Je veliko boljši. Nov ICE motor (Atkinson), več EV moči. Se kar pozna. Pa na prvo oko (sem naredil samo ene 300 km) ima opazno nižjo porabo v hibridnem načinu, ko je baterija "prazna".
Edino regeneracija je prenežna za moj okus. Škoda.
Se ne da nastavljat regeneracije? Če si nežno na bremzi je manjša, potem večja, ali ni te funkcije?
Polnilec je drugačen, al to je enako, o kakšni ceni so že kaj špekulirali, bo v randu Kone?
Premalo je regeneracije, preden sploh daš nogo na bremzo.
Za polnilec sem pozabil. Cena? Malce več kot dosedanji.
Ima. Ima. Prižge, če pohodiš do konca, seveda. Logično za PHEV.Ima tudi kaj večjo baterijo oz. električni doseg?
Ob močnejšem pospeševanju, prižge tudi ICE ali ostane na bateriji?
Tole pa nije videt slabo?
https://www.caradvice.com.au/702873/2020-mitsubishi-outlander-phev-range/
PS, spet ni nobenega tu, ki si lasti ta avto? bom spet oral ledino?