Motorna zaga?

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Ksz

Jao sem slucajno opazil na petrolu na IGu prodajajo ob pultu neko motorno zago cisti kitajcek in to svohcan za nekaj cez 200eur, upam da nebo kdo tolk usekan in to kupil, kar se v obiju dobi za 80eur.
 

fishman

Zelenc'
18. apr 2012
6
0
1
Pozdravljeni,

naša Poulanka je zaribala. Sedaj smo pred dilemo, verjetno se je ne splača popravljat. glede na to da žago malokrat rabimo pa se v neke stroške ne bomo metali. Ima morda kdo kak nasvet ???
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.087
5.657
113
Drugič imej svež bencin.....in roka naj bo radodarna z oljem ( raje več kot premalo)
smile-1.gif
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Sej "no name" žago imaš že sedaj
smile-1.gif
rang 99-140 eurou.....

Če ti je ta zaribala se ti splača samo še novo kupit.....

Membrane so tm 7-15 eur.......ampak jaz bi na tvojem mestu najprej pogledal bat pri izpuhu ( odšravfaš 2 šravfa)......in če je lep.......bi zamenjal mešanco z frišno ( pozabi bencin od lanske sezone
ne-ne-1.gif
)

Pogledaš še svečko ( če daje iskro.....pazi da je stikalo na ON ) ......in če potem ne vžge kljub lepemu batu in normalni komrpesiji so samo še membrane....

Na levi/desni strani frgazarja maš neke cifre....to je številka frgazarja ko boš kupoval nove......greš na bilokjer servis za žage pa poveš znamko frgazarja plus une številke ( wallbro 567B ----> sm si zmislu) pa dobiš

idi še ti kaki tutorial pogledat. če je poulan no name žaga pol je stihl srednje razredna?
cilinder vzameš dol brez da bi dol jemo še kuplungo pa vztrajnik. samo ti bi to lahko že vedo.
saj nimam nič proti če pomagaš človeku zato se tui družimo.samo ti se hočeš na vsak način v kerikoli temi dokazat z nekim specifičnim in poglobljenim znanjem. do zaj pa niti svoje motorke nisi v pogon spravo
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.331
355
83
39
Citat:
Uporabnik getrag pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Sej "no name" žago imaš že sedaj
smile-1.gif
rang 99-140 eurou.....

Če ti je ta zaribala se ti splača samo še novo kupit.....

Membrane so tm 7-15 eur.......ampak jaz bi na tvojem mestu najprej pogledal bat pri izpuhu ( odšravfaš 2 šravfa)......in če je lep.......bi zamenjal mešanco z frišno ( pozabi bencin od lanske sezone
ne-ne-1.gif
)

Pogledaš še svečko ( če daje iskro.....pazi da je stikalo na ON ) ......in če potem ne vžge kljub lepemu batu in normalni komrpesiji so samo še membrane....

Na levi/desni strani frgazarja maš neke cifre....to je številka frgazarja ko boš kupoval nove......greš na bilokjer servis za žage pa poveš znamko frgazarja plus une številke ( wallbro 567B ----> sm si zmislu) pa dobiš

idi še ti kaki tutorial pogledat. če je poulan no name žaga pol je stihl srednje razredna?
cilinder vzameš dol brez da bi dol jemo še kuplungo pa vztrajnik. samo ti bi to lahko že vedo.
saj nimam nič proti če pomagaš človeku zato se tui družimo.samo ti se hočeš na vsak način v kerikoli temi dokazat z nekim specifičnim in poglobljenim znanjem. do zaj pa niti svoje motorke nisi v pogon spravo

Zaradi takih stvari ga imam jaz že enčas na ignore in stvar prav lepo laufa...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.115
4.088
113
KSZ.

Vidim da sami poznavalci motorku tule. Eno vprašanje.

Spodaj na slikah je neka stara žaga ki jo imam doma, uporabljal jo je ded ki je bil zidar, privlekel jo je bojda iz avstrije. Na žagi ni nobenih oznak ali ploščic, razen napisov pri gumbih in zamaških v angleščini. Na notranji strani je na ohišju vgravirano "made in canada". Žaga ima polavtomaski dozirnik mazalnega olja (gumb na ročaju je pumpica za olje).

Žaga dela za silo, vsako leto dobi par pljuncev mešanice da se malo razmiga. Sicer trese, ropota in kadi da ni ravno fino delat z njo, ampak oldtimerji so za drugačen užitek!
cheer.gif


Problem je ker se vžiga na noben način ne da nastavit, zadeva precj niha obrate tudi ko se ogreje. Če nastaviš min dovolj visoko da ne crkne potem večinoma vrti tudi meč, če nastaviš tako da ga ne vrti se pa zaduši v par sekundah. Enako je z max. če ga daš malce več potem jo občasno trokira (zalije), če daš na manj nima noben moči.

