Mazalica je taka:
http://www.rotar-trgovina.si/p...ska-oregon.html
Not daš litijevo mast
Maže se ležaj na koncu meča.....skozi luknjico na obeh straneh.....in pa iglični ležaj na sklopki...2varjanti!
1) maš tako sklopko da snameš pokrov meča (ta stranski k drži meč)...in sklopka ma v sredini osi luknjo kamor s to mazalico daš malo!!!! masti
2) sklopko moraš odšravfat iz osi ( LEVI navoj...ponavadi je označeno z puščico v katero stran se odvija)....logično kontra od vrtenja gredi motorke (samozateznost)....in ročno namažeš ležaj
da lahko odšravfaš sklopko rabiš namenski "štopar" za bat....lahko ga pošvasaš iz kake stare svečke......najlažje pa da dobiš primerno debelo vrv...nardiš par vozlov.....takih da gredo čez luknjo od svečke....in zablokiraš bat...tehnika naroda
Potem z kakim francozom vtakneš vilci v sklopko in odviješ prek vzvoda ...kak šravfnciger v uho na drugi strani ( če oblika sklopke dopušča da se francoz zatakne med krake sklopke)
Ketna: maš 2 vrsti (ok maš jih več)....v hobby al pa mal boljšem segmentu prevladujeta 0.325inch al pa 3/8 inch
Določiš jih tako da razdaljo med 3mi neti na ketni deliš z 2 ( s šublerjem boš lepo izmeril)
0.325x2,54 (cole v cm)= cca 8,3mm
3/8x2,54= cca 9,5mm
Potem maš tud debelino ketne različno 1,3(bolj hobby varjante)......1,5....1,6mm...
Potem maš okrogle pile za zobe različnih milimetrov.......4mm......5,3mm...5,5mm
Tko da jst mislim da ti bo najlažje če snameš meč in ketno in greš na servis z njo da ti tam pogledajo kaj imaš in kaj rabiš
Mal za predstavo:
http://www.getsaws.com/filing.html
BTW če zobje ( ta svtli vstavki na ketni) v dolžino niso manjši od 4mm je ketna še dobra in rabiš samo brušenje
Nekaj več tukaj:
http://planopower.com/reference_materials/saw_chain_info.shtml
Mazanje ketne: problem ima lahko več izhodišč
1) Si hobby gozdar in uporabljaš BIO razgradljivo olje za ketne........BIO olje se rado zasuši in naredi lak.....in zabaše oljno pumpo.....če si hobby maister in žagaš 1x 2x na leto raje uporabljaj navadno mineralno
2) Ko boš snel meč poglej če so luknje na koncu meča ( tam pri motorju) zabasane.......potrebno je redno čiščenje kanalov (žleb kjer lavfa ketna)....in oljnih luknjic...(tam ko pride olje v žleb meča)...sam to spucam z olfa nožem ...kompresorjem( žleb meča in ostale male luknjice.....)
3) Spucaj motorko....snami meč......nalij olje za ketno v rezervoar za olje.....zalavfaj motorko in malo navijaj gas (da sklopka zagrabi in požene oljno črpalko) in poglej če olje priteče skozi šobo tam kjer pride meč gor
4) Če olja ni.....včasih pomaga razdiranje oljne črpalke in pucanje...lahko je zabasana zaradi laka od zasušenega BIO olja......če ni druge pač menjava delov ki so iztrošeni ( preperela cevka iz oljnega rezervoarja do pumpe......obrabljena koleščka itd)
Dvotaktol......vsak uporablja svojega.....sam sem pristaš sintetike v zračno hlajenih motorjih.....bolj ščiti ker so temperature večje ...plus manj se dimi od mineralnega ker bolje zgoreva...manj saj po motorju!
Sam uporabljam dvotaktol omv 2T-S...tm 16-18eur liter na pumpi.....3% mešanca in to je to
Olje za verige je iz Leclerka nek ECO....9,5eur za 5L
Nč tacga kar z malo pomoči ( katere pile in katera ketna) servisa ne bi mogel sam zrihtat