časa pa še ni bilo volje :) )
 

ozaz

Pripravnik
5. mar 2010
152
17
18
Za cestno, če plašče menjaš 1x na sezono potem tubeless ok. Najbolje, če so obroči že zaprti, ni dela s trakovi. Vmes 2x doliješ, potem gumo vržeš stran. Za več sezon je preveč dela s čiščenjem plaščev, tako da zračnice, klasika ali tpu.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.255
1.133
113
V 2 sezonah tublesa(cestak) :
- 1x prebil gumo na makadamu, 2 cm zareza, ne bi pomagala niti zračnica ,
- 2 cm trn štrlel iz gume , opazil šele doma , tubles zatesnil ....
-1x menjal venile ker ne stekajo

...to je to, vozim pa 32 širino.

No pa menjal/dotočil tekočino(trenutno milkit, se ne strdi,...imel celo sezono).
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.255
1.133
113
Na cestnem ostajam na zračnicah. S tubeless in mlekom je ravno toliko več dela, da se mi ne da vložiti časa in potem dolivati/čistiti. Je pa Silca sedaj dalo novo mleko, ki naj bi držalo še dle (itak pa so bili že prej med najboljšimi z prejšnjo generacijo).

Moram pa zamenjati zračnice z TPU (jih imam doma že kar nekaj časa pa še ni bilo volje :) )
a niso TPU precej delikatne narave , ....oz poleg tega da so dražje , znajo tudn spuščat prej kot "navadne".
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.255
1.133
113
Za cestno, če plašče menjaš 1x na sezono potem tubeless ok. Najbolje, če so obroči že zaprti, ni dela s trakovi. Vmes 2x doliješ, potem gumo vržeš stran. Za več sezon je preveč dela s čiščenjem plaščev, tako da zračnice, klasika ali tpu.
Niso vse tekočine take da bi se prijele, strdile,...oz da bi moral to čistit.
Za MUCOFF vem da je precej tdovraten za čiščenje(imel 1x na MTB) ,.....nasploh seMucoffaizogibam (prdgrago zato kar dobiš, oz so druge stvari enkovredne ali boljše za manj denarja).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.460
1.281
113
a niso TPU precej delikatne narave , ....oz poleg tega da so dražje , znajo tudn spuščat prej kot "navadne".
OK, cene so šle dol (se jih dobi za cca 11 € za gravel in MTB dimenzije), naj bi bile bolj odprne pri nižjih pritiskih, ampak, jeb..mti, 3 sem zamenjal v pol leta. In ne ugotovim, zakaj spušča. Sumim da pri ventilčku nekje, ampak ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.460
1.281
113
Čas da greš na tubeless :evil:
Razmišljal, ampak ne. Preveč svinjarije zame, ko je pa treba gumo snet. Sam zgruntat moram, zakaj hudiča spustijo. Sumim platišče, čeprav ni nikjer nič čutit ... Ker spredaj jo mam noter kako leto pa je vse OK - no zdaj, ko sem to napisal, verjento ne bo več :valjamse:
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.255
1.133
113
Razmišljal, ampak ne. Preveč svinjarije zame, ko je pa treba gumo snet. Sam zgruntat moram, zakaj hudiča spustijo. Sumim platišče, čeprav ni nikjer nič čutit ... Ker spredaj jo mam noter kako leto pa je vse OK - no zdaj, ko sem to napisal, verjento ne bo več :valjamse:
Zakaj bi gumo snemal ?
Oz. A veliko gum znucaš, pretrgaš na sezono ?
Ko imaš 1x tubles narejen , lahko tudi skozi ventlčkovo odprtino filaš, kontroliraš(z nekaj pripomički in ustezno tekočino).....nobene svinjarije.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.394
3.949
113
Lahko, ampak je lažje če ne, ker je ob vsakem pumpanju treba najprej z zrakom zasušen čep odbit. Ali v skrajnem primeru še ventil menjat. Tudi sicer, zakaj bi packal če ni treba, v gumi mleko zamenjat ni 10 minut dela, s čiščenjem vred.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.255
1.133
113
Lahko, ampak je lažje če ne, ker je ob vsakem pumpanju treba najprej z zrakom zasušen čep odbit. Ali v skrajnem primeru še ventil menjat. Tudi sicer, zakaj bi packal če ni treba, v gumi mleko zamenjat ni 10 minut dela, s čiščenjem vred.
Ok,se strinjam, ampak v cca 5000km tublesa ina cestaku sem 2 ventilčka(vložka) menjal, pumpanje in "odbijanje zasušenega čepa", se mi nikoli ni zdel nek omembe vreden problem.
Če z brizgo mleko menjaš je manj kot 10 min dela(če imaš vse pri roki).
Če pa rob odpiraš, se pa strinjam da pri določenih kombinacijah gum in felten zna bit svinjarija in fuk, ker guma ne gre zlahka dol in je.....mess....
Na MTB imam trenutno tako fuk kombinacijo in samo upam ,da mi zadnje guma ne spušča nekje bogu za hrbtom.Ne bo problem zračnica , tubeless, karkoli bi oač že not, pač pa kombinacija feltna/guma.

Drgač pa , kakor kdo hoče , kot vidiš sjtv še vedno grunta zakaj mu zračnice za 10€ puščajo, in kot kaže bo pri tem ostal ker mu je to najboljša varianta.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.394
3.949
113
Spusti vsaka guma, samo odvisno koliko časa potrebuje za to. Jaz mam tubeless samo na mtb, guma gre gor z roko, dol pa s pajserčkom, pa še to samo zato ker je rob zalepljen od mleka. Mleko vliješ preden gre guma do konca gor in z rokama natakneš gumo do konca in zavrtiš da gre mlekec okrog. In nafookaš.

Še raje kot ventilčki se zapacajo podaljški ventilov. Na cestnem so latex zračnice in conti gume, na enem wheelsetu pa conti tabularji, defektov praktično ni. Zadnji je bil lani ko me je na poti v službo naložil en kreten v krožnem in mi je spredaj snelo tabular s feltne (premalo kita v kombinaciji s prenizkim tlakom). Sem nataknil kar na cesti nazaj in dopumpal in drži.