Jaz imam o pooblaščenih servisih zelo slabo mnenje. Par mesecev nazaj, sem peljal Corso na pooblaščen servis. Pojavile so se težave s servo volanom.... Menil sem, da to ne bo neka huda zadeva. Avto je bil tri dni na servisu, majster me pokliče in pove ceno popravila...cca. 2000 EUR!!! Me je skoraj vrglo, avto vreden 6.000 EUR, za popravilo serva pa hočejo 2.000 EUR. Povedal sem jim svoje mnenje....povedali so mi, da ni nobene druge opcije, kot menjava celotnega volanskega mehanizma....Seveda jim nisem verjel....pa sem tečnaril in kar naenkart, so se spomnili, da obstaja nek kit za popravilo, cena naj bi bila okrog 200 EUR. Ker ga pa niso imeli na zalogi, so ga seveda naročili. Rečeno je bilo, da bo del prišel v tednu dni. Po enem mesecu čakanja, dela še vedno ni. Po petih tednih končno zazvoni telefon, obvestijo me, da je del tukaj!!!
. Torej, če bi na servis prišel nekdo, ki ne bi tečnaril, se zanimal okrog, bi ga mojstri lepo nategnili za 1.850 EUR.
Drug primer, peljem motor na pooblaščeni servis menjat zavorno olje in ploščice. Od delu sem bil zraven...kar trije pobje so menjali zadevo, en je odšraufal pokrov posode za zavorno olje, potem je šel šraufat drug motor, pride drug poba in začne spuščat zavorno olje, na sredi dela, ga šef pokliče in gre drugam...potem se spet vrne prvi in nadaljuje s spuščanjem olja....spet prekinitev, pride tretji (vajenec) in nadaljuje....
Ob vse videnem sem se vprašal o zanesljivosti....ne vem kako je to možno, da trije delajo sedem stvari hkrati...in potem se čudimo,da je toliko napak....
Žalostno je to, da potem tako divje računajo delovno uro...mislim, da je na večini pooblaščenih servisih enako, delajo samo vajenci, majstri pa skačejo okrog.
Pri fuš zadevah imam pa popolnoma drugačne izkušnje...strokovnost, prijaznost in zelo ugodna cena....
Drug primer, peljem motor na pooblaščeni servis menjat zavorno olje in ploščice. Od delu sem bil zraven...kar trije pobje so menjali zadevo, en je odšraufal pokrov posode za zavorno olje, potem je šel šraufat drug motor, pride drug poba in začne spuščat zavorno olje, na sredi dela, ga šef pokliče in gre drugam...potem se spet vrne prvi in nadaljuje s spuščanjem olja....spet prekinitev, pride tretji (vajenec) in nadaljuje....
Ob vse videnem sem se vprašal o zanesljivosti....ne vem kako je to možno, da trije delajo sedem stvari hkrati...in potem se čudimo,da je toliko napak....
Žalostno je to, da potem tako divje računajo delovno uro...mislim, da je na večini pooblaščenih servisih enako, delajo samo vajenci, majstri pa skačejo okrog.
Pri fuš zadevah imam pa popolnoma drugačne izkušnje...strokovnost, prijaznost in zelo ugodna cena....