Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
kaj bodo potem delali,ko bodo vsi avtomobili električni,ker tam praktično ne bo kaj popravljati in servisirati..."
Zgodbe ki jih beremo o Teslah tega niti približno ne potrjujejo.
Avto še zdaleč ni samo motor. Poglej npr. Fiate z JTD ji. Motor bullet proof, ampak kaj ko je crknalo vse drugo. Govorim iz prve roke, kot bivši lastnik Stila.
Recimo, da je najmanj nesramno jemati besede izven konteksta. Človek bi lahko tudi pomislil, da ne znaš bratiCitat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Pri novih je po mojem dobra zadeva operativni leasing, pa te potem sploh ne briga preostanek vrednosti. Ko poteče pogodba, samo vrneš avto in naj se leasingodajalec ubada z njim.
Samo vrneš avto in naj se leasingojemalec ubada z njim? Ampak hmm,,leasing pogodba je vedno tako sestavljena,da vključuje tudi padec vrednosti,leasingi se glede tega vedno zaščitijo!
Če bi bilo tako preprosto kot si napisal,bi večina leasing hiš že propadla
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Pri novih je po mojem dobra zadeva operativni leasing, pa te potem sploh ne briga preostanek vrednosti. Ko poteče pogodba, samo vrneš avto in naj se leasingodajalec ubada z njim. Je pa res, da to ni ravno poceni opcija.
Se opravičujem, ker nisem pravilno zapisal. Moj komentar se je nanašal na vzdrževanje, ki ga je on omenil v videu. Torej izredno vzdrževanje po poteku garancijske dobe in ZAENKRAT pomanjkanje alternativ, ter posledično molzenje s strani proizvajalca. Pa vsi vemo, da Mitshubishi nima ravno slovesa zelo poceni servisiranja. Tukaj bo pa še manj alternativ.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kakšen višji strošek vzdrževanja?
Bremze in diski so praktično nove. To mi je na letošnjem letnem servisu potrdil serviser, pa je moja Ampera stara 5 let in ima za sabo 130.000km.
Olje se menja na dve leti, prav tako oljni filter.
Bencinski motor je naredil šele 13.000km.
Kakšni višji vzdrževalni stroški?
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Recimo, da je najmanj nesramno jemati besede izven konteksta. Človek bi lahko tudi pomislil, da ne znaš brati.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Pri novih je po mojem dobra zadeva operativni leasing, pa te potem sploh ne briga preostanek vrednosti. Ko poteče pogodba, samo vrneš avto in naj se leasingodajalec ubada z njim. Je pa res, da to ni ravno poceni opcija.
Če zadeva štima ni panike, recimo Ampera, je pač 5km dosega manj, who cares, če dobiš še vedno uporaben avto za pol manj denarja.Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Obnavljanje baterij že obstaja, samo ne vem če kje pri nas, to pa res, balkan pač.
Torej praviš, da kupci rabljenih EV pričakujejo sicer rabljeno vozilo, baterije pa "hočejo" nove? Ja to pa tako ne gre, saj logično in glede na to, da so baterije verjetno največji faktor pri vrednosti vozila, posledično pač padec tržne vrednosti.
Mene to ne moti, lahko jaz ceneje kupim pa roka
Ne drži, težav ni, če avto nima težav z baterijami. Recimo hibridne Toyote (pol mio km), Ampere, tudi Tesle zaenkrat kot kaže niso posebej problematične.Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Vedno bo smrdljivca ceneje vozit, dokler bodo baterije tako drage kot so.
Konec koncev boš vedno dobil golfa 1 za 100€, ki bo imel vedno doseg 600km.
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Trg se mora obrniti, oz proizvodnja baterij se mora poceniti, masovno se jih mora začet štemplat pa bo, ampak trg očitno noče zavit v to smer...zakaj? ne bi vedu