Še ne primer, tokrat so blesteli na AC Kondor (Letališka)....
Na AC mi je priletel kamen v vetrobransko steklo....ker imam kasko, sem moral iti pač na AC Kondor...Treba je bilo zamenjat samo šipo in nič drugega....
Na dogovrjeni dan, sem pripeljal avto...ker mi na podlagi zavarovanja pripada tudi nadomestno vozilo, sem ga tudi dobil. Se usedem v nadomestnega Polta...užgem avto in je bil totalno brez bencina...sem se takoj zapeljal do bencinske, oddaljena je cca 1 km...avto je že cuknil...Pomislil sem, samo še to se manjka..., da ostanem s sposojenim avtom na cesti....
Popoldne pripeljem avto nazaj in povem, da ni pošteno, da se prevzame avto totalno brez bencina (jaz sem seveda tankal več kot sem porabil....). Uslužbenec se je zgovarjal, da so stranke krive, da ne pustijo nič bencina....in kaj ima to veze z mano????
Menim, da bi morali imeti kontrolo, je pač nimajo....
Potem prevzamem avto...in opazim ob zgornjem levem delu, da niso pravilno pritrdili plastike (šlamparija). Grem nazaj in povem za napako. V pričo mene, sta se uslužbenca začela pogovarjat, da ponavadi njihov klepar ni malomaren....Potem so nekaj komplicirali, vendar se nisem menil za "strokovna mnenja"... Ker klepar neha z delom od treh, sem moral priti čez tri dni...takrat jim je potem uspelo ustrezno namestit gumico....
Še tole sem pozabil omenit, ob prihodu na servis je tudi vse skupaj izpadlo zelo nestrokovno. Uslužbenec ni znal unesti mojih podatkov v sistem, nato pa še niso našli mojega modela vozila....pol ure sem čakal, da sta majstra uspela vnesti podatke v moj sistem. Na koncu, pa nisem dobil nobenega potrdila oz. računa o delu, ko sem vprašal zakaj ni nobenega potrdila, mi je mojster odgovril, da imajo itak vse v sistemu....
Ob takem strokovnem odnosu se človek vpraša, kako lahko take firme sploh preživijo....