Skratka če kdo pozna firmo ali pa celo model bi mi veliko pomagal. Potem bi se lahko se malce razgledal po ebayu za original spare parte, da obnovim tega oldtimerja.

Še slike (klik za povečavo):
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
nisem čisto prepričan samo bi reko da je to oleo mac firma. za obrate preveri vse možne luknje kjer bi ti puščo vakuum-spoji pri cilindru tudi pri fergazerju. tudi bunko za pumpat poglej če jo ma.more biti mehka pa ne prepikana
smile-1.gif


meč ti vrti ker je feder na kuplungi raztegnjen.to ti lahko naredi kak majster ki navija fedre. trenutno ji nastavi štandgas po občutku tam približno 2,5k je normalno za vse žage
kaj pa ko delaš z njo pod konstantnim gasom? se tui zaletava ali normalno drži obrate?

povej še točno kaj ti nastavljaš na žagi. kaj obračaš na min/max? predvidevam da štandgas šrauf,vžiga ne moreš spreminjat samo luft med magnetronom pa vztrajnikom lahko določiš.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.087
5.657
113
Citat:
Uporabnik getrag pravi:
idi še ti kaki tutorial pogledat. če je poulan no name žaga pol je stihl srednje razredna?
cilinder vzameš dol brez da bi dol jemo še kuplungo pa vztrajnik. samo ti bi to lahko že vedo.
saj nimam nič proti če pomagaš človeku zato se tui družimo.samo ti se hočeš na vsak način v kerikoli temi dokazat z nekim specifičnim in poglobljenim znanjem. do zaj pa niti svoje motorke nisi v pogon spravo

Vidš ti kako razliko med Poulan žago in partner žago ki jo mam sam.......navadna licenca samo barva in nalepke se manjajo......no name žaga pač....

%D0%91%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D0%BB%D0%B0%20Poulan%202150_enl.jpg


Partner_351_or_352_chainsaws.jpg


Super žaga je ribnla.........če hočeš generalno obnovit kot se zagre (ojnica...ojnični ležaj) je treba celo žago razkopat.......tud sklopko dol snet.......eee pa tud vztrajnik morš dol snet
aplauz.gif


Motorko Nr1. Partner 351 sem spravu v pogon.......je mela podobne težave kot od Utiševalca....po menjavi membran je nekaj časa delala normalno....sedaj po 2h sezonah s5 nekaj jebe.......pač no name roba

Motorko Nr2. Tomos-Huskvarna 770 .....nabavil sem silikonske cevke za benz.......filter za benz....nove membrane........čaka sončni vikend da se jo razkoplje in usposobi
cheer.gif


Aia majster da pa mogoče semmering na ojnici pušča pa zato nihajo obrati ker mu v karter fauš zrak vleče si mu pa pozabil povedat
aplauz.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.087
5.657
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:

Skratka če kdo pozna firmo ali pa celo model bi mi veliko pomagal. Potem bi se lahko se malce razgledal po ebayu za original spare parte, da obnovim tega oldtimerja.

Še slike (klik za povečavo):

Na hitro ampak ni čisto ista : http://www.acresinternet.com/c...36?OpenDocument

Odpri Manufacturers.....glej vse kanadske firme.......potem pa v chain saws klikaj firme in primerjaj modele.......sem iskal pol ure...več se mi ni dalo ker je full proizvajalcev
smile-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.115
4.088
113
Citat:
Uporabnik getrag pravi:
nisem čisto prepričan samo bi reko da je to oleo mac firma. za obrate preveri vse možne luknje kjer bi ti puščo vakuum-spoji pri cilindru tudi pri fergazerju. tudi bunko za pumpat poglej če jo ma.more biti mehka pa ne prepikana
smile-1.gif


meč ti vrti ker je feder na kuplungi raztegnjen.to ti lahko naredi kak majster ki navija fedre. trenutno ji nastavi štandgas po občutku tam približno 2,5k je normalno za vse žage
kaj pa ko delaš z njo pod konstantnim gasom? se tui zaletava ali normalno drži obrate?

povej še točno kaj ti nastavljaš na žagi. kaj obračaš na min/max? predvidevam da štandgas šrauf,vžiga ne moreš spreminjat samo luft med magnetronom pa vztrajnikom lahko določiš.

V bistvu sem vse razstavil in sestavil, vse cevke od goriva do vplinjaca so nove, vse je bilo spucano. Lahko sicer da sem kaj spregledal ampak sumin da je napaka kje drugje (vplinjač). Imam pa osnovno znanje šraufanja mopeda, tako da nisem ravno expert.

Pri vrtenju ketne dvomim da je kriva sama sklopka. Ker ko dela normalno ne vrti meča, ko se pa povišajo obrati ga pa zavrti. Če ne bi bilo nihanja bi bil meč pri miru, če dam minimum toliko nizko da ga ne vrti potem žaga ne drži štandgasa (ko obrati zanihajo ckrne sama od sebe).

Če držiš gas do konca kot rečeno tudi obrati full nihajo.

Min in max. sem mislil na nastavitve vplinjača (HI, LOW). Ima ločena vijaka za hi in low. Low nastavljaš minimum, torej spodnjo mejo odprtosti vplinjača pod prostim teko, z hi pa zgornjo mejo.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.115
4.088
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:

Skratka če kdo pozna firmo ali pa celo model bi mi veliko pomagal. Potem bi se lahko se malce razgledal po ebayu za original spare parte, da obnovim tega oldtimerja.

Še slike (klik za povečavo):

Na hitro ampak ni čisto ista : http://www.acresinternet.com/c...36?OpenDocument

Odpri Manufacturers.....glej vse kanadske firme.......potem pa v chain saws klikaj firme in primerjaj modele.......sem iskal pol ure...več se mi ni dalo ker je full proizvajalcev
smile-1.gif

Tistale zadnja na sliki bi skorajda ustrezala, mogoče je kak starejši model. Tnx za tole!
nahrung002.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.115
4.088
113
Tale je pa 100% prava!
aplauz.gif


Se 1x hvala za trud pri iskanju.

Edit: pa piše 16:1 fuel:eek:il ratio?! No recimo to je že ena stvar ki jo je vredno upoštevat preden spet razdrem žago v celoti.
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.087
5.657
113
1:16 mal je huda........olja so tud že napredvala ta cajt
smile-1.gif


Ponavad majo še razmerja 1:50 (standard) 2%, 1:40 2,5%........1:32 3%.............1:16 je že več kot 6%......ta je res mal zanimiva
confused-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
dragi kameleon.

poulan je bila ameriška firma pa jo je electrolux odkupo enako kot partnerce. zato pa mccullohi, partnerce, poulani,weedeaterji zgledajo podobno samo barve so različne.poulan je bil v ameriki to kaj je bil partner pri nas.solidna srednje razredna žaga za doma.

zaj pa še v razmislek-kje točno so ležaji pa semeringi?a niso slučajno tam kjer sem omenjal naj preveri spoje pri cilindru? drugič si sam poglej če ti kaj ni jasno. pa dvotaktni motor ne more vlečt falšnega lufta saj spodaj v karterju pride do kompresije in če pušča dihtunga ali semering boš vido vse polno ven spluvane mešanice okrog cilindra ne pa da bi zrak šou kontra
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.087
5.657
113
Čaki mal....stop! Se prav 2T motor samo vn pljuva mešanco........hm se prav bi rabu še mal GDI vbrizga da bi sploh do bencina pršu ker ne sesa nč iz karterja?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.087
5.657
113
Citat:
Uporabnik getrag pravi:
dragi kameleon.

.zaj pa še v razmislek-kje točno so ležaji pa semeringi?a niso slučajno tam kjer sem omenjal naj preveri spoje pri cilindru? drugič si sam poglej če ti kaj ni jasno. pa dvotaktni motor ne more vlečt falšnega lufta saj spodaj v karterju pride do kompresije in če pušča dihtunga ali semering boš vido vse polno ven spluvane mešanice okrog cilindra ne pa da bi zrak šou kontra

Ležaje imaš narisane na gredi.........semmeringi so narisani na zunanji strani ohišja...

1444082-Tomoshuskvarna.jpg




Tam so zato da žaga tesni......oz da tesni karter.......med obratovanjem žage nastaja 1x nadtlak (meče mešanco v glavo cilindra) kot podtlak ( sesa mešanco iz uplinjača v karter).......semmeringi nekako niso univerzalni......v eno stran imajo boljšo tesnost kot v drugo stran....pa vendarle so tam z namenom tesnosti v obe smeri......in če je po tvoje in ne tesni iz smeri karterja proti gredi....maš pač benz po motorju.....če je obratno pa vleče fauš zrak not in motorka skače z obrati.......posledično ti ni 0 jasno ker jo ne moreš nastavt na uplinjaču.....

Guma se pa stara...in obrablja................nje
sprasujem se.gif
 
Nazadnje urejeno: