ChaoRen, kaj bi sploh rad povedal? Seveda je promocijska poteza. Še Karitas in Rdeči križ jih izvajata. A operaterji pa jih ne bi smeli, ali kaj?
Realno ti povem še nekaj. Prihodek iz govora ne raste več tako kot včasih. Zato že par let velja mantra spodbujanja uporabe negovornih storitev. Cilj operaterjev je tako ali drugače pripraviti uporabnike k intenzivnejši uporabi negovornih storitev. Nihče ne bo milijonov ustvarjal iz zaračunavanja kilobajtov, ključne so druge stvari, ki so že tu in še prihajajo.
Vse te akcije bodo služile predvsem pridobivanju uporabniške baze, ki mobilni telefon smatra še za kaj več, kot orodje govora in SMS-ov.
Populacija do 30 let je glavna tarča vseh teh aktivnosti. Razlogov je precej in se mi jih ne da naštevati na tem mestu. Dogajanje na trgu ti vse skupaj potrjuje. Simobil je skoraj 100% fokusiran na populacijo do 30 let. Svoj fokus nanjo je lani občutno povečal tudi Mobitel.
Več, kot jih bo uporabljalo ta 1 GB, bolj bodo na Mobitelu zadovoljni. Pa niso dobrodelna ustanova, le lažje jim bo v prihodnosti tem istim ljudem prodati par stvari, ki so posredno ali neposredno povezane s prenosom podatkov.
Me zanima, če bi se sedaj odpovedal svojemu domačemu internetu. Verjetno nikoli...Navada je železna srajca.