Mitsubishi Outlander PHEV

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Hm,bi se strinjal z Utiševalcem...
Imam to zadevo v sedanjem in imel tudi v prejšnjem avtomobilu...sicer super zadeva,vključim pozimi za nekaj minut,ko pa se notranjost začne ogrevati,pa gretje sedeža izključim.
Dolgoročno ni ravno dobro za zdravje,da bi se človek ves čas vozil na ogrevanem sedežu,tudi človeški termo-regulacijski sistem ni tako narejen,da bi bila kakšna potreba po tem (ob ogreti notranjosti)
 

Flash

Pripravnik
5. dec 2009
575
2
18
Sem ze imel avto z gretjem sedezev... Tako kot je napisal Utisevalec, dobro je edino mogoce za prve 3-4 min, potem tega vec ne rabis. Pa se to mogoce 10 dni na leto, ko je res ful mrzlo...
Ampak, a ne gre vecini E avtom nastavit predgretje, da se ze vsedes v toplo? Meni bi bilo to bolj pomembno, kot pa gretje riti, za katero sem tudi sam ze slisal, da ni najbolj zdravo...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Res je, imaš predgretje, ampak jaz imam dva problema, kar se tiče predgretja in to je:
- doma imam garažo v drugi kleti in če hočem vklopiti predgretje, se moram sprehoditi do kleti, pritisniti gumb na daljincu, da se vklopi in se čez 10 minut vrnem, da odpeljem - torej, v klet moram 2x, kar zjutraj, ko se hodi na delo, ni sprejemljivo.
- Opel še ni implementiral, tako kot je to v ZDA, da bi lahko avto nadziral v Evropi preko mobilne aplikacije, le preko daljinca ključa, tako da predgreje ne morem vklopiti v službi iz pisarne, kab bi bilo super, ampak se moram ponovno sprehoditi do parkirišča. Ok, ko je na avtu sneg, ki ga je potrbno očistiti pred odhodom, to ni problema, da bi pa samo zato hodil ven iz stavbe, se mi pa ne da, razen če je zunaj res zelo mrzlo ali pa zelo vroče

Drugače sem pa po naravi zmrzljivec in mi toplota paše. Nisem sicer vedel, da je to tako škodljivo, ampak v zimskih dnevih imam rad in topel sedež in potem še prižgano gretje.
Se pa gretje sedeža avtomatsko izklopi, ko v kabini postane zadosti toplo.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Citat:
Uporabnik masevc pravi:
Imamo avte z ogrevanimi sedezi, pa tega ne uporabljamo...

In zdaj nihče naj tega ne uporablja-kupuje, ker TI tega ne koristiš?
stupid-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Hoče rečt da je bolj kot ne useless opcija to, pa še, kot napisano, ni preveč priporočljiva/zdrava.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
PS: poraba Kie dizel AT bo Fuelly.com

Tole sem ti še dolžan:




SJTV1, če kaj kršim, mi prosim povej, pa umaknem slikici.

Saj veš kako je z merjenjem porabe v realnem prometu, tudi če je to AM normni krog, pride do odstopanj. Že če npr. pogledaš porabo AM normnega Hyundai ix35 2.0 CRDI AT kjer so namerili 8,4 l/100 km, jim je od leta 2014 pri KIA/Hyundai res uspelo izboljšati porabo v podobnem vozilu kar za 18%?

Poleg tega normni krog, ki je v enem šusu vožnja 100 km seveda bolj ustreza dizlu, 20-30 km vožnje to spet prevesijo v korist hibridu. Če verjameš v globalno segrevanje si še izračunaj CO2 vrednosti (energetske vrednosti):
- 6,3 l bencina = 147 g (55 kWh/100 km)
- 6,9 l bencina = 160 g (60 kWh/100 km)
- 7,1 l dizla = 187 g (71 kWh/100 km)
- 8 l dizla = 212 g (80 kWh/100 km)

Če gledaš skozi denarnico, razlike res ni oz. je dizel cenenjši, če gledaš iz energetskega in okoljskega vidika je pa razlika očitna, tudi če vzameš AM porabo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Res je, samo sta si RAV4 in NX300 podobna tudi po obliki (zračni upor) in ne samo v pogonskem sklopu. Ostane samo še ugibanje katere pnevmatike je imel kakšen (kotalni upor) in koliko opreme (masa vozila). Samo obe ti neznanki implicirata na to, da bi moral imeti RAV4 nižjo porabo kot NX 300h, kar nam potrdi tudi spritmonitor.

Primerjava z ix35 je pa off, to se pa strinjam.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Že če npr. pogledaš porabo AM normnega Lexusa NX 300h, ki ima isti pogon kot RAV4, vidiš da je prišlo skoraj do 10% odstopanja. Tu ni nobene druge logike kot pač spremenljive razmere na cesti (ali celo različen voznik), na katere pač pri AM nimajo vpliva.

Zimske gume + temperatura. Vse ostalo ima skoraj ničen vpliv. Sem z enim avtom vmes enkrat sprobal v več razmerah, ob različnih urah in prometu. Če (in tega ne počnemo) ne greš v času prometne konice in če ne dežuje, je stvar ponovljiva. Če dežuje, je par % razlike.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Mogoče veš, zakaj na spletni strani Mitsubishija Slovenija še ni objavljenega cenika?

Uradna predstavitev naj bi bila 10. maja in takrat naj bi bil objavljen tudi cenik.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Hvala za info. Zanimivo, da sp mi pri Šubelj-u v Domžalah rekli, da bo 10. maja uradna predstavitev in z njo tudi cenik.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.519
894
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Mogoče veš, zakaj na spletni strani Mitsubishija Slovenija še ni objavljenega cenika?

Uradna predstavitev naj bi bila 10. maja in takrat naj bi bil objavljen tudi cenik.

za kateri avto? outlander PHEV?

V Velenju sta že vsaj dva na cesti...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Na našem službenem parkirišču je tudi en, vendar so to še prejšnji model. Govorim o novem modelu, ki prihaja zdaj ven.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

No, moram priznat da mi je tale Outlander PHEV 2106 izredno zanimiv. Celo toliko, da bi razmislil o nakupu!. V Nemčiji so trije modeli opreme - najcenejšu je 40k€, srednji 45k€, najdražji pa 51k€. Jodlari imajo (glede na cenik) samo 51k€ verzijo. Je tukaj potrebno odšteti še subvencijo?
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Aha, cool. Vsekakor mamljiv avto...

Aja, pa ima gretje volana in ima tudi daljinski nadzor nad ogrevanjem (WiFi)