Mitsubishi Outlander PHEV

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Za gretje volana sem pozabil pogledati. Bom ob priložnosti.

Za daljinsko predogrevanje pa ne bi vedel. Mogoče ve SJTV1.
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik 474

Ni bilo vprašanje ampak trditev
smile-1.gif


Outlander 2016 ima ogrevan volan in daljinski nadzor za ogrevanje avtomobila (lahko sprogramiraš tudi koledar po dnevih).
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.590
10.810
113
zakaj? če imaš normalno življenje s hišo in neposredno garažo, je to povsem normalno. Če si doma v 10 štuku socialnih blokov avto pa na parkirišču od sosednjega..pa pač to ne gre.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Zato, ker je to kmečka rešitev, tako kot je to pri Amperi1, kjer se pre-conditioning vklopi le preko daljinca.
Če si na lokaciji, kjer imaš tudi avto, to ni problem, da to vključiš npr. 10 minut pred odhodom.

Če si pa v službi in želiš ob odhodu imeti avto ogret ali ohlajen, bi rad to naredil iz aplikacije na telefonu. Enako velja, če si npr. v nakupovalnem centru ali po opravkih po mestu.
Avto potrebuje cca. 10 minut, da se ogreje/ohladi, torej bi rad vključil pre-conditioning cca. 10 minut, preden pridem do avta, to pomeni izven dosega daljinca.

Ampera-e (Bolt) in Ampera2 naj bi to imela že urejeno preko evropskega dela OnStar-a; tako kot je to v ZDA pri Volt1 že od 2010.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Kako pa bi se povezal na avto, preko kakšne "tehnologije"? Dobro, RF je boljše, ker omogoča blazne domete, ampak ne vem kako je z varnostjo, verjetno je veliko lažje uporabiti Wifi. Modri zob odpade, kaj drugega pa tudi ni primerno.

ali bi ti imel preko GSM omrežja in še dodatno sim za ta namen, oz kako je to urejeno pri onstar, katera tehnologija ?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Hja to je potem dodaten strošek, dodatna sim, itd.

Res je, da kdo kupi EV mu itak € ni problem, tak da to je res, da je minimalen strošek glede na ceno avta, ali ipak
smile-1.gif


Še vedno je sam avto daleč najbolj pameten nakup, kar se tiče "EV vozil", tako da si mogoče lahko privoščijo manjše kikse, bodo že spedenali ko pride konkurenca in jih prisili v to
smile-1.gif
Še vedno bi ga kupil, če bi kupoval novega EV, brez pomisleka, glede na to kar ostali ponujajo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Nissan Leaf v Evropi je povezljivost preko mobilnega omrežja imel že leta 2011. Simon Č, ki je kupil Leaf-a konec 2011 na Nizozemskem in ga uvozil v Sloveniji, je že od samega začetka imel to povezljivost - tudi v našem omrežju - v celi Evropi.
Enako velja za Teslo, verjetno pa tudi za Renault ipd.

Vse to je Simonu delovalo tudi če se je avto polnil v Ljubljani, on pa je bil v Nemčiji. Lahko je pogledal status polnjenja itn.
Npr, ko smo šli s Simonom z mojo Ampero na Ecartec v Muenchen, sem mu nazaj grede odprl na mojem telefonu Access Point, on se je s svojim telefonom priklopil na moj Access Point, zagnal Leaf aplikacijo in preko nje pogledal status avta. Nazaj grede, ko smo bili še v Avstriji, je na tak način vključil predgretje Leaf-a, tako da ko smo prišli v Ljubljano, je imel fino toplega (z elektriko iz polnilne postaje) - takrat so bile že mrzle noči.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Kako pa je potem kaj varnost? Saj vem, da wifi vseeno ni varen, je pa verjetno kaj bolj, kot GSM omrežje, GSM nima enkripcije, če prav vem? oz imajo mogoče to oni rešeno programsko?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
GSM omrežja imajo enkripcijo, ki ni ne vem kaj, ampak je pa. Potem so še kriptirani protokoli s certifikati med aplikacijo in samim vozilom, vendar je tudi glede tega imel Nissan varnostne luknje, tako da so to povezljivost zaradi varnostnih razlogov ugasnili.

http://www.bbc.com/news/technology-35642749

Ne vem pa, kako je zdaj s tem.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Saj to je to, ok, ziher je neka varnost. Ampak zamisli si problem pri tesli, oz pri vseh v prihodnosti očitno, ker vsi hočejo neke avtonomne avte delat...

Namreč...skoraj ne verjamem, da v prihodnje ne bo možno vdret v avto preko remote dostopa, ga poslati na pot, prirediti parametre vožnje in namerno iz tega narediti "orožje"...sicer tega niti wifi ne reši, ampak bo potrebno razmislit tudi o tem. 100% zaščite namreč ni
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Zato so avtomobilski proizvajalci začeli dajati nagrade white hack hekerjem (kot npr. Google, Microsoft, Apple, Mozilla,...), to so hekerji, ki proti nagradi iščejo varnostne lunkje v sistemih in na tak način pokrpajo varnostne luknje, še preden bi prišlo do zlorab.

Npr. FCA (Fiat Chrysler Automobiles) so imeli lansko leto velk vpoklic vozil zaradi take software-ske varnostne luknje.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

No, meni je ta WiFI access point čisto OK. Prav tako bi ob drugačnih rešitvah imel pomisleke o varnosti (ravno zgodba Nissana). Ni mi ravno deal braker.
Vsekakor bo treba septembra na testno vožnjo, pa da vidimo, kako se avto v živo pelje in če je tistih 50km na elektriko realnih ali ne...
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kako pa je potem kaj varnost? Saj vem, da wifi vseeno ni varen, je pa verjetno kaj bolj, kot GSM omrežje, GSM nima enkripcije, če prav vem? oz imajo mogoče to oni rešeno programsko?

Jaz imam preko GSM. Se je pa pri vgradnji določilo iz katerih številk se lahko kliče.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Sicer pa štromarju ni problem izdelati vmesnega modula, ki deluje preko GSM in služi kot neke vrste "repetitor" signala, pa rešen problem, če bi za koga sploh to bil
wink-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Ja ok,ampak zakaj bi se moral kupec s tem zajebavati,tovarna pa tega ni sposobna ponuditi niti za doplačilo?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Ker imajo dovolj dober produkt, da noben kupec zaradi tega ne bo šel h konkurenci. Ko pa bo prišla, pa bodo že ponudili. Tudi gretje zadnjih sedežev bo, bi rekel.