motor ni v fazi

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.592
1.122
113
Titograd
pred 9 dnevi pripeljal avto iz fiat servisa.... 1000 km po velikem servisu je avto naenkrat le mukoma vžgal in po par sekundah crknil, pri tem pa tresel kot zmešan...... serviser je takoj rekel da se sliši kot da je preskočil jermen, no potem ko ga je odprl je ugotovil da je jermen ok in da pač avto ni bil v fazi. Avto je zdaj teh nekaj dni šel normalno, danes zjutraj pa naenkrat spet isti simptomi, avto ne zmore vžgati ali pa se obdrži pri življenju le par sekund in pri tem trese kot zmešan. Izgleda da spet ni v fazi, kak je mogoče da se to dvakrat v manj kot 2 tednih zgodi?
crazy1.gif


Avto? Hja, fiat bravo 1,2
tongue-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.150
4.131
113
A napenjalci jermena so bili menjalni? Meni se zdi da ti jermen malce preskakuje, kar je lahko samo posledica ohlapnosti!
evil.gif
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.592
1.122
113
Titograd
Menjano je bilo vse kar se pač pri menjavi jermena menja. Serviser je to najprej preveril, pa je jermen bil ok. Res mi ni jasno.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.150
4.131
113
Potem se ne razumeva, če motor ni bil v fazi je to lahko od menjave jermena (se jim je kaj zmaknilo) lahko pa se je zgodilo tudi kasneje (jermen preskočil).

Serviser je rekel da je jermen OK ampak da motor ni v fazi?! Če jermen ne bi bil OK motor sploh ne bi bil več motor!
aplauz.gif


Torej če ti je stvar spet padla iz faze pomeni da je jermen preskočil, sicer lahko malenkost (en zobec) ampak vsekakor to ni ok. Vzrok zakaj se to zgodi je pa zagotovo nekje pri nestrokovni menjavi (oz. slabih komponentah).

Pelji avto nazaj in naj naredijo kot je treba preden ti potolče ventile in naredi precej več škode ...
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.592
1.122
113
Titograd
Serviser je rekel takoj da je jermen preskočil ko je avto probal vžgati, sklepal je po tem kako se avto obnaša, drug dan je avto šel popravljat in ko sem prišel po avto je rekel da ni bil jermen kriv. To sem mislil, jermen sam je še praktično nov
smile-1.gif


Torej, za to da avto pade iz faze je krivo samo to da je jermen preskočil? Bom pa malo zaropotal na servisu. Glede na to da imam račun od takrat ko so mi to popravljali že, je garancija na njihovo delo ali me bo spet za 150€ olajšal?

Zanimivo da mi ventilov potemtakem ni stolklo, glede na to da je 16v motor, 8v motor pa je pri preskočenem jermenu za dva zobca še prilezel do servisa hehe.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.150
4.131
113
Da motor ni v fazi pomeni da se bati (pogonska gred) in ventili (odmična gred) ne vrtijo prav oz. da niso sinhroni. Vezni člen med obema deloma je jermen. Če ti jermen preskoči za zobec ali dva to še ne bo imelo za posledico da bodo udarili ventili in bati skupaj, boš pa izgubil kompresijo oz. bo motor deloval bolj za silo.

Če je jermen pravi (da slučajno ni napačen?) potem je fora pri napenjalcih ki držijo jermen vedno pravilno napet. Če so bili menjani (spet upajmo da so pravi) in so nastavljeni pravilno jermen ne sme preskočit. Drugje skoraj ni možno da bi bile napke, saj so ostali zobniki fiksni in se jih ne da "pokvarit.".

A ni 1.2 v bravotu 12V?
tongue-1.gif
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.592
1.122
113
Titograd
Nope, 12v motor je bil 1,4, jaz imam 1,2 16v ki je nasledil 1,4 motor.

Jermen in vse ostalo je bilo v bistvu iz garniture za veliki servis za 1,2 motor, vzeto po številki tipa motorja, velika možnost je da je kar pravi
smile-1.gif
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.534
71
48
Kranj
Če ti je jermen preskočil zahtevaj nov jermen in napenjalec, ker ti bo ta prej ali slej spet preskočil.
 

eCoyote

Pripravnik
21. apr 2009
500
0
16
Fun4Days.Com
A potem ti ga je serviser dal spet v fazo al kako? Kaj pa če te kakšna špula je*e? Čudnega ne bi bilo pa nič, če bi izvedel, da na servisu sploh niso menjali šponarjev..
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
malo dvomim da bi preskocil jermen..
in da potem par dni gre v redu sam od sebe potem pa spet preskoci
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Ne da se čisto dobro razbrati....torej avto ni vžgal. Ko si peljlal avto na servis, ti je sicer rekel da je jermen OK..ko pa si šel od njega pa je bil tudi avto OK!?

Torej..kaj je naredil serviser da je bil spet avto OK?

Ker če ni bil jermen (oz. preskakovanje le tega)...je bilo kaj? Če nič..potem je problem v jermenu oz. nekaj v zvezi z menjavo le tega
bonk.gif
...al jaz tega nekaj ne razumem
 

eCoyote

Pripravnik
21. apr 2009
500
0
16
Fun4Days.Com
Če bi jermen preskakoval prosto po Prešernu, bi že zdavnaj vse pokrivilo! Sicer je premalo informacij, ampak možno je tudi, da ga injection zajebava..jaz sem imel enkrat takšen problem. noben vrag ni pogruntal, dokler nismo prevexlal na fergazer. je pa avto trokiral ko sto hudičev, treslo motor itd..
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.455
9.746
113
EU
V kolikor je jermen preskočil, in ventili niso v fazi, se vidi po izpušnih plinih. Bolj so črni.
Bil sem zraven na servisu, ko so na drugem avtu zamaknili jermen za en zob, in zagnali motor.
evil.gif

Za trenutek so bili začudeni, vendar so hitro ugotovili, kaj je narobe
aplauz.gif
 

eCoyote

Pripravnik
21. apr 2009
500
0
16
Fun4Days.Com
Enkrat sem bil zraven pr enmu mehankarju, ko je od stranke avto štimal - obnovljena glava itd...pa ga vprašam "a ne boš nič motorja prej na roke zavrtel?" Ah zakva pa, sej je v fazi...No čez 2 sekunde je motor samo zaropotal in so šli vsi ventili :D Jest sem šel ven iz delavnice in umrl od smeha, mehankar je pa orodje po delavnici začel metat!
smile-1.gif
))))
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.130
10.992
113
kod Džej-Zija
Meni tole deluje kot bi avto delal po dveh ali treh cilindrih. Vzrokov za to je pa lahko malo morje, od svečk (lahko, da so ti vstavili pokvarjeno svečko), kablov, vlage v cilindru, tuljava je lahko zanič, bencinska pumpa (če je mešanica prerevna), ...

Če bi ti jermen preskočil, bi delalo ves čas enako, nikakor se stanje s časom ne bi izboljšalo in se potem spet pokvarilo. Vem, ker se je na moji bivši imprezi zgodilo ravno to. Jermen je preskočil za zob, na srečo se ventili niso poškodovali, je imel pa avto obupne pospeške in pri višjih obratih (nad 3000) zelo čuden zvok. Ampak pri nizkih je delal pa skoraj normalno, tudi vžigal je tako.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.592
1.122
113
Titograd
Pogledal sem svečke pa so vredu, so res nove.

No, za foro sem ga preko drugega avta malo prej še povezal s klemami..... jebogasunac, vžgal je čisto normalno in normalno teče
bonk.gif


na merilniku kaže da je akku skoraj poln, pa star je nekje tričetrt leta.
 

eCoyote

Pripravnik
21. apr 2009
500
0
16
Fun4Days.Com
Tudi meni se zdi, da ne dela po vseh cilindrih. Predlagam preverbo svečk, kablov tuljav - skratka vse okoli iskre. Lahko pa je tudi kakšen senzor za pozocijo odmične gredi, čeprav ne vem, ali tvoj avto to sploh ima..
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.130
10.992
113
kod Džej-Zija
Če bi bil senzor za položaj odmične gredi, bi moral po vžigu delati normalno. Problem bi bil samo vžig, pa še tu bi ga samo malo porinil, pa bi zadeva že zlezla v fazo.
 

eCoyote

Pripravnik
21. apr 2009
500
0
16
Fun4Days.Com
Dvomim, ker na mojem je ta senzor sral, pa je avto težko vžigal in tudi potem je skoz neki nazaj sekal, pa tud ni po vseh 6ih ognjih delal itd..
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Če bi bil senzor za položaj odmične gredi, bi moral po vžigu delati normalno. Problem bi bil samo vžig, pa še tu bi ga samo malo porinil, pa bi zadeva že zlezla v fazo.

Ne drži. Tudi po vžigu lahko motor deluje nepravilno, beri se zaletava etc.