Test v AM:
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/mitsubishi-outlander-phev-instyle/
Če prav razumem je na testnem 100 km krogu pokuril 4,8 l + 12 kWh elektrike. V tekstu je pa omenjeno, da je bila poraba v EV načinu 16,6 kWh/100 km, po tej logiki bi 12 kWh zadostovalo za 72 km. Tule nekaj ne štima, verjetno vzrok v tem ker ni na voljo 12 kWh (bruto kapaciteta), ampak bistveno manj. Morda bo SJTV pojasnil, zanima me koliko kWh ste napolnili po prevoženem normnem krogu (merjeno na vtičnici) in koliko km ste na normnem krogu prevozili v EV načinu.
Za vikend sem videl enega v akciji v kampu, kjer je vlekel prikolico, zanimivo se mi je zdelo da v kampu očitno ni napolnil baterij ali pa je kako drugače nalašč sprožil ogrevanje motorja. V glavnem kar nekaj časa je stal pred rampo recepcije in gnal motor, ki je bil vse prej kot kultiviran. Zmotila me je tudi izpušna cev, ki poteka pod avtom po desni strani in je kar odmaknjena od podvozja, verjetno baterija krade prostor, da bi bila ta lahko bolj skrita.
V glavnem dobil sem občutek, da če ne uspeš vozit 100% v EV je zagon bencinskega motorja za voznika ena žalost in te žalosti bo pri 30-35 km dosega veliko.
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/mitsubishi-outlander-phev-instyle/
Če prav razumem je na testnem 100 km krogu pokuril 4,8 l + 12 kWh elektrike. V tekstu je pa omenjeno, da je bila poraba v EV načinu 16,6 kWh/100 km, po tej logiki bi 12 kWh zadostovalo za 72 km. Tule nekaj ne štima, verjetno vzrok v tem ker ni na voljo 12 kWh (bruto kapaciteta), ampak bistveno manj. Morda bo SJTV pojasnil, zanima me koliko kWh ste napolnili po prevoženem normnem krogu (merjeno na vtičnici) in koliko km ste na normnem krogu prevozili v EV načinu.
Za vikend sem videl enega v akciji v kampu, kjer je vlekel prikolico, zanimivo se mi je zdelo da v kampu očitno ni napolnil baterij ali pa je kako drugače nalašč sprožil ogrevanje motorja. V glavnem kar nekaj časa je stal pred rampo recepcije in gnal motor, ki je bil vse prej kot kultiviran. Zmotila me je tudi izpušna cev, ki poteka pod avtom po desni strani in je kar odmaknjena od podvozja, verjetno baterija krade prostor, da bi bila ta lahko bolj skrita.
V glavnem dobil sem občutek, da če ne uspeš vozit 100% v EV je zagon bencinskega motorja za voznika ena žalost in te žalosti bo pri 30-35 km dosega veliko.
Nazadnje urejeno: