Ampak, če je individualna pogodba v nasprotju z zakonodajo je nična.Tu sploh ne gre za zakonodajo, ampak individualno pogodb med zavarovalnico in firmo, če tam piše 0.0 (kar močno dvomim) potem je vseeno kaj pravi zakonodaja.
Če bodo komplicirali naj se avtor teme še malo pozanima kako je z odgovornostjo skrbnikov lovišča kjer je žival zbi. Zavarovalnica zna bit v primeru da je zavarovanje lovcev pri isti zavarovalnici tiho kot rit, čeprav bi morali izplačat sami sebi škodo.
(drugače kot je že omenjeno zakonodaja za B kategorijo kjer nisi profi voznik (na kar kaže vpisana homologacija za vozilo), nikjer ne določa 0.0 ampak enako kot za ostale udeležence)
In kako naj policist ve kakšno kazen ti da ko napihaš 0.15? Kako naj loči recimo a ti voziš v službenem času avto pisan na firmo ali pa mogoče voziš popoldne preko "bonitete". Pa če si s.p. in imaš avto pisan na s.p.. Če si v avto B kategorije je legalna meja pol promila. Če ima firma 0.0 akti ti lahko dajo pihat interno pred/po vožnji in preko tistega ukrepajo, uradno pa policist ne bo dajal kazni za en pir.Po mojem mnenju "profi voznik" nakazuje oredvsem pogodba o zaposlitvi. Bolj kot homologacija vozila. Vsaj za vožnjo B kategorije.
Pa se to ne vem. Recimo "postarji" v kombijih. Recimo da ima v pogodbi napisano dostavljalec. Je to poklicni voznik ali ne?
Ker nekdo ki je v kombiju uro ali dve na dan pač ni poklicni voznik.
Kot je ze nekdo napisal. Ce bi bil avtor oiklicnit voznik, bi mu ze policaj napisal poloznico za 300€.
»poklicni voznik oziroma poklicna voznica (v nadaljnjem besedilu: poklicni voznik)« je voznik, ki ima opravljene temeljne kvalifikacije in se redno usposablja skladno z zakonom, ki ureja prevoze v cestnem prometu. Voznik lahko status poklicnega voznika dokazuje s spričevalom o pridobljenih temeljnih kvalifikacijah ali s spričevalom o rednem usposabljanju ali z označbo kode Skupnosti »95« na izkaznici o vozniških kvalifikacijah ali na vozniškem dovoljenju;