Nasral je kar nekaj bullshita v tem videu, nekaj je pa tudi res.
- Ekonomska računica je pač odvisna od tega za kakšno ceno nekaj kupiš, tu je mišljena Avstralija če kupiš danes, lahko bo jutri kaj drugače (popust)
- Masa - dec je malo pozabil na to da se vsako pospeševanje in vsak vzpon enkrat konča z zaviranjem, kar pri PHEV vrne tisti prirastek teže.
- Energija - iz vidika hrambe energije ima cela baterija res samo toliko kot dober liter bencina, ampak lahko bi to pretvoril v uporabne kilometre, ker z 1 kWh v bateriji prevoziš trikrat več kot z 1 kWh v bencinu.
- Moč - pač normalen človek pogleda sistemsko moč, ne pa seštevek vseh kW motorjev, ki so v avtu. Ne vem zakaj cela drama glede tega
- Complexity - se strinjam, ampak to bo pokazal čas.
- Resale - se strinjam, ampak to je specifika točno določenega modela avta, ne nujno vseh PHEV
- Ecosystem - vsaka tehnologija ki je malo bolj množična se začne šravfat v vsaki garaži, kompleksnost pogona tu ni problem.
- Bencinski motor - od kdaj je PFI in nižja moč motorja merilo termodinamične učinkovitosti? A ta tip naj bi se spoznal na avtomobilizem?
- Tank - ja bog pomagej sedaj pa 40 l ni dovolj, tak avto itak ni za Avstarsko divjino in če ga dnevno polneš doma boš manj na črpalki kot pa s klasiko.
- Recharge - mislim da mu je malo zmanjkalo do 10 argumentov in se je zadnjega pač malo na silo zmislu.
Zakaj nebi avta enkrat ocenili glede na to kako se pelje? Ekonomske računice pri osebnih vozilih itak ni, vprašanje je samo koliko muzike dobim za koliko denarja